|
|
van geil
|
|
|
Ik heb eigenlijk een schijthekel aan Fransen Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach ze vallen wel mee, ik denk dat jij met parijzenaars bent omgegaan dat zijn klootzakken. Maar de hardwerkende mensen uit de kleinere steden zijn aardig, ook de boere bevolking is zachtmoedig. Alleen ze zijn trots op hun land en taal |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je zult best gelijk hebben , maar ik persoonlijk heb veel meer met Spanjaarden en Portugezen . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fransen kunnen goed opschieten met Spanjaarden de meeste spanjaarden spreken een beetje Frans beter dan Engels |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fransen die Engels spreken. Das pas lachen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
We sink you are try to escape! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Hebben jullie interesse in Sportdwaas visie op politiek, filosofie, religie, kapitalisme en racisme? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Er is in geen 5 jaar een zinnig woord gezegd op ditt forum. Waarom zou iemand er bezwaar tegen hebben als jij hetzelfde doet. Gewoon topicje openen en spuien. Lachuh toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 20:56 schreef sportdwaas het volgende:Hebben jullie interesse in Sportdwaas visie op politiek, filosofie, religie, kapitalisme en racisme? Nee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 21:01 schreef Fart het volgende:Er is in geen 5 jaar een zinnig woord gezegd op ditt forum. Waarom zou iemand er bezwaar tegen hebben als jij hetzelfde doet. Gewoon topicje openen en spuien. Lachuh toch Pak ik alvast de borrelnootjes... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, ik ook. Racisme is al genoeg aan bod gekomen... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Filosoferen over racisme en racisten. Heerlijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien ook over religie? We kunnen wel een wonder gebruiken... |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Haha Awesome. Wordt een heerlijk kring gesprek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Uiteindelijk is het toch de schuld van de kapitalisten |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Wat is het verschil tussen een racist en een realist? Neem aan dat dit op mijn opmerkingen slaat bied jullie aan half jaar Haagse Markt, Schilderswijk, R’dam Zuid, Oude Noorden, Crooswijk, Beverwaard, Kanaal Eilanden, Ondiep, Bijlmer of Bos en Lommer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lekker, ik doe mee. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 21:12 schreef Positivo het volgende:[..] Wat is het verschil tussen een racist en een realist? Neem aan dat dit op mijn opmerkingen slaat bied jullie aan half jaar Haagse Markt, Schilderswijk, R’dam Zuid, Oude Noorden, Crooswijk, Beverwaard, Kanaal Eilanden, Ondiep, Bijlmer of Bos en Lommer Tuurlijk slaat dit niet op jou. Om welke reden zou jij de enige persoon zijn waar ik reacties van zou onthouden?
Ps: Beverwaardseweg opgegroeid. Snap het probleem niet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
God dobbelt niet... @ ZZ
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Was stik gezellig met mijn matties Je weet toch |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Was eigenlijk niet tegen jou gericht ;-) PS Schilderswijk gelukkig niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 21:21 schreef Positivo het volgende:[..] Was eigenlijk niet tegen jou gericht ;-) PS Schilderswijk gelukkig niet meer. Stop dr maar weer mee. Ben nu al weer een verward persoon. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Die Henk voelt de bui al hangen. Die heb nog staan zingen op schiphol bij de eerste stroom. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep. We zijn allemaal moleculen uit de ruimte. @geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door ar -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sodemieter op. Lijkt hier wel een of andere kutkerk. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Nou ik heb niet zoveel problemen met wat allerlei mensen zeggen. Dat geldt dus ook voor Trump. Maar als je bedenkt dat de Conquestadores en Immigranten uit de gehele wereld de Indianen hebben uitgemoord of hebben laten verworden tot tweederangs burgers zijn POTUS uitspraken filosofisch gezien lachwekkend en in het gehele universum onbeduidend.
Smaakt dit naar meer legionnairs? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 21:39 schreef sportdwaas het volgende:Nou ik heb niet zoveel problemen met wat allerlei mensen zeggen. Dat geldt dus ook voor Trump. Maar als je bedenkt dat de Conquestadores en Immigranten uit de gehele wereld de Indianen hebben uitgemoord of hebben laten verworden tot tweederangs burgers zijn POTUS uitspraken filosofisch gezien lachwekkend en in het gehele universum onbeduidend. Smaakt dit naar meer legionnairs? Ik vind het inmiddels niet meer zo lachwekkend...kan mij voorstellen dat een aantal Amerikaanse (!) burgers zich behoorlijk zorgen beginnen te maken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 21:43 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik vind het inmiddels niet meer zo lachwekkend...kan mij voorstellen dat een aantal Amerikaanse (!) burgers zich behoorlijk zorgen beginnen te maken... de good old u s of a staan op de rand van een nieuwe civil war.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trump is een voetnoot. Gekozen door de 'hardwerkende' Amerikaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 21:32 schreef Fart het volgende:Die Henk voelt de bui al hangen. Die heb nog staan zingen op schiphol bij de eerste stroom. Meer meer meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De Brabander als medemens. Is ontwikkelingshulp. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is maar goed, anders had je geen gesubsidieerd baantje. Lullen over niets. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Haha, dat wordt lachen...
Forumleden die ook nootjes willen? Verboden te voederen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kloof tussen republikeinen en democraten is lange tijd niet zo groot geweest en de polarisatie ook niet. De ene helft van de Amerikanen wil niet in het Amerika van de andere helft wonen. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: we will be back after the commercial messages. Stay tuned in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, Brabo's zijn idd snel blij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooi, die gaan elkaar weer ouderwets afknallen ? @ Cobus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Progressieve steden vs conservatieve platteland |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ziedaar. lullen over niets. Beter je best doen. Proberen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
ratatatatatatatatata @ Cobus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Civil war zie ik nog niet zo snel gebeuren, wel grotere onrust en geweldsuitbarstingen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 21:55 schreef CobusIII het volgende:Civil war zie ik nog niet zo snel gebeuren, wel grotere onrust en geweldsuitbarstingen Dat is al gauw een civil wa wanneer iedereen met een vol automatisch wapen loopt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voordat het zover is is Trump al bezweken aan een zenuwziekte. 73 jaar. Die gast opereert boven z'n limit. Voetnoot. |
|
|
|