|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoord en Liverpool zijn akkoord over transfer George Johnston. Verdediger komt voor 3 ton naar Rotterdam. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kuijt heeft z'n contacten daar aangewend. Clausule omvat 30% voor Liverpool bij doorverkoop. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
3 ton toptalent mmmmmmmmmmmmmmmmm,mmmmmmmmmmmmmmmmm,mmmmmmmmmm. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tsja geen idee. Ken hem niet. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zal vast beter zijn dan wat we nu hadden staan in het centrum. Welkom! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja dat is al gauw. Nu die 3 kneuzen lozen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: toptalent moeten we afwachten , was het een echt toptalent had liverpool hem nooit laten gaan en zeker niet voor 3 ton , ff afwachten en hopen dat het wat is |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Stel hij was niet goed genoeg voor Liverpool en moest weg, hoeveel zegt dat? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Benieuwd,kan ik verder weinig over zeggen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik kan er ook niets van zeggen, behalve dat Liverpool wel 30% verkooppercentage wilde houden, zeg iets. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Welkom George, hoop dat je je hier snel thuis voelt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Heeft de voorbereiding op dit seizoen wel meegetraind met de eerste selectie en de kans gekregen zich te bewijzen. Stond ook in de belangstelling van een serie Championship clubs.
quote:West Brom are one of the teams who are reportedly interested in a taking Liverpool defender George Johnston on loan for the upcoming season, according to the Mirror.
However, Albion aren’ the only Championship club interested in the defender. According to the report Blackburn Rovers, Hull City, Preston North End and Wigan Athletic are all interested in a loan move for the 20-year-old, who has been part of the Liverpool first-team set-up during pre-season.
Johnston, a left-footed defender, has mainly featured at centre-back during his time in Liverpool’s youth teams but can also play at left-back when needed, which will be a bonus for any manager who does potentially take him on loan.
Liverpool have been happy to let their players go out on loan and gain some experience of playing regular first-team football so it’s unlikely that the Reds will stand in the way of Johnston going out on loan if a suitable offer from a suitable club comes in. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Leest hij al mee?
In dat geval vertaal ik het even voor hem. Welcome George, hope that you you here fast at home feels. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lekker Engels lullen met Liam. We are the Cheap Boys of Mister Jaap. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 12:35 schreef netsurfer het volgende:[..] Leest hij al mee? In dat geval vertaal ik het even voor hem. Welcome George, hope that you you here fast at home feels. You're toppie netsurferT, did slip my mind. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Can happen to the best. Jij bent welkom (subtiele terugvertaling naar jou toe) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
liverpool heeft meer vertrouwen in sepp v/d berg dan in johnston vandaar de mogelijk tot tranfer , jaap vond weer sepp niet goed genoeg zat ook dat half jaar onder jaap vaak wissel , ff afwachten of die johnston een versterking is ben benieuwd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als dat zo is maakt het wel minder aantrekkelijk. Je moet wel oppassen dat je niet een heel blik aan huurspelers opentrekt die zelfs als ze goed presteren zo weer vertrokken zijn zonder dat je er wat aan over kan houden.
En dat goede presteren is ook maar afwachten natuurlijk. Voor hetzelfde geld zijn het paniekaanwinsten die je niet verder helpen. Al moet je in dat geval misschien maar blij zijn dat ze 'slechts' gehuurd zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij huur snap ik er niks van is het weer een staaltje wanbeleid. Geef dan Geertruida de kans |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Die zal er wel geen klote van kunnen als je niet beter bent dan Botjebreek |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als het huur is, vind ik het waardeloos. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede zaak. Hopelijk is ie wat rapper dan wat we nu hebben lopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan net nog langzamer dan? Ben benieuwd of het was is, een onbekende vooralsnog.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Als je hem googled wordt hij in heel wat lijstjes als groot talent getipt, zag dit seizoen al bij de eerste selectie. Maar Klopp geeft andere spelers de voorkeur, kon naar een handje vol championship clubs.
Klinkt iig positief, dat je afhaakt bij Liverpool dat 100 internationals kan contacteren zegt niks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah, vers vlees in de Kuip |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Come on fucking Braveheart !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 16:20 schreef moa het volgende:[..] Als je hem googled wordt hij in heel wat lijstjes als groot talent getipt, zag dit seizoen al bij de eerste selectie. Maar Klopp geeft andere spelers de voorkeur, kon naar een handje vol championship clubs. Klinkt iig positief, dat je afhaakt bij Liverpool dat 100 internationals kan contacteren zegt niks. Is zeker zo daar heb je niet de minste spelers voor je staan..ben benieuwd.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rechtsback , maar Stam ziet er een cv in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Compromis, zetten we 'm in de spits |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Geen enkele ervaring op het hoogste niveau. 10 centimeter kleiner dan Botteghin en Jan Arie. We geven de jongen een kans maar het kopen van verdedigers zonder ervaring is weggegooid geld als je spelers van hetzelfde kaliber bij de jeugd hebt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het is een Schot hé. Wellicht andere fysiek en mindset.
En continu eigen jeugd aanhalen wordt ik ook moedeloos van. Deze is als heilig bestempeld, maar is dat terecht. Blijkbaar niet. Begrijp me niet verkeerd, eigen jeugd gaat voor. Maar als het niet voldoet is het simpel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moeten we nu allemaal een kilt aan ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En op een zak gaan blazen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 17:01 schreef sportdwaas het volgende:Geen enkele ervaring op het hoogste niveau. 10 centimeter kleiner dan Botteghin en Jan Arie. We geven de jongen een kans maar het kopen van verdedigers zonder ervaring is weggegooid geld als je spelers van hetzelfde kaliber bij de jeugd hebt. En jij weet dat allemaal? Je hebt insider info? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 17:01 schreef sportdwaas het volgende:Geen enkele ervaring op het hoogste niveau. 10 centimeter kleiner dan Botteghin en Jan Arie. We geven de jongen een kans maar het kopen van verdedigers zonder ervaring is weggegooid geld als je spelers van hetzelfde kaliber bij de jeugd hebt. Voor zover ik zie is Van der Heijden maar een paar centimeter langer. Johnston is niet lang, maar ook niet klein. Zelfde lengte ook als St Juste ongeveer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij Liverpool vele jaren, en jeugdinternational. Aardige 'recommendation' lijkt me. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Schots (!) jeugdinternational.......
Het enige goede uit Schotland is whiskey. Schotland is al sinds 1998 niet meer bij het WK. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 18:36 schreef Frstu het volgende:Schots (!) jeugdinternational....... Het enige goede uit Schotland is whiskey. Schotland is al sinds 1998 niet meer bij het WK. Rod Stewart !! |
|
|
|