|
|
igor korneev
|
|
|
Dan ga ik voor 59 om plek 5 Mogelijk lange slechte reeks met eindspurt. Speculatie over stam in de winterstop |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ben benieuwd naar jou 3e plek.. Na ons zou ik niet weten wie. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die zijn allang al moe en nog dakloos ook. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, de definitieve lijst dan.
pnt/pos 83 2 VVout 76 2 ar 75 2 Leon-FR1908 73 2 RenatoBos 72 3 Gerard-FR 72 3 FR-Henk 71 3 T-FeYeN00rD 69 3 Stylzz 68 2 Nibke 7 67 2 nr. 10 66 3 MMM 64 3 Cobus III 63 2 AlexisDaSilva 59 5 Igor Korneev 58 4 Mighty Ace 54 3 Positivo
eerste afvaller staat al in de Bye-Bye lijst: 100 1 van Geil |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:04 schreef FR-Henk het volgende:Okee, de definitieve lijst dan. pnt/pos 83 2 VVout 76 2 ar 75 2 Leon-FR1908 73 2 RenatoBos 72 3 Gerard-FR 72 3 FR-Henk 71 3 T-FeYeN00rD 69 3 Stylzz 68 2 Nibke 7 67 2 nr. 10 66 3 MMM 64 3 Cobus III 63 2 AlexisDaSilva 59 5 Igor Korneev 58 4 Mighty Ace 54 3 Positivo eerste afvaller staat al in de Bye-Bye lijst: 100 1 van Geil Prijs voor de winnaar? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit keer een keuze uit een pakket prijzen:
Een healing-sessie met Positivo. Gratis entree wedstrijddarten tussen Igor en MMM Een tamme meeuw in jouw eigen snackbar Carnaval bij van Geil Dagje Madurodam met Leon.
Voorwaar geen gekke prijzen dacht ik zo. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:15 schreef FR-Henk het volgende:Dit keer een keuze uit een pakket prijzen: Een healing-sessie met Positivo. Gratis entree wedstrijddarten tussen Igor en MMM Een tamme meeuw in jouw eigen snackbar Carnaval bij van Geil Dagje Madurodam met Leon. Voorwaar geen gekke prijzen dacht ik zo. Haha goed gevonden :-) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:15 schreef FR-Henk het volgende:Dit keer een keuze uit een pakket prijzen: Een heling-sessie met Positivo. Gratis entree wedstrijddarten tussen Igor en MMM Een tamme meeuw in jouw eigen snackbar Carnaval bij van Geil Dagje Madurodam met Leon. Voorwaar geen gekke prijzen dacht ik zo. Dat eerste klinkt spannend! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En zo zijn de eerste frauduleuze posts alweer geboren. Ace doet het. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ben zo te zien de grootste kanshebber, dus Leon een biertje en op naar Madurodam. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 - 22:55 schreef FR-Henk het volgende:De jury leest komende maand geen berichten in dit topic. Klachten kunnen bij JanM worden gedeponeerd. Keert vast weer terug. Ik heb geen klachten gehoord dus applausje voor Henk. Kan ik nog meedoen trouwens? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker wel! Kom maar op Jan! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik vind "kom maar op Jan" niet kunnen. Er leest ook jeugd mee Henk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad dat trek ik niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Morgen jullie allebei maar eens naar de huisarts. Dit is een net forum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Interpunctie, belangrijk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:15 schreef FR-Henk het volgende:Dit keer een keuze uit een pakket prijzen: Een healing-sessie met Positivo. Gratis entree wedstrijddarten tussen Igor en MMM Een tamme meeuw in jouw eigen snackbar Carnaval bij van Geil Dagje Madurodam met Leon. Voorwaar geen gekke prijzen dacht ik zo. Hahaha te grappig dit! Geen darkroom Vinkeveense plassen dit jaar? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Darkrooms zijn alleen in 020 en Brabant. Plassen doen ze wild in Urk. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Healing sessie, dat wordt gewoon drinken totdat er 1 omvalt. Haha shots till you drop. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Fer plassen is ook een wedstrijd |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Doe maar derde met 70 punten dan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hoe ver moet je plassen voor 70 punten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:15 schreef FR-Henk het volgende:Dit keer een keuze uit een pakket prijzen: Een healing-sessie met Positivo. Gratis entree wedstrijddarten tussen Igor en MMM Een tamme meeuw in jouw eigen snackbar Carnaval bij van Geil Dagje Madurodam met Leon. Voorwaar geen gekke prijzen dacht ik zo. Lol |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het liefst voorbij je schoenen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Does gek: 2de met 74 punten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 05 september 2019 - 19:15 schreef FR-Henk het volgende:Dit keer een keuze uit een pakket prijzen: Een healing-sessie met Positivo. Gratis entree wedstrijddarten tussen Igor en MMM Een tamme meeuw in jouw eigen snackbar Carnaval bij van Geil Dagje Madurodam met Leon. Voorwaar geen gekke prijzen dacht ik zo. Prachtige prijzen! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Mis toch wel een dagje biodansen met Henk en Leon op de kinderboerderij in Kralingen. Na afloop karnemelk en een vegaburger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 september 2019 - 17:14 schreef Positivo het volgende:Mis toch wel een dagje biodansen met Henk en Leon op de kinderboerderij in Kralingen. Na afloop karnemelk en een vegaburger. Hahaha. Groente kroket ook mogelijk? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Met houten poot en ooglapje |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Meeuwenflatsen gaan wel door |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zijn intelligente vogels hoor |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik trek me eigen terug uit deze voorspelling, belachelijke prijzen en eerlijkheid is ver te zoeken..het voorspellen was gesloten en nu mag Jan ook nog eens een voorspelling doen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt en beschermd ook |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Vreten al die toeristen in Scheveningen arm. Die Deutsche leute mooi toch ! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Dat is dan wel weer ongelooflijk. Tenzij t om een Jan van Gent gaat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 - 05:17 schreef MightyAce het volgende:Er gaan nu al geruchten de ronde over steekpenningen en corruptie. Dubieus topic elk jaar. . |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|