|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 12:27 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vermeer was zeker goed ,maar als je een europese uitwedstrijd wint met 0 - 3 wat ook nog eens geflatteerd was ,mag je niet spreken over een mindere wedstrijd. Daarbij denk ik zelfs dat deze tegenstander sterker was dan de tegenstanders die ik had gezien in de wedstrijden tegen Ajax en Psv. Antwerp AZ had ik nog weleens willen zien als die spelers van Antwerp zich alleen met voetbal hadden bezig gehouden. Maar zo druk als Vermeer t de eerste helft had mag natuurlijk nooit tegen zoiets. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je krijgt altijd kansen als tegenstander, en het was een goede manier van spelen. In de hitte vol druk zetten. En blijven vechten. Echter dit had Beer ook niet volgehouden.Ik vond de reddingen spectacular. Alleen de schoten op het goal minder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vermeer was top ,maar juist die kansen zegt toch wel iets over de voorhoede van de tegenstander. Dat vond ik in de thuiswedstrijd al. Voorin vlot combinerend waarbij het leek of elke speler daar een dodelijk schot in de benen had . Als je dan met 6 doelpunten verschil in 2 wedstrijden eindigt,heb je het ergens meer dan goed gedaan. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat tegenviel was hoe Feijenoord speelde onder druk. Ballen die lukraak over de zijlijn werden gespeeld, ballen over 4 meter kwamen niet aan. Het zag er paniekerig uit. De patronen zijn nog niet ingesleten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vond het allemaal wel meevallen. Wel zag ik een trage Fer die het allemaal niet kon belopen,en een spits die scherpte miste |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 13:40 schreef Leon FR1908 het volgende:Vond het allemaal wel meevallen. Wel zag ik een trage Fer die het allemaal niet kon belopen,en een spits die scherpte miste Kijk de eerste helft nog maar eens....was gewoon niet goed. Maakt verder niet uit, die gasten speelde alles of niets. Wat mij wel duidelijk is geworden is dat Berghuis alleen op rechts uit de voeten kan. De as kan hij niet belopen en hij zet geen druk op de verdediging (wel meer toen we 2-0 voor stonden, heel apart) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 8 Botteghin 7 Ié 7,5 Haps 7 Karsdorp 7 Tapia 7,5 Fer 7,5 Kökcü 7 Berghuis 7 Larsson 6,5 Narsingh 5,5
Burger 7 Bannis 5,5 (vind hem aan klasse ontbreken om het fysieke deel te compenseren) Malacia - |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 13:45 schreef CobusIII het volgende:[..] Kijk de eerste helft nog maar eens....was gewoon niet goed. Maakt verder niet uit, die gasten speelde alles of niets. Wat mij wel duidelijk is geworden is dat Berghuis alleen op rechts uit de voeten kan. De as kan hij niet belopen en hij zet geen druk op de verdediging (wel meer toen we 2-0 voor stonden, heel apart) Nee dat was niet goed,maar heeft dat soms ook niet te maken met de kracht en kwaliteit van de tegenstander op dat moment. Tja en Berghuis moeten we maar van ons afzetten. Bij opbouw en gevaar denken we aan Berghuis ,bij balverlies en verdedigen maar aan andere. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 7
Karsdorp 5 Botteghin 5 Ié 6 Haps 6
Tapia 4 Fer 5 Kokcu 5,5
Berghuis 6 Narsingh 5 Sinisterra 7
Bannis 5 Geertruida 5,5 |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 18:46 schreef Stylzz het volgende:Vermeer 7,5 Karsdorp 4 Botteghin 6 Ié 7 Haps 6 Tapia 6 Fer 6 Kokcu 4 Berghuis 6 Narsingh 4 Sinisterra 7 Bannis 5 Geertruida 7 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vermeer 7
Karsdorp 5 Botteghin 5 Ié 7 Haps 6
Tapia 5 Fer 6 Kokcu 5
Berghuis 5 Narsingh 4 Sinisterra 7
Bannis 4 Geertruida 6 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vermeer 7,5
Karsdorp 4 Botteghin 5 Ié 6,5 Haps 5,5
Tapia 5 Fer 5 Kokcu 5
Berghuis 5 Narsingh 4 Sinisterra 7,5
