|
|
Loetje
|
|
|
Ga vooral zo door en je ligt zometeen al knock out |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een klotebende. 2 - 1 Echt een drama ! ! ! ! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Tja wat verwachten we ook...hét IS pas de 1x keer dat ze in deze samenstelling samen spelen.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En de 3-1 voorkomt hij weer! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waar zijn onze backs trouwens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ja mooi. Ik zeg ook niet dat ie slecht speelt hè. Alleen dat hij er echt volkomen naast zit bij de tweede goal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het lijkt of niemand elkaar kent. Zie spelers zo ver onder hun niveau spelen en ook als je het mij vraagt teveel spelers op plekken waar het niet hoort |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ten Hag oprotten ... kut kneus ... geen enkele kijk op voetbal, dat stuk tactisch onbenul |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, alleen de eerste 25 minuten waren oké, daar we daarna alles uit handen deden weggeven met deze voorlopige resultaat. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zon tagliafico lijkt we gewoon helemaal op. Doet bijna alles fout wat ie foet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gaat verder waar die vorig jaar geeindigd is. Sowieso bizar met die zomerse toernooien |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Tot de 30ste minuut was er niets, maar dan ook helemaal niets aan de hand. Snel op 0-1! Vervolgens ging Ajax de wedstrijd in slaap sussen, maar in plaats van de tegenstander werden ze zelf in slaap gesust. En zie vervolgens het resultaat. Spelers staan verkeerd, iedereen loopt elkaar in de weg, spelers grijpen op domme manieren in en het spel is in 1 keer helemaal weg. Echt Zo dom om je zo te laten piepelen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Laat je lekker provoceren joh, lekker doen wat ze willen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 19:46 schreef Ajax Warrior het volgende:Tot de 30ste minuut was er niets, maar dan ook helemaal niets aan de hand. Snel op 0-1! Vervolgens ging Ajax de wedstrijd in slaap sussen, maar in plaats van de tegenstander werden ze zelf in slaap gesust. En zie vervolgens het resultaat. Spelers staan verkeerd, iedereen loopt elkaar in de weg, spelers grijpen op domme manieren in en het spel is in 1 keer helemaal weg. Echt Zo dom om je zo te laten piepelen! Qua kansen tegen niet, Ajax lag echter na een kwartier al in slaap |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Die Schuurs doet ook echt heel veel verkeerd. Veel te veel jeugdigheid in zijn spel! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Met die kale kut kabouter heb je niet eens een tegenstander nodig om op je plaat te gaan. Gewoon weer een speler opstellen die volledig klaar is en de rest weer eens lekker door elkaar husselen. Ben zo klaar met deze amateur .... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En weer dat middenveld van ons???? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Als straks Donny ook nog verdwijnt en misschien nog wel een paar (Ziyech?, Neres?) ben je weer helemaal terug bij af |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nu zal ik het weer over me heen krijgen, maar dit wijt ik compleet aan Ten Hag.
Te beginnen, Ajax wil zoveel mogelijk hetzelfde spelen als vorig jaar...
In de achterhoede raak je alleen De Ligt kwijt. Daar heb je Schuurs en Alvarez voor. Verder had je je hele achterlinie intact kunnen laten. Nu spelen er 3 verschillende spelers. Blind en Ziyech waren vorig jaar met Van de Beek de laatste 10 potten je beste mensen.
Het midden heb je Van de Beek nog, je haalt Marin als opvolger van De Jong en die stel je niet op. Dan had je dus alleen Schone moeten vervangen.
Voorin was de Tadic variant zo goed, die staat op de flank waar die niet redeneert en Dolberg krijgt kansen wat niemand snapt.
De hele organisatie klopt voor geen meter en ik baseer het niet alleen op vandaag. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 19:53 schreef pth het volgende:Als straks Donny ook nog verdwijnt en misschien nog wel een paar (Ziyech?, Neres?) ben je weer helemaal terug bij af Donny mis je nu ook niet want die is totaal onzichtbaar en dat komt omdat Tadic niet in de spits staat |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 19:54 schreef Loetje het volgende:[..] Nu zal ik het weer over me heen krijgen, maar dit wijt ik compleet aan Ten Hag. Te beginnen, Ajax wil zoveel mogelijk hetzelfde spelen als vorig jaar... In de achterhoede raak je alleen De Ligt kwijt. Daar heb je Schuurs en Alvarez voor. Verder had je je hele achterlinie intact kunnen laten. Nu spelen er 3 verschillende spelers. Blind en Ziyech waren vorig jaar met Van de Beek de laatste 10 potten je beste mensen. Het midden heb je Van de Beek nog, je haalt Marin als opvolger van De Jong en die stel je niet op. Dan had je dus alleen Schone moeten vervangen. Voorin was de Tadic variant zo goed, die staat op de flank waar die niet redeneert en Dolberg krijgt kansen wat niemand snapt. De hele organisatie klopt voor geen meter en ik baseer het niet alleen op vandaag. Klopt, hebben we het de laatste dagen ook al over gehad! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Van mij krijg je helemaal niks over je heen, die kale kabouter kan er simpelweg geen KUT van. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Niet voor Huntelaar, maar ik had Neres gebracht. Want even los van de tegengoals, Ajax crieert helemaal niets. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Het verdedigen doe je met het hele team. Dit mis je echt zo erg dat deden ze vorig jaar wel daar stond echt een team. Ik heb ook het idee dat blind zich veel te weinig laat zien. Vorig jaar had je vaak dat schone en de jong de bal gingen ophalen bij de verdediging waar de aanval dan begon nou echt 0,0 geen verrassing zo langzaam over die zijkanten heel voorspelbaar, jammer. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
In ieder geval kan van Gelder nu lekker Ajax afzeiken ... zeker wat gebeurd bij zeiksnor van Ziggo |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Collectief falen. Bij beide goals staat Veldman verkeerd. Vooral de tweede maar bij de eerste ook.
