|
|
Positivo
|
|
|
Tegen Tiblisi een basisplaats |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is volgens mij niet speelgerechtigd voor die pot, net als Karsdorp. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Las Jaap, die houdt vast aan Arie en Bot eerst moeten zijn kwaliteiten beoordeeld worden. Ja met deze twee toppers krijg je moeilijk een basisplaats of kans.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal niet lang duren kan niet anders |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Vermeer Karsdorp Edgar johnston haps
Fer Kokcu berghuis
Narsingh jorgenson sinisterra
Ik zie het wel zittem |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze kan niet lang op zich laten wachten |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zou je zeggen, maar Japio kan eigenwijs zijn hoor. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2019 - 00:22 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Vermeer Karsdorp Edgar johnston haps Fer Kokcu berghuis Narsingh jorgenson sinisterra Ik zie het wel zittem Kan ik me wel in vinden deze opstelling. Wedstrijden waar je met een blok moet spelen kan je tapia aan t middenveld toevoegen en Berghuis weer RB. Narsingh naar links. En Larsson zo snel mogelijk verkopen met zijn zure smoelwerk. Arie erachteraan, Vente weg. En dan nog ergens een spits vandaan halen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2019 - 00:22 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Vermeer Karsdorp Edgar johnston haps Fer Kokcu berghuis Narsingh jorgenson sinisterra Ik zie het wel zittem Pffffff |
|
|
|
|
brettemerton
|
|
|
Ik wil Azarkan in de basis!!!! Niet naar Dordrecht aub! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik vrees voor je dat hij pas nummer 5 of 6 in de pikorde van vleugelspitsen bij ons is, voor hem dus veel slimmer om een jaartje elders te spelen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Doe je toch ook pas als je een stand-in hebt binnen gehaald? Anders snap ik het niet. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zal hij vanavond zijn eerst minuten mogen maken? |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Nope pas vanaf de volgende ronde speelgerechtigd als ik me niet vergis |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Oh ja, is ook zo natuurlijk. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik hoop dat hij niet teveel naar Jan-Arie kijkt, straks denkt hij nog dat het zo hoort in Nederland. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waar is de link van de livestream gebleven. Normaal zat er altijd een link in het nieuwsbericht van Feyenoord sites |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Via de YouTube als t er is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja had ik al gekeken maar alleen opeens heel veel dubieuze linken. Maar goed gaat nog ff opzoek . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe speelde Johnston gisteren ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Degelijk las ik, maar tegenstander was pover |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
Heb ik iets gemist of hoor of zie je nooit wat van hem? Speelt niet valt niet in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 september 2019 door FFvhL -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Schijnt eigenlijk niet te bestaan |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vond Careless Whisper zijn beste nummer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Spooktransfer , witwassen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij zal het zich zeker anders hebben voorgesteld toen hij tekende. Want van Jong Liverpool (als dat al bestaat) naar Jong Feyenoord is geen hele positieve stap. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 19 september 2019 - 13:47 schreef netsurfer het volgende:Hij zal het zich zeker anders hebben voorgesteld toen hij tekende. Want van Jong Liverpool (als dat al bestaat) naar Jong Feyenoord is geen hele positieve stap. Johnston moet klaar zijn als Ié volgend seizoen vertrekt... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zoals weggaan, de plaat poetsen, leaving the building.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Neeeeee Perez twijfelt aan hem niet doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt ar wil je je eeest wel ff verdiepen in de materie voor je weer eens onzin uitkraamt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is goed jomgih, wel focus houden he |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maand geleden laatste post, George. Kun jij vertellen waarom jij hier naar toe bent gehaald? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor de toekomst. Speelt best aardig bij jong. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk dan, heb jij ooit ergens gelezen waarom deze jongen nou exact gehaald is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ik t goed onthouden heb, omdat Kuyt het zei. |
|
|
|