|
|
Fart
|
|
|
Neemt een andere gek het stokje wel weer over Henk. Beetje oorlog is goed voor de Amerikaanse economie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geld moet rollen , koppen ook, overbevolking. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Er zijn mensen die daadwerkelijk teruggrijpen naar de kolonialisering of gebeurtenissen van 300 jaar geleden om de boel op te stoken hier Sylvana plus friends in de USA de gehele afro amerikaanse bevolking. Gesteund door excuus truzen die maar een vrouw in het Witte Huis willen beter gezegd overal vrouwen willen. Het is een kwestie van tijd en geboortegroei plus immigratie stromen tot ze aan de macht komen. Vindt dit een heel onheilspellend idee en hoop dat we snel deze stroming de kop in drukken. Want als blanke man moet je je echt overal voor verontschuldigen. De balans begint met deze idiote Heksenjacht aardig verstoord te raken. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Eens. Beetje oorlog zu hier ook niet misstaan. Maken we ons teninste weer druk over dingen die er toe doen ipv de grootte van onze lease auto en de bijtelling die ermee gepaard gaat. @ Geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juli 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 21:59 schreef FR-Henk het volgende:Voordat het zover is is Trump al bezweken aan een zenuwziekte. 73 jaar. Die gast opereert boven z'n limit. Voetnoot. Ik denk niet dat Trump een voetnoot is eerlijk gezegd. Zijn steil is effectief en disruptief. Dit vindt al navolging bij leiders in andere landen (zie Brazilië). We gaan het zien. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 22:03 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik denk niet dat Trump een voetnoot is eerlijk gezegd. Zijn steil is effectief en disruptief. Dit vindt al navolging bij leiders in andere landen (zie Brazilië). We gaan het zien. Terecht en doorzetten met Boris Johnson |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 22:02 schreef Positivo het volgende:[..] Er zijn mensen die daadwerkelijk teruggrijpen naar de kolonialisering of gebeurtenissen van 300 jaar geleden om de boel op te stoken hier Sylvana plus friends in de USA de gehele afro amerikaanse bevolking. Gesteund door excuus truzen die maar een vrouw in het Witte Huis willen beter gezegd overal vrouwen willen. Het is een kwestie van tijd en geboortegroei plus immigratie stromen tot ze aan de macht komen. Vindt dit een heel onheilspellend idee en hoop dat we snel deze stroming de kop in drukken. Want als blanke man moet je je echt overal voor verontschuldigen. De balans begint met deze idiote Heksenjacht aardig verstoord te raken. Jouw vriend Baudet (aan zijn achternaam te zien,ook geen echte Hollander) grijpt ook graag terug naar oudere tijden (renaissance).... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ga weer ff achteruit leunen....ik zou immers de borrelnootjes pakken.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Reagan. Ook zo'n no-nonsense jerker. In feite same policy. Geen substantiële veranderingen. Ofwel daarna teniet gedaan. Brazilië cs. zijn nog steeds Bananenrepublieken met schijndemocratie. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 22:08 schreef CobusIII het volgende:[..] Jouw vriend Baudet (aan zijn achternaam te zien,ook geen echte Hollander) grijpt ook graag terug naar oudere tijden (renaissance).... Idd gewoon terug naar hoe het was voordat links vanaf 80 de boel verneukte. Communisme zonder geweld en onderdrukking heeft nooit gewerkt vraag dat aan jouw vrienden Stalin, Lenin en de Rode Khmer. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ga Neflix aanzetten. Loopt niet zo hard hiero. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 - 22:08 schreef CobusIII het volgende:[..] Jouw vriend Baudet (aan zijn achternaam te zien,ook geen echte Hollander) grijpt ook graag terug naar oudere tijden (renaissance).... Baudet? De humor komt al snel opdoemen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kunnen we wat aan doen, toch? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: ??? En nu het hoogste woord . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Baudet, Trump, Johnson het gaat de goede Kant op |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Neh, het onderwerp vind ik saai. Zolang ik het goed heb boeit het mij niet dat een ander het slecht heb. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jaja, ik gun je dat succesje. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nou Sportdwaas, politiek valt af, is geen succes...filosofie dan maar of toch quantumfysica? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Quantum fysica, dit is een net zo onontgonnen gebied als de toekomst van Feyenoord en kunnen we bladzijdes over van vol schrijven. Misschien kunnen we zelfs wel op quantum niveau wel een speler beinvloeden snel naar Feyenoord te komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 09:53 schreef VVout het volgende:Quantum fysica, dit is een net zo onontgonnen gebied als de toekomst van Feyenoord en kunnen we bladzijdes over van vol schrijven. Misschien kunnen we zelfs wel op quantum niveau wel een speler beinvloeden snel naar Feyenoord te komen. Gewoon Ant-Man kijken, weet je alles. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
The Star Trekkies moet the Q ook wel wat zeggen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar een bizarre gedachten dat op atomair niveau alles op quantum niveau in verbinding staat over oneindige kilometers en zonder tijdvertraging. Dat opent een geheel nieuwe dimensie man. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2019 - 10:06 schreef VVout het volgende:Maar een bizarre gedachten dat op atomair niveau alles op quantum niveau in verbinding staat over oneindige kilometers en zonder tijdvertraging. Dat opent een geheel nieuwe dimensie man. Pass the doobie bro |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce