BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorronde EL: Feyenoord - Dinamo Tbilisi (donderdag 8 augustus 2019, 19.30 uur)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 08:48   quote  deeplink  
Ik ben blij als we Tapia niet meer hoeven opstellen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:14   quote  deeplink  
Dat wordt dan een zwaar jaar voor je....
Fart
 Fart - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:27   quote  deeplink  
Ik gun Stylzz z'n nieuwe Vilhena wel.
ALtijd lekker om 1 speler te hebben waar je op los kunt gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door Fart --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:29   quote  deeplink  
Dan heb je t mis, want ik heb nooit iets tegen Tapia gehad.

En Tapia was gisteren echt niet zo goed, Fer was goed, daarom rendeerde Tapia ook.
Maar aan de bal heb je er niks aan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:14 schreef CobusIII het volgende:
Dat wordt dan een zwaar jaar voor je....
Nee hoor, die gaat geen basisspeler worden als we alle spelers fit hebben.
Fart
 Fart - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:30   quote  deeplink  
Maar hij was ook niet zó slecht.
Het wordt waarschijnlijk nooit de speler die we voor ogen hadden toen hij gehaald werd, maar zo slecht als sommige zeggen dat hij is is hij niet in mijn ogen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:30 schreef Fart het volgende:
Maar hij was ook niet zó slecht.
Het wordt waarschijnlijk nooit de speler die we voor ogen hadden toen hij gehaald werd, maar zo slecht als sommige zeggen dat hij is is hij niet in mijn ogen.
Ik vond m wel de minste op t veld. En dan tel ik Arie en Botte gewoon voor de vorm niet mee, want die kunnen niet beter.
Fart
 Fart - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:34   quote  deeplink  
Ik vond het serieus wel meevallen.
Vind het geen topvoetballer, maar ik zie niet wat jullie zien denk.
Dat ken.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:34 schreef Fart het volgende:
Ik vond het serieus wel meevallen.
Vind het geen topvoetballer, maar ik zie niet wat jullie zien denk.
Dat ken.
Je ziet het goed....
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 08:44 schreef FR-Henk het volgende:
Ook blij.
En ook voor Jaap.
Zeker. Een glimlachende Jaap is toch een hele andere Jaap. Leuk hoor.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:35   quote  deeplink  
Bij de één wordt een foutje sneller vergeven dan bij de ander...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:34 schreef Fart het volgende:
Ik vond het serieus wel meevallen.
Vind het geen topvoetballer, maar ik zie niet wat jullie zien denk.
Dat ken.
Oh zeker, maar ik heb m gisteren weer van die ballen zien geven, met buitenkant voet, recht in de voeten van de tegenstander. Gewoon drie keer in 1 helft en dat gebeurt m te vaak.
Is een enorm risico.

Heb m ook goede dingen zien doen, maar als hiervoor een Burger aan de kant zit, is dat doodzonde.
Fart
 Fart - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:43   quote  deeplink  
Haha ja maar dat is wel echt zijn ding: balletjes met de buitenkant van zijn voet.
Daar heeft ie zijn handtekening van gemaakt.

Snap wat je zegt.
Als er een talent op de deur staat te kloppen met meer potentie zou ik hem ook offeren.
Ik denk alleen dat Burger zover nog niet is en zie Tapia liever dan Ayoub naast Fer.
Dan is het voor iedereen beter dat Tapia dit jaar blijft en zich complimenteert aan Fer, zodat hij volgend seizoen nog wat oplevert. <-- ideale scenario.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:44   quote  deeplink  
Dan moet hij bijtekenen, want anders loopt t gratis weg. En dan zou ik m gewoon vol op de tribune zetten en m laten betalen voor een kaartje.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:45   quote  deeplink  
Burger is nog te licht om een heel seizoen full-time mee te draaien. Laat die jongen nou elke wedstrijd wat minuutjes pakken. Dat is ook goed voor Fer. Daarnaast was Burger ook niet bepaald foutloos tegen Sparta...
Fart
 Fart - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:
Dan moet hij bijtekenen, want anders loopt t gratis weg. En dan zou ik m gewoon vol op de tribune zetten en m laten betalen voor een kaartje.
Das een beetje kip en ei verhaal.
Als hij uitzicht op speelminuten heeft zal hij eerder bijtekenen.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:47   quote  deeplink  
Laat hem de komende 8 wedstrijden maar naast Fer staan, daarna zien we wel...
Fart
 Fart - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:49   quote  deeplink  
Zo denk ik dr ook over.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:52   quote  deeplink  
Ga ik in mee, maar dan 4 wedstrijden.
CobusIII
 CobusIII - vrijdag 09 augustus 2019 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:52 schreef FR-Henk het volgende:
Ga ik in mee, maar dan 4 wedstrijden.
Komende wedstrijden zijn pittig, we gaan het zien.
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 09 augustus 2019 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 10:44 schreef Stylzz het volgende:
Dan moet hij bijtekenen, want anders loopt t gratis weg. En dan zou ik m gewoon vol op de tribune zetten en m laten betalen voor een kaartje.
Ja en snel ook. Na die flater van troost de enige manier om sorry te zeggen en te weten hoe hij er nog in staat
MMM
 MMM - vrijdag 09 augustus 2019 - 14:31   quote  deeplink  
Alles wat Sjaak doet zal door bovenstaand persoon afgekraakt worden. Alles om zijn holmaatje weer de hemel in te kunnen prijzen. Sjaak had de ballen om er in te stappen nadat niemand wilde, hart voor de club noem ik dat.

Het afkraken van Troost is walgelijk en slecht voor de club. Op het verlengen van Toornstra na geen gekke dingen vooralsnog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door MMM --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 augustus 2019 - 14:39   quote  deeplink  
En ook die verlenging vind ik niet gek..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 09 augustus 2019 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:31 schreef MMM het volgende:
Alles wat Sjaak doet zal door bovenstaand persoon afgekraakt worden. Alles om zijn holmaatje weer de hemel in te kunnen prijzen. Sjaak had de ballen om er in te stappen nadat niemand wilde, hart voor de club noem ik dat.

Het afkraken van Troost is walgelijk en slecht voor de club. Op het verlengen van Toornstra na geen gekke dingen vooralsnog.
mwa, die uitspraken van Troost over Tapia vind ik niet handig. Staat niet geloofwaardig als je dat roept (zeker ook omdat Tapia zich in de media altijd correct heeft gedragen) en hij staat een paar weken later gewoon in de basis.

Voor de rest valt er niet veel aan te merken. Alle verlengingen zijn goed. Ook die van Toornstra, omdat je weet wat je aan hem hebt. Zal niet altijd starten, maar is wel altijd goed voor goals, assists en zal altijd alles geven. Multi-inzetbaar. Zit al lang bij de club, dan mag je best zijn verdiensten belonen met een iets langer contract dan je normaal zou doen voor een dergelijke speler. Ideale 12-13-14e selectiespeler.
kenny
 kenny - vrijdag 09 augustus 2019 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:31 schreef MMM het volgende:
Alles wat Sjaak doet zal door bovenstaand persoon afgekraakt worden. Alles om zijn holmaatje weer de hemel in te kunnen prijzen. Sjaak had de ballen om er in te stappen nadat niemand wilde, hart voor de club noem ik dat.

Het afkraken van Troost is walgelijk en slecht voor de club. Op het verlengen van Toornstra na geen gekke dingen vooralsnog.
ik ben het grotendeels wel met je eens , als ik wat negatiefs kan bedenken is waarom er sinds eergisteren pas roering komt in aankopen , seizoen is begonnen en de EL ook en het elftal is uit balans , achterhoede is een drama en dat wisten we vorig seizoen ook al daarbij vind ik dat hij moet doorselecteren
maar zoals je ook al zegt is het lastig genoeg om puin te ruimen zonder geld in kas en hij steekt wel zijn nek uit
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 augustus 2019 - 15:09   quote  deeplink  
Omdat er sinds eergisteren geld is daar moesten ze op wachten. Geld binnen en gelijk handelen ik vind het prima
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 09 augustus 2019 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:31 schreef MMM het volgende:
Alles wat Sjaak doet zal door bovenstaand persoon afgekraakt worden. Alles om zijn holmaatje weer de hemel in te kunnen prijzen. Sjaak had de ballen om er in te stappen nadat niemand wilde, hart voor de club noem ik dat.

Het afkraken van Troost is walgelijk en slecht voor de club. Op het verlengen van Toornstra na geen gekke dingen vooralsnog.
Pfff, zieke gedachte, ik heet geen mmm.

Feit is dat Sjaak gewoon in zijn korte bestaan 3 onhandige dingen heeft gedaan. Zeer onhandig.

Kelly,tapia,van der Heijden.

Maar jij gaat natuurlijk alvast indekken.
Nu blijkt dat onder stam, die van geel heeft gehaald, door Martin aangekochte spelers beginnen te renderen.

Want zoals je met je bovenstaande tekst al aangeeft denk je zo ziek
Ruimte voor bezinning in iemand die je niet mag of zelfs haat komt in jouw wereld niet voor
MMM
 MMM - vrijdag 09 augustus 2019 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:39 schreef RenatoBos het volgende:
En ook die verlenging vind ik niet gek..
Had van mij niet gehoeven. Toornstra heeft het ook al 2 jaar niet
MMM
 MMM - vrijdag 09 augustus 2019 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, die uitspraken van Troost over Tapia vind ik niet handig. Staat niet geloofwaardig als je dat roept (zeker ook omdat Tapia zich in de media altijd correct heeft gedragen) en hij staat een paar weken later gewoon in de basis.

Voor de rest valt er niet veel aan te merken. Alle verlengingen zijn goed. Ook die van Toornstra, omdat je weet wat je aan hem hebt. Zal niet altijd starten, maar is wel altijd goed voor goals, assists en zal altijd alles geven. Multi-inzetbaar. Zit al lang bij de club, dan mag je best zijn verdiensten belonen met een iets langer contract dan je normaal zou doen voor een dergelijke speler. Ideale 12-13-14e selectiespeler.
Eens, uitspraken waren wat onhandig over Tapia. Had hij niet moeten doen.

Jens vind ik een prima kerel maar ik vind hem te duur voor een bankzitter. Basisplaats zit er niet in met Kökcü lijkt me. Of hij moet naast Fer..
MMM
 MMM - vrijdag 09 augustus 2019 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:08 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Pfff, zieke gedachte, ik heet geen mmm.

Feit is dat Sjaak gewoon in zijn korte bestaan 3 onhandige dingen heeft gedaan. Zeer onhandig.

Kelly,tapia,van der Heijden.

Maar jij gaat natuurlijk alvast indekken.
Nu blijkt dat onder stam, die van geel heeft gehaald, door Martin aangekochte spelers beginnen te renderen.

Want zoals je met je bovenstaande tekst al aangeeft denk je zo ziek
Ruimte voor bezinning in iemand die je niet mag of zelfs haat komt