|
|
MMM
|
|
|
Voorronde EL: Feyenoord - Dinamo Tbilisi (donderdag 8 augustus 2019, 19.30 uur)
Datum & tijdstip: Donderdag 8 augustus 2019, 19:30 uur Locatie: De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Serhiy Boiko
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ik gun het je van harte vanavond in de Kuip... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Karsdorp en Johnston speelgerechtigd? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wel gerechtigd, mits gisterenavond nog toegevoegd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens media niet inzetbaar, |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Kan er nergens iets over lezen haha defenitief althans |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Barreal en Sensini zeker ook niet in de basis nog?
Hoe dan ook, zou met een 2-0 al redelijk tevreden zijn. Zie het helaas niet gebeuren. |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Die zijn uberhaupt nog niet binnen haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hup het is mooi weer dus maar op het motorfietsje naar de kuip, effe slecht eten en dan ben ik er klaar voor of klaar mee, |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Allemaal veel succes vanavond, zit vanavond bij Midtjylland tot zondagmiddag in Heerenveen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
AlexisDaSilva
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
weet iemand een goede live stream zodat ik kn kijken vanavond? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nieuwkoop en Tapia starten volgens Krabbendam. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ten opzichte van zondag dus geen St Juste, Burger en Vente, maar wel Nieuwkoop, Tapia en Larsson. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
2-0 of 2-2 afhankelijk van het centrum. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Apart dat Nieuwkoop direct start, hij zat zondag niet eens bij de selectie. Maar goed, Stam moest misschien wel. Duidelijk voor iets meer ervaring gekozen ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 18:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Apart dat Nieuwkoop direct start, hij zat zondag niet eens bij de selectie. Maar goed, Stam moest misschien wel. Duidelijk voor iets meer ervaring gekozen ook. Ja, zoveel mogelijk vaste patronen achterin..ben benieuwd of ze het gaan redden. Combinatie Tapia Fer, Kokcu spreekt mij wel aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik zie dat wel zitten Bart is tenminste een back van nature. Blok met Fer /Tapia? top. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien Larsson laten banken, sinistera op links en Narsingh op rechts en dan voluit op de counter...komt er ook niet zoveel ruimte achterin... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 18:41 schreef CobusIII het volgende:Misschien Larsson laten banken, sinistera op links en Narsingh op rechts en dan voluit op de counter...komt er ook niet zoveel ruimte achterin... Zat ik ook aan te denken ja, maar misschien is die nog niet klaar voor 90 minuten. Kan je niet al teveel risico mee nemen aangezien je Nieuwkoop ook al opstelt, die je wellicht ook al zal moeten wisselen omdat ie ook pas net terug is na een blessure. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vandaag knallen, volgende week een makkelijke wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
en doe ik dit, staat alles even stil! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen Geertruida vind ik belachelijk |
|
|
|
|
AlexisDaSilva
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als Slapia blundert vermoord Sjaak hem in de tunnel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Snap het wel, ervaring is bij dit soort wedstrijden heel belangrijk. Geertruida heeft bovendien ook nog alles te bewijzen. Voor wie had jij hem graag gezien trouwens? Van der Heijden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Stop m vol met cavia! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Tapia prima voor nu, wil per sé blijven dan moet je ook goed voetballen. Anders rest van het jaar op de tribune. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 08 augustus 2019 - 19:21 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Snap het wel, ervaring is bij dit soort wedstrijden heel belangrijk. Geertruida heeft bovendien ook nog alles te bewijzen. Voor wie had jij hem graag gezien trouwens? Van der Heijden? Maar die 2 stuntelen al maanden en al helemaal de afgelopen potjes incl. voorbereiding.
Ja ipv van der Heijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan falen en afgefikt worden |
|
|