|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had voor Ziyech gemoeten en Huntelaar voor Dolberg |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:06 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Die gele kaart? Wauw, als dat het enige is? Pfff er waren slechtere spelers vandaag! Kijk waaruit de 1-0 ontstaat. Kijk waaruit de 2-1 ontstaat! Het gaat niet om die gele kaart het oogt gewoon sloom en lomp dat had ik bij kristensen ook |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Oprotten met die kale teringlul |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat moeten wij in godsnaam met Promes |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Schuurs speelt een dijk van een wedstrijd trouwens |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dolberg is tot nog toe alleen sterk geweest in interviews. Verder laat hij amper wat zien! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Geldt voor alle kaarten vandaag. Waarom benoem je die niet? |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is gewoon bij iedere tegengoal betrokken |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Omdat het bij veltman vaak is en het gaat je irriteren. Ik ben iig geen fan van hem zie liever mazroui. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dat had ik vandaag bij heel andere spelers. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Weer zo’n kut bal van Blind ... de tering wat een kutzooi is dit weet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2019 door pth -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu doet Nijhuis niet per definitie veel fout vandaag, maar waarom fluit die bij onze wedstrijden altijd zoveel? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:11 schreef benjamin25 het volgende:[..] Omdat het bij veltman vaak is en het gaat je irriteren. Ik ben iig geen fan van hem zie liever mazroui. Nou, statistieken wijzen anders uit hoor.
Onderbouw op zijn minst iets. Dit is maar wat roepen op smaak |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een zeer ver ondermaatse wedstrijd van Ajax, ongeacht de uitslag. Dat kan nog heel (erg) veel problemen geven in de Champions League tegen PAOK ! ! ! ! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Mazraoui ... er staan er 2-3 beter voor! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:11 schreef benjamin25 het volgende:[..] Omdat het bij veltman vaak is en het gaat je irriteren. Ik ben iig geen fan van hem zie liever mazroui. Die staat nu heel ergens anders in het veld! Mazraoui rechtsachter was het afgelopen seizoen ook niet alles! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:11 schreef benjamin25 het volgende:[..] Omdat het bij veltman vaak is en het gaat je irriteren. Ik ben iig geen fan van hem zie liever mazroui. Veltman en wat vaak? |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Ja bij dolberg en ziyech had ik ook alleen ziyecht zorgt voor heel veel dreiging en heeft bij mij behoorlijk wat kredie opgebouwd het laatste jaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:14 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ja bij dolberg en ziyech had ik ook alleen ziyecht zorgt voor heel veel dreiging en heeft bij mij behoorlijk wat kredie opgebouwd het laatste jaar. Ziyech had helemaal niks vandaag. Net als tegen PSV niet |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede actie Mazraoui daar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom steeds de verkeerde spelers op de verkeerde plek... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uiteindelijk wel 9 kansen gemist |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:14 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ja bij dolberg en ziyech had ik ook alleen ziyecht zorgt voor heel veel dreiging en heeft bij mij behoorlijk wat kredie opgebouwd het laatste jaar. Dus omdat je krediet heb mag je kut spelen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben ook helemaal klaar met Nico. Vorig jaar op het einde al |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:13 schreef Loetje het volgende:[..] Nou, statistieken wijzen anders uit hoor. Onderbouw op zijn minst iets. Dit is maar wat roepen op smaak Ja is er ook een statistiek van hoe lomp hij elke keer in komt? Want daar heb ik het over. En idd het heeft ook met smaak te maken. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dit wordt puntverlies. Had Huntelaar godverdomme gebracht. Een echte spits met een neusje voor de goal! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het lijkt welof Promes de bal niet wil hebben. Loopt steed de dekking in en laat het voetballen aan anderen. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Dat is héél erg veel. Zou nooit mogen gebeuren. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Veruit de betere partij vandaag. Grote kans om ook nog te winnen. Na veel kansen verprutst te hebben en totaal geen spits in ons pel te hebben, prima opening van het seizoen. Kom op, prik hem er nog in!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:17 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ja is er ook een statistiek van hoe lomp hij elke keer in komt? Want daar heb ik het over. En idd het heeft ook met smaak te maken. Zo lomp is het niet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:17 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ja is er ook een statistiek van hoe lomp hij elke keer in komt? Want daar heb ik het over. En idd het heeft ook met smaak te maken. Echt, dit is geen discussie. Want Veltman deed vandaag niets fout! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:17 schreef Eide het volgende:Het lijkt welof Promes de bal niet wil hebben. Loopt steed de dekking in en laat het voetballen aan anderen. Past totaal niet bij ons |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nijhuis laatste fase zwaar tegen ons |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Nee dat zeg ik niet. Hij zorgt voor veel dreiging vorig jaar speelde hij ook veel kut wedstrijden maar ook in die wedstrijden deed hij weer vaak iets wat de wedstrijd ten gunste van ajax deed keren. Daarom zou ik hem er niet snel uithalen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik ben alweer helemaal klaar met Ten Hag |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nee, weer een begin met puntverlies en weer een begin met vreselijk slecht Ajax. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nijhuis fluit op het niveau ten Hag. Twee dweilebakken naast elkaar |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax was gewoon erg slordig vandaag en een aantal spelers waren zwaar onder de maat! En gelijk weer in de achtervolging! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat pakt Ajax weinig ballen af vandaag Echt een schande |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Thuis tegen Emmen, zal het minimaal met 4 of zelfs 5 doelpunten verschil gewonnen moeten worden, wil Ajax dan (eindelijk weer) op de rechte pad kunnen komen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: +1 oprotten met die kale tering dwerg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 augustus 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
SCHAAM JE HELEMAAL KAPOT! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:21 schreef Onze Ajax het volgende:Thuis tegen Emmen, zal het minimaal met 4 of zelfs 5 doelpunten verschil gewonnen moeten worden, wil Ajax dan (eindelijk weer) op de rechte pad kunnen komen. 1-0 of 8-0 maakt geen zak uit daarvoor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 augustus 2019 - 20:21 schreef Onze Ajax het volgende:Thuis tegen Emmen, zal het minimaal met 4 of zelfs 5 doelpunten verschil gewonnen moeten worden, wil Ajax dan (eindelijk weer) op de rechte pad kunnen komen. Wat een gelul. Puntverlies was gewoon zwaar onnodig, maar Ajax mag dit zichzelf echt aanrekenen! |
|
|
|