Bannis 4 Geertruida 6,5 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vermeer 7,5
Karsdorp 4 Botteghin 5 Ié 6,5 Haps 5,5
Tapia 5.5 Fer 5 Kokcu 5
Berghuis 5 Narsingh 4 Sinisterra 7,5
Bannis 4 Geertruida 6,5 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 19:19 schreef Leon FR1908 het volgende:Vermeer 7,5 Karsdorp 6 Botteghin 5 Ié 6,5 Haps 6 Tapia 5.5 Fer 7 Kokcu 5 Berghuis 5 Narsingh 4 Sinisterra 7,5 Bannis 4 Geertruida 6,5 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer 6,5
Karsdorp 5 Botteghin 5 Ié 6 Haps 5
Tapia 4 Fer 5 Kokcu 5
Berghuis 5 Narsingh 5 Sinisterra 6,5
Bannis 4 Geertruida- |
|
|
|
|
John69
|
|
|
Hoge cijfers Vermeer echt lachwekkend!!!! Alleen maar de lange bal zeer triest. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Liever dat dan die korte klote balletjes |
|
|
|
|
John69
|
|
|
quote: Ja opbouwen is kut? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nee maar nu even niet heeft ons al wat punten gekost. |
|
|
|
|
John69
|
|
|
quote: Gelul dat is het enige wat dit elftal wel kan. Voorin gaat het mis!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Achterin gaat t t juist mis. Veelte traag in de as |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Allebei is het niet echt ideaal. |
|
|
|
|
John69
|
|
|
Op het middenveld inderdaad begint het. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer 7
Karsdorp 5 Botteghin 5 Ié 6 Haps 6
Tapia 5 Fer 5 Kokcu 5
Berghuis 6 Narsingh 4 Sinisterra 7
Bannis 5 Geertruida 6 |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vermeer 7
Karsdorp 5,5 Botteghin 5,5 Ié 6 Haps 6
Tapia 5,5 Fer 5,5 Kokcu 5
Berghuis 6 Narsingh 4 Sinisterra 7
Bannis 5 Geertruida 6 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Vermeer 7,5 Karsdorp 4,5 Botteghin 6 Ié 7 Haps 5,5 Tapia 5 Fer 6,5 Kokcu 5,5 Berghuis 6 Narsingh 4 Sinisterra 7
Bannis 4,5 Geertruida 6,5 |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Vermeer 8 Karsdorp 6 (blijkbaar uit geweest in Tel Aviv) Botteghin 7 Ié 7,5 Haps 6,5 Tapia 7 Fer 6,5 Kokcu 7 Berghuis 7,5 Narsingh 7 (hij vult de spitspositie aardig in zonder te scoren!) Sinisterra 7
Bannis 7 Geertruida 7 Burger 7 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAJAJAJAJAJAJAJA |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: Stam: ''Denk dat Luciano het heel aardig invult'' (FR12.nl)
Don't fool with the boss |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja hij zal tegen de pers zeggen dat Luciano er geen reet van bakt. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jij poept hier af en toe ook flink uit je mond, zegt Japie niks over. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Wees blij dat ie het ziet, de bal acherin houden is veel te gevaarlijk tot op heden. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vermeer toch niet ons grootste probleem. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zie de problemen tot nu toe 1 voor 1 opgelost worden geloof ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 3 Botteghin 4 Ié 3.5 Haps 3 Tapia 3 Fer 4 Kokcu 4 Berghuis 5 Sinisterra 5 Larsson 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 3 Botteghin 5 Ié 3.5 Haps 3 Tapia 4 Fer 4 Kokcu 3 Berghuis 5 Sinisterra 5,5 Larsson 3
Stam 3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 september 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 4 Botteghin 5 Ié 5 Haps 5 Tapia 4 Fer 5 Kokcu 4 Berghuis 5 Sinisterra 5 Larsson 4
Stam 4 Van Gastel 6- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vermeer 6 Karsdorp 3 Botteghin 5 Ié 4 Haps 3 Tapia 3 Fer 3 Kokcu 3 Berghuis 4 Sinisterra 4,5 Larsson 3
Stam 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 3,5 Botteghin 4 Ié 3.5 Haps 3,5 Tapia 3 Fer 4 Kokcu 4,5 Berghuis 4,5 Sinisterra 5 Larsson 3 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vermeer 7 Karsdorp 3 Botteghin 4,5 Ié 3 Haps 3,5 Tapia 3,5 Fer 4 Kokcu 3,5 Berghuis 4 Sinisterra 5 Larsson 3 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos