|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heeft net een heerlijk contract in China getekend. Dikke doei. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zouden ze weten dat ze achterstaan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Arme Bannis... 90 minuten te laat :( |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Blij dat ik geen beelden heb.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Blij dat hij fluit anders 1-3 |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wees maar blij idd. heb volgend mij een gezwel in mijn ogen gekregen de laatste 90 minuten, morgen maar even langs de dokter. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Gatverdamme 6 minuten extra van deze ellende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lesje effectiviteit van R'dam West gekregen. Eating humble pie :( |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Heeft het werkelijk niets mee te maken, gewoon een drama wedstrijd. Veredeld amateur elftal dat Sparta met kneuzen als Auassar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 16:22 schreef moa het volgende:[..] Heeft het werkelijk niets mee te maken, gewoon een drama wedstrijd. Veredeld amateur elftal dat Sparta met kneuzen als Auassar. OK .. punt gered. Jij je gelijk hahaha ;) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
kut feyenoord ook altijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klasse gezien Narsingh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2019 door ar -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Enige die overzicht hield |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 16:22 schreef moa het volgende:[..] Heeft het werkelijk niets mee te maken, gewoon een drama wedstrijd. Veredeld amateur elftal dat Sparta met kneuzen als Auassar. Schandalig slecht. Allemaal een drie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou ,ben kapot . Ik ga wat nuttigs doen nu. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Precies, gelukkig is het donderdag koopavond, ga ik zondag wel een rondje fietsen hopelijk is het mooi weer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nu al geen zin meer in die andere 33 kut wedstrijden. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Sinds de 1-2 buiten doorgebracht en zie nu dat 't gelukkig nog een gelijkspelletje is geworden. Eerste wedstrijd thuis tegen Sparta opgelucht zijn dat we nog 1 puntje pakken. Gaat weer moeizaam seizoen worden. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Nog 2970 minuten van deze ellende voordat we er weer van af zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Blij dat ik donderdag heen mag |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Je klinkt behoorlijk Gronings nu ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik spaar woorden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 augustus 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Op doelsaldo uitgelopen op PSV. ;)
Maar goed, voetballend is het soms niet onaardig. En je hebt voldoende kansen om er 4-5 te maken. Maar met zo'n verdediging wordt elke wedstrijd moeilijk. Elke tegenstander gaat nu een paar snelle jongens voorin zitten en dan is elke counter raak. Kijk hoe bij de 1-2 verdedigd wordt. Het zijn dezelfde fouten als uit de voorbereiding.
En ik zou Vente niet meer opstellen, dat heeft geen enkele zin zo. Speel dan maar met een valse spits. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hehehe. Misschien wel verstandig met zo'n seizoen voor de boeg |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 04 augustus 2019 - 16:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Op doelsaldo uitgelopen op PSV. ;) Maar goed, voetballend is het soms niet onaardig. En je hebt voldoende kansen om er 4-5 te maken. Maar met zo'n verdediging wordt elke wedstrijd moeilijk. Elke tegenstander gaat nu een paar snelle jongens voorin zitten en dan is elke counter raak. Kijk hoe bij de 1-2 verdedigd wordt. Het zijn dezelfde fouten als uit de voorbereiding. En ik zou Vente niet meer opstellen, dat heeft geen enkele zin zo. Speel dan maar met een valse spits. Narsingh ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Niet kunnen kijken, was weer genieten begrijp ik... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Of Berghuis/Larsson. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kansloos centraal duo. Een WONDER dat we met die 2 kneuzen kampioen zijn geworden. Botteghin lomp en traag, van der Heijden traag en aan de bal ook niks meer. Optyfrn metnfie 2 en van Beek erbij.
Vente is niets en word niks.
Zolang deze 3 nietsnutten blijven spelen kan het seizoen schriftelijk af. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaap heeft zn agenten nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Uurtje vroeger op, en effe harder trainen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bij jullie ook al die spammer actief zie ik...
Ontopic, wat een drama weekend in de ED |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Nu al een nek aan nek race ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zin in de volgende zomerstop |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Op naar donderdag, zin an. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Haha,het is toch niet te geloven man. Hele top en subtop verliest punten tot nu toe. Nu Utrecht weer achter. Nu AZ nog |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar heb ik naar zitten kijken? En ploeg zonder spits, zonder een CV met inzicht. Ik hoop dat Berghuis te horen heeft gekregen dat er versterkingen bij komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
met Vente en v/d heijden gaat elke wedstrijd heel moeilijk worden , ik begrijp werkelijk niet waarom die troost niet doorgeselecteerd heeft deze zomer , nieuwkoop ,v beek ,v/d heijden ,tapia ,ayoub hebben aangetoond middelmaat te zijn , wil als elftal beter worden moet je van deze dure bankzitters af , hansson en vente verhuren , zo heb je toch weer wat ruimte in je salaris huis en kan je misschien kwaliteit huren |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik snapte die wissel totaal niet om hem te wisselen, sinisyerra heeft in tien minuten meer laten zien dan Larsson.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Samenvatting gekeken, twee kansloos trieste tegengoals. Los daarvan kunnen er zo 2 tot 4 goals meer gemaakt worden. Berghuis, Kokcu, Narsingh zag ik allemaal dikke kansen missen.
Donderdag moet Berghuis in de spits. En dan maar Fer cv, dit KAN NIET. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Neh, blijf het een tyfus rat vinden. Maar als hij het goed doet in het shirt heb ik er baat bij. Dus hup Fer. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
WTF? Worden wij ineens gemodereerd ? |
|
|
|