|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wie anders een held die voor een foute club was is heen gegaan, maar des ondanks ben ik als recht geaarde Rotterdammer geheel ontdaan.
Haha, heb je menig maal op de kast gekregen, als ik je met Sparta narde, ja kwam men je tegen :)
Tering man, wat veras je alleman, de groeten, veel goeds van alles en hoop dat je de wereld van boven uitlachen kan.
RIP Jules
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 december 2019 door VVout -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Joh hij is overleden? Respect, hij verdient een gedicht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jules Deelder. Paradijsvogel! Nimmer vergeten. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Jules
Je was een rare gast, Soms dacht men, wat is dat voor spast. Maar ken jou al sinds Herman Brood, samen maakten jullie Nederland groot(s). De dingen die je zei, Maakten mij vaak blij. Ook al was je dan Spartaan, Je was in ieder geval een echte die er voor bleef gaan. Eén ding weet ik wel, Nu ben je de nachtburgemeester van hemel en hel.
RIP Cruzcontrol |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hij heeft nog ooit een tjaap met me gesmoked |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2019 - 00:35 schreef Cruzcontrol het volgende:Jules Je was een rare gast, Soms dacht men, wat is dat voor spast. Maar ken jou al sinds Herman Brood, samen maakten jullie Nederland groot(s). De dingen die je zei, Maakten mij vaak blij. Ook al was je dan Spartaan, Je was in ieder geval een echte die er voor bleef gaan. Eén ding weet ik wel, Nu ben je de nachtburgemeester van hemel en hel. RIP Cruzcontrol Knap en treffend, Cruz. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Was spontane opwelling, dank je! :-) |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Sinesterra verliet op jonge leeftijd zijn ouderlijk huis. Om naar Rotterdam te komen, voor jaren zijn thuis. In het begin nog wat druistig en friemelend onze luis.
Tot je samen met van Persie mocht spelen, leergierig en fel De Samenwerking sleep de ruwe kanten af, dat zag je toen al wel. Genoten van je speelmanier l,mannetjes paseren en snel. Groeide deze jongen uit tot geslepen briljant, Feyenoord achterlatend met miljoenen in de hand.m |
|
|
|
|
|