|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Exact, da's ook alles wat ik weet. Maar nooit een toelichting gelezen welke noodzaak er ten grondslag lag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou dat dan weer wel, we zitten niet ruim in de CV's en Botte en Jan-Arie hebben niet het eeuwige leven |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is dit niet een beetje hetzelfde scenario als met Sinistera ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou....Daarna wordt Ie gehaald, Bot en van Beek waren er al, Geertruida ook geschikt voor het centrum, Senesi erbij. vdH was nog niet weggedaan.... Je koopt dus iemand die uiteindelijk moet knokken met 6 andere cv-spelers. Logica? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet voor dit jaar, maar volgend seizoen. Streep dan in ieder geval Bot en VdH maar weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eens hoor, maar met de Van Geel logica heb ik meer mee: zodra een speler weg gaat een nieuwe op die plek halen. En let wel, Johnston is 21 jaar alweer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor een Cv is dat toch kneiterjong? Daarnaast, die Van Geel werkwijze heeft opgeleverd dat er nu weinig kwalitatief meer achterzat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, vind ik niet zo jong, en geel heeft toch echt wel in de beperkingen gepoogd de breedte kwalitatief verder op te bouwen. Met redelijk resultaat maar ook.veel missers. Maar dat wist niemand vooruit. En zijn aankopen waren altijd positioneel gezien logisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 - 10:43 schreef Stylzz het volgende:Daarnaast, die Van Geel werkwijze heeft opgeleverd dat er nu weinig kwalitatief meer achterzat.. Precies. En in het veld ook niet afdoende kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Waren riante tijden, hij kon kopen wat hij wou. Blub...
Komt allemaal wel goed |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu weer te oud en als je er een 18 jarige neerzet is ie nog een ventje die zijn taak niet opgewassen is. Ik weet het echt niet meer hé, wordt ook maar zo gebruikt dat er wat te zeiken mee valt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Waar lees jij dat ie te oud is? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op 10.55u Henk. Je noemt hem nog net niet kreupel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik lees net dat er een kantine in een Roompot- vakantiepark nabij Weert in de fik staat. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 - 10:40 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens hoor, maar met de Van Geel logica heb ik meer mee: zodra een speler weg gaat een nieuwe op die plek halen. En let wel, Johnston is 21 jaar alweer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Fantasierijk. Zonder meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lees net dat er één ook uit opmaakt dat ie met een roulator de kuip binnen rolt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor de echt oude mannen , vroeger was er een speler bij Celtic geloof ik klein mannetje en die had als bijnaam .........de vlo Zou het familie zijn |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler