|
|
AkaS
|
|
|
Wat een tactisch brein die ten Hag |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Maar dan reken je naast ten Hakkelaartje .... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Geef hem een contract voor het leven hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoppa, geef die pass dan Ziyech |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Dat wat ziyech deed dat terug verdedigen hij was de enig van de vijf man die daar voorin staat om een stapje harder te zetten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
In deze eerste kwartier kan ik me vooral niet bekoren over het spel van Ajax, daar het na mijn mening het per vijf minuten moeilijker kan worden.
Wordt het niet eens tijd voor een snelle dubbele wissel, ongeacht welke twee spelers eruit moeten ? Misschien toch Schuurs en Ziyech eruit ?
Alleen al om een laatste en stevige stormloop te creëren, mogelijk in ons voordeel. Deze 2 - 2 is een teken om alles op alles te zetten. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:18 schreef benjamin25 het volgende:Dat wat ziyech deed dat terug verdedigen hij was de enig van de vijf man die daar voorin staat om een stapje harder te zetten Levert veel te veel in en schiet veel te veel.
Trouwens, niet alleen hij |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahaha hoeveel geluk kan je hebben! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:18 schreef Onze Ajax het volgende:In deze eerste kwartier kan ik me vooral niet bekoren over het spel van Ajax, daar het na mijn mening het per vijf minuten moeilijker kan worden. Wordt het niet eens tijd voor een snelle dubbele wissel, ongeacht welke twee spelers eruit moeten ? Misschien toch Schuurs en Ziyech eruit ? Alleen al om een laatste en stevige stormloop te creëren, mogelijk in ons voordeel. Deze 2 - 2 is een teken om alles op alles te zetten. Alles op alles met 2-2 uit?
Dan ken jij de Europese wetten niet! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
lekker hoor om zo op gelijke hoogte te komen... |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Helemaal mee eens, bedoelde alleen aan te geven als iedereen zou terug verdedigen dan hou je de druk van voren en rol je dit team gewoon op. |
|
|
|
|
Sjaakgroen
|
|
|
Phew wat een mazzel weer dit moet echt beter ook zonder dolberg zijn we slap. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:19 schreef benjamin25 het volgende:[..] Helemaal mee eens, bedoelde alleen aan te geven als iedereen zou terug verdedigen dan hou je de druk van voren en rol je dit team gewoon op. Nee hoor, PAOK is inmiddels het ontzag kwijt. Is gewoon een hele stugge Portugees achtige ploeg |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Sorry ongeacht de stand of uitslag maar dit kan toch niet waar zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bizar hoeveel ruimte Ajax weg blijft geven bij 2-2... Resultaat heilig, maar niet in NL |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heel dom Donny, dit moet je zien |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Het ging er mij om, dat Ajax eerst op 2 -2 moest komen. Dit heeft dus niets met de Europese wetten te maken zolang de wedstrijd bezig is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Het lijkt wel of die Grieken "op" zijn |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:23 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Het ging er mij om, dat Ajax eerst op 2 -2 moest komen. Dit heeft dus niets met de Europese wetten te maken zolang de wedstrijd bezig is. Tuurlijk wel. Alles op alles voor de winst is dus veel ruimte weggeven. Dat is wat jij zegt.
Risicos onnodig nemen, betekent vrijwel altijd een tegengoal.
Dan maar 2-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
2-2 zou ik op dit moment wel tevreden mee zijn |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Strak inspelen misschien van gehoord? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat zou ik nu graag Marin en Neres zien |
|
|
|
|
pth
|
|
|
2-2 zou een godsgeschenk zijn na al dit geklootzak |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:25 schreef Loetje het volgende:[..] Tuurlijk wel. Alles op alles voor de winst is dus veel ruimte weggeven. Dat is wat jij zegt. Risicos onnodig nemen, betekent vrijwel altijd een tegengoal. Dan maar 2-2 Is per definitie niet alle ruimtes weggeven. Het blijft een kwestie van een zeer goede organisatie wat in deze wedstrijd niet aanwezig is.
Iedereen wil toch dat we met 2 -3 gaan winnen ? Jij niet dan ? |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ziyech... Hoekvlag op de bal naar Athene? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:29 schreef Onze Ajax het volgende:[..] Is per definitie niet alle ruimtes weggeven. Het blijft een kwestie van een zeer goede organisatie wat in deze wedstrijd niet aanwezig is. Iedereen wil toch dat we met 2 -3 gaan winnen ? Jij niet dan ? Tuurlijk, maar niet ten koste van alles.
Niet blind alles opengooien met een resultaat waarmee je door bent vooralsnog |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Waar is Schöne als je hem nodig hebt??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Die zit op de bank!!! of op het terras in Genua ;-) |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Ja dat ga je toch missen dit jaar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Het bloed weer dood. Eerste helft weten we wat er daardoor gebeurde |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mocht het uiteindelijk goedkomen, Quarabag op 0-2 bij APOEL! |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ajax speelt niet best, maar in alle eerlijkheid die Grieken kunnen er toch ook geen klote van! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mazraoui toch wel vreselijk slecht vandaag hoor.
Schuurs en Ziyech na rust wel beter |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Misschien laat ten Hakkelaartje zijn tactisch vermogen zo nog even zien en brengt hij nog 2 verdedigers ... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nico vanaf zaterdag vervangen door Martinez. Wat speelt die echt verschrikkelijk slecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:40 schreef pth het volgende:Misschien laat ten Hakkelaartje zijn tactisch vermogen zo nog even zien en brengt hij nog 2 verdedigers ... Nouja, hun zijn leeg. Wel een moment voor Neres.
Maar die eikel doet sowieso niks.
Moest hem niet toen die kwam, niet na vorig jaar en nu nog stééds niet. Nu zullen we het gemis van Schreuder gaan zien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 augustus 2019 - 20:41 schreef Loetje het volgende:[..] Nouja, hun zijn leeg. Wel een moment voor Neres. Maar die eikel doet sowieso niks. Moest hem niet toen die kwam, niet na vorig jaar en nu nog stééds niet. Nu zullen we het gemis van Schreuder gaan zien. Ik had niets, heb niets en zal nooit iets krijgen met die kale kut kabouter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Opvallend hoor, zowel zaterdag als nu is de voorhoede vrij matig. Wederom duurt het lang voor daar iets veranderd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Wat is dat voor iets raars? Scheidsrechterbal en dan gooi je ‘m gewoon naar de tegenstander? Gebeurde zaterdag ook al en daar viel meteen een goal uit. |
|
|
|