|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja hoor, de originele spelleider pakt de draad weer op. Als vanouds in verleden jaren: Hoeeel punten slepen we komend seizoen binnen? Op welke plek eidigen we?
Tot aan de 4e competitironde mage je nog wijzigen, daarna is het do or die...
Ik open:
68 punten, plaats 3. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
FR-Henk stuur prive bericht sinds 19-05-2010 , 43240 posts FR-Henk - donderdag 09 mei 2019 - 22:54 quote deeplink 68 punten - positie 3 T-FeYeN00rD
67 punten - positie 4 Fart
66 punten - positie 3 Stylzz
64 punten - positie 4 Alex Ridderkerk
63 punten - positie 5 Leon FR1908
De neutrale jury gaat voor Stylzz. Heeft altijd gelijk. Prijs: Een hoog windscherm. Altijd wind bij het Ijsselmeer. Gio betaalt. Kringgesprek natuurlijk bonusprijs.
Resterend programma: AZ thuis Fortuna uit |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
stuur prive bericht sinds 22-08-2008 , 76946 posts
Stylzz - vrijdag 10 mei 2019 - 07:03 quote deeplink Er zijn dingen waarmee je eigenlijk geen gelijk wilt hebben |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik sla ff een jaartje over hahahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga naar de 6 plaats met 59 punten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Of nee, 2 de plaats met 72 punten |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De jury leest komende maand geen berichten in dit topic. Klachten kunnen bij JanM worden gedeponeerd. Keert vast weer terug. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Igor de verschrikkelijke |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee die was twee jaar terug |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ga voor plek 1 met 83 punten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Uhm.. ik bedoel goed bezig Leon! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laatste kans om de komende 25 jaar om geld te kunnen pakken in de cl volgend jaar. Dus het moet wel Ar hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 juli 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja , lekker getimed . Kon je wel aan de bestuurders overlaten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yep , een jaar of 18 sleeping giant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Zonder Berghuis . Plsats 12 40 voor en 31 tegen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er gaan nu al geruchten de ronde over steekpenningen en corruptie. Dubieus topic elk jaar. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 22:13 schreef FR-Henk het volgende:Ja hoor, de originele spelleider pakt de draad weer op. Als vanouds in verleden jaren: Hoeeel punten slepen we komend seizoen binnen? Op welke plek eidigen we? Tot aan de 4e competitironde mage je nog wijzigen, daarna is het do or die... Ik open: 68 punten, plaats 3. Kiljken 34 potten a 1,5 tot 2 rond ff af 60. Positie 2 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
60 punten, p!aats 2? Je komt toch niet uit Den Bosch he? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
80 punten, plaats 2. Beuken met Japieeeee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zolang niet bekend word wat de winnaar wint doe ik geen voorspelling.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Straks worden we weer met terpstra, paay of gorden opgescheept |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, ik trek bij deze mijn voorspellingen terug ! Solidair met Zeeland. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zoals elk jaar, een pakketje schroot met een dun laagje chroom. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Volgens geruchten zouden enige spelers dit topic willen boycotten omdat zij de betrouwbaarheid van de jury betwisten aangaande het winnen van een prijs.
De jury distantieert zich van dit soort gedachtengangen. Het gaat om de liefde van het spel, niet om geld en prijzen. De jury hoopt en verwacht dat deze lieden tot inkeer komen.
En anders stoot voorzitter van de jury, onze Jaap, hen voor hun bek. Bedankt Jaap. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 14 juli 2019 - 22:14 schreef FR-Henk het volgende:Volgens geruchten zouden enige spelers dit topic willen boycotten omdat zij de betrouwbaarheid van de jury betwisten aangaande het winnen van een prijs. De jury distantieert zich van dit soort gedachtengangen. Het gaat om de liefde van het spel, niet om geld en prijzen. De jury hoopt en verwacht dat deze lieden tot inkeer komen. En anders stoot voorzitter van de jury, onze Jaap, hen voor hun bek. Bedankt Jaap. Wakker worden mensen! Henk is slechts een stroman voor de voorspellingspool-mafia! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Plaats 5 52 punten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juli 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb genoeg gezien . 1e 100 punten, een ongelukkig gelijkspel tegen Sparta. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik stel bij op 83 punten en een 2e plaats, omdat Jan Arie blijft en Kelly gehaald is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik wacht komende weken nog even af. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Derde 54 doelpunten 69 goals tegen 40 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De prijzen dit jaar: 1e prijs: 3 dagen carnaval vieren in Zeeland op kosten van de meeuw. 2e prijs: 1 avond dark room in braboland o.l.v. Van geil. Beiden stellen deze prijzen welwillend ter beschikking en doen zelf niet mee.
3e prijs: een foto van Steven B. met kapsel naar keuze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En doen zelf niet mee...(?) |
|
|