|
|
Leuv
|
|
|
Nu er een nieuwe wind waait wordt het ook eens tijd om het opkomstnummer onder de loep te nemen. Zelf ben ik voor meer en een stadion vullend zwaardere bass.
Endangered Species by Sepultura .... zou ons werkelijk ideaal passen en voor een mooie opkomst kunnen zorgen.
https://www.youtube.com/watch?v=AGRJIETaCpk
Wat vinden jullie ? Shoot....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2019 door Leuv -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ken ik niet..zet er ff filmpje van bij dan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pfffff net geluisterd man wat een kutnumer.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha, kan maar dit is echt niet mijn ding |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Leon dit is niet het transgender topic hé |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 13:36 schreef Leuv het volgende:Nu er een nieuwe wind waait wordt het ook eens tijd om het opkomstnummer onder de loep te nemen. Zelf ben ik voor meer en een stadion vullend zwaardere bass. Endangered Species by Sepultura .... zou ons werkelijk ideaal passen en voor een mooie opkomst kunnen zorgen. https://www.youtube.com/watch?v=AGRJIETaCpkWat vinden jullie ? Shoot.... Lekker nummer, maar niet voor dat doel. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gewoon DJ Paul geen gezeik |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Goed nummer man ,jij snapt er helemaal niks van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met Romana op de scooter. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 13:36 schreef Leuv het volgende:Nu er een nieuwe wind waait wordt het ook eens tijd om het opkomstnummer onder de loep te nemen. Zelf ben ik voor meer en een stadion vullend zwaardere bass. Endangered Species by Sepultura .... zou ons werkelijk ideaal passen en voor een mooie opkomst kunnen zorgen. https://www.youtube.com/watch?v=AGRJIETaCpkWat vinden jullie ? Shoot.... Ik ben een rock liefhebber, mag ook hard zijn of punk maar dit is kanker voor je oren. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dit is perfect. Of Karma Chameleon |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha xD
Het enige probleem met dat nummer is dat die 11 van Ajax direct staan de dansen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Echte muziekliefhebbers hier |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: 020 heeft de rechten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het moet voor alle 50.000 aanwezigen een beetje te pruimen zijn he ? Dat ga je met deze specifieke baggerherrie niet bereiken. Doe jij maar lekker doppies in als je dit zo graag wil horen hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 19:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] In die tijd lag ik met Claudia de gehele avond op haar feestje te vingeren en te neuken onder het dekbed. Ik zeg doen Moa! Das fingerspitzengefühl |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 19:31 schreef tomson het volgende:Het moet voor alle 50.000 aanwezigen een beetje te pruimen zijn he ? Dat ga je met deze specifieke baggerherrie niet bereiken. Doe jij maar lekker doppies in als je dit zo graag wil horen hahaha Iets patriottisch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 19:31 schreef tomson het volgende:Het moet voor alle 50.000 aanwezigen een beetje te pruimen zijn he ? Dat ga je met deze specifieke baggerherrie niet bereiken. Doe jij maar lekker doppies in als je dit zo graag wil horen hahaha We werden ook gemarteld met die tramchauffeurs, dus de lat ligt niet erg hoog |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iets vernieuwend; Lee Towers een keer vragen misschien ? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
In the air tonight Phil Collins |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik vind 90 % van wat Feyenoord zelf als muziek serveert een marteling. Lee Towers, Hermes house band ik geloof het allemaal wel hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Gevoelige snaar, overduidelijk |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, maar leg net in mijn mandje man :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met het oog op vol op de jeugd. Misschien iets van kinderen voor kinderen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Meer iets voor het biecht topic. Katholiek genotshoekje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zing ik Feyenoord in Een volle kuip van Siep.
https://youtu.be/MdQ46KBEJMQ
Hoe ik hier ooit terecht gekomen ben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Hey die heb ik afgelopen maand nog uitgedeeld. Ik heb er nog een gekneusde voet van |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blijft lastig om iedereen tevreden te maken met een opkomst lied. Als ik mocht kiezen ,dan zou het dit worden met veel rook en fakkels.
Misschien bij de poort ook iedereen een lijntje of pil aanbieden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 juli 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon hand in hand de kameraden, dat is Feyenoord het rood en wit aan de Maas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kinderen mogen gratis graaien in de ton met cobra6 en nitraten. |
|
|
|