Dit wordt dan meteen ons Waterloo. Tadic afwezig, vd Beek onder zijn niveau, etc etc. Geen enkele uitgespeelde kans, wat? Geen enkele kans. Ze kunnen weer niet omgaan met een felle tegenstander. Misschien met neres erbij iets proberen.
Schrik van dit niveau. En waar staat verdomme het middenveld bij de 0-1 die bij biseswar begint. Ongelooflijk |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 19:57 schreef benjamin25 het volgende:Het verdedigen doe je met het hele team. Dit mis je echt zo erg dat deden ze vorig jaar wel daar stond echt een team. Ik heb ook het idee dat blind zich veel te weinig laat zien. Vorig jaar had je vaak dat schone en de jong de bal gingen ophalen bij de verdediging waar de aanval dan begon nou echt 0,0 geen verrassing zo langzaam over die zijkanten heel voorspelbaar, jammer. Gewoon te veel spelers die niet op hun juiste plaats worden gezet, buiten een speler die überhaupt nooit meer opgesteld moet worden. Oprotten met die ten Hakkelaar, kan het alleen maar beter worden want er is nog kwaliteit genoeg (en anders centen om er wat bij te halen). |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:01 schreef pth het volgende:[..] Gewoon te veel spelers die niet op hun juiste plaats worden gezet, buiten een speler die überhaupt nooit meer opgesteld moet worden. Oprotten met die ten Hakkelaar, kan het alleen maar beter worden want er is nog kwaliteit genoeg (en anders centen om er wat bij te halen). Dit komt na mijn mening omdat Ajax véél te véél individueel speelt, waardoor hier geen éénheid én goede samenwerking aanwezig is in het hele elftal. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:05 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Dit komt na mijn mening omdat Ajax véél te véél individueel speelt, waardoor hier geen éénheid én goede samenwerking aanwezig is in het hele elftal. Ja precies het gaat er ook om dat de simpele taken moeten worden uitgevoerd en stapje harde zetten wanneer 1 van de maten een fout maakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarschijnlijk krijgen ze allerlei instructies met de rust en dan verlies je binnen de minuut het hoofd |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Man wat gaat er veel fout |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:05 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Dit komt na mijn mening omdat Ajax véél te véél individueel speelt, waardoor hier geen éénheid én goede samenwerking aanwezig is in het hele elftal. Blind weghalen als LCV, Mazraoui van RB naar middenveld, Dolberg opstellen i.p.v. Tadic in de spits wat prima heeft gewerkt in de CL is een beetje veel van het goede als je klasbakken als de Ligt en de Jong kwijt bent. Helaas voor Ajax een onbenul als ten Hakkelaar langs de kant, die echt geen klote van voetbal begrijpt (tactisch onbenul). |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Gvd als je zulke ballen niet binnen schiet ... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Waarom niet mazraoui rechtsback. Marin op het middenveld..
En we hebben allemaal kabouters lopen die niet eens de bal naar hetzelfde shirtje kunnen spelen...
Mijn god als van de Beek weg is.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Serieus, kan die gozer überhaupt schieten, want wat erger ik me kapot aan die gast. Als die alle tijd heeft kan die plaatsen, moet het snel, rost die alles het stadion uit.
Wat een kansen op dit niveau |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ongelooflijk, Ziyech! Pfffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vervang in ieder geval heel snel de as met Alvarez en Blind achter, Marin midden en Tadic voor. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Verbazingwekkend ... gaat zo’n aanval fout en i.p.v. op jacht te gaan naar balbezit lekker blijven staan en een beetje naar elkaar wijzen. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ik denk dat blind achterin al een mega verschil zal maken |
|
|
|