|
|
Loetje
|
|
|
Wat zijn dit nou voor wissels. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ziyech en Marin!
Dus nog steeds met 10 man! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Blind op het middenveld ... hoe ziet die kale kut kabouter dat dan. En Drolberg maar op blijven stellen en laten staan ... Rot toch op met die klote boer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Promes en Mazraoui erin. Ben erg blij dat Ziyech eruit is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dit noem ik nou een typische Veltman actie |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Veltman is wel echt lomp hoor |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blind trouwens ook dramatisch vandaag! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En gelijk 1ste wedstrijd weer 3 verliespunten? |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Kunnen wel weer merken dat het de eerste wedstrijd is van het seizoen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jep. Op die fase na staat die gewoon te schutteren waar je u tegen zegt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ziyech vind ik toch apart. Deed veel fout, maar al het gevaar komt wel via hem. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Het gaat toch niet nog erger worden he |
|
|
|
|
pth
|
|
|
CL gaat een mega probleem worden ... Die lul ten Hag maakt er weer een ongelofelijke puinzooi van. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ook Veltman had in de uitverkoop gemogen. Wat een dramaspeler is hij voor Ajax.
Ik heb Veltman nooit goed gevonden voor Ajax ! ! ! ! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar we hebben Schöne tenminste verkocht! |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax voetbalt als een stel mongolen zonder hersens. En ik kan het ook echt niet zachter uitdrukken. Geen beleving, domme keuzes, domme dingen en nergens een idee achter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jep. Staat hier los van |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Kom op zeg! Wat een negativiteit... Blind doet t prima, Mazraoui laat meteen zien beter te zijn dan Veltman. Dolberg is echt ruk, verder iedereen een beetje ongelukkig en wennen. Eerste goal tegen is echt pech. Goal Bazoer is een goede goal waarbij Onana niet helemaal vrijuit gaat in mijn ogen.
Kom op Ajax, nog 20 minuten knokken!!!!!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 19:59 schreef Onze Ajax het volgende:Ook Veltman had in de uitverkoop gemogen. Wat een dramaspeler is hij voor Ajax. Ik heb Veltman nooit goed gevonden voor Ajax ! ! ! ! Wtf doet Veltman verkeerd dan? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nico er ook maar uit. En Martinez daar.
En heel gauw middenvelders erbij |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We kunnen merken dat Nijhuis echt anti-Ajax is, "én dat ook zal blijven". Is nooit anders geweest. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Hij is nooit een goede voetballer geweest in belang van Ajax. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu zeer hard doordrukken naar de 2 - 3 ! ! ! !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2019 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat is niet mijn vraag! Ik vraag wat Veltman vandaag fout doet? Want de slechte spelers zijn toch echt Dolberg en Ziyech vandaag! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Zullen nog wel wat transfers gaan volgende, laat daar AUB ook die kale kut kabouter bij zitten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Best knap, met 10 man toch op 2-2 staan! |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat is niet mijn vraag! Ik vraag wat Veltman vandaag fout doet? Want de slechte spelers zijn toch echt Dolberg en Ziyech vandaag! Veel. Hele vreemde voetballer, geen 90 minuten lang stabiel. Nooit. Geen 1 wedstrijd in zijn carriere. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat is niet mijn vraag! Ik vraag wat Veltman vandaag fout doet? Want de slechte spelers zijn toch echt Dolberg en Ziyech vandaag! Hij valt gewoon vaak op met lompe acties |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Misschien het spel eens breed maken Promes? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is vooralsnog een gerucht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:04 schreef JOOD het volgende:[..] Veel. Hele vreemde voetballer, geen 90 minuten lang stabiel. Nooit. Geen 1 wedstrijd in zijn carriere. Zo niet waar gewoon. Kijk bijvoorbeeld vorig seizoen maar terug.
Als er nou iemand nooit stabiel is, is het Mazraoui wel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:04 schreef JOOD het volgende:[..] Veel. Hele vreemde voetballer, geen 90 minuten lang stabiel. Nooit. Geen 1 wedstrijd in zijn carriere. We hebben het over vandaag! Wat doet hij vandaag fout? Want ik zie niet echt een fout van Veltman vandaag! Behalve die gele kaart gewoon normaal gespeeld! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat is niet mijn vraag! Ik vraag wat Veltman vandaag fout doet? Want de slechte spelers zijn toch echt Dolberg en Ziyech vandaag! Toch vooral Drolberg ... wat een ongelofelijke dweil van een voetballer is dat! Dat die er nog in staat is voor mij het totale failliet van die kale brabbelaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Die gele kaart? Wauw, als dat het enige is? Pfff er waren slechtere spelers vandaag! Kijk waaruit de 1-0 ontstaat. Kijk waaruit de 2-1 ontstaat! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:05 schreef pth het volgende:[..] Toch vooral Drolberg ... wat een ongelofelijke dweil van een voetballer is dat! Dat die er nog in staat is voor mij het totale failliet van die kale brabbelaar. Dolberg is slecht. Maar dit wijt ik aan Ten Hag!
1, Huntelaar zijn voorbereiding was beter. 2, tegen een compacte ploeg heb je alleen iets aan Tadic op 9. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schade die Dolberg. Als je dan 1 ding moet doen, faal je ook |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Dolberg! Hahahahaha sorry maar die is werkelijk echt dramatisch! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Neres erin om individuele acties te laten zien, wat mogelijk een winnende doelpunt kan opleveren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Huntelaar mag weer tegen Emmen... Scoort die weer en erna weer banken Tyfustrainer |
|
|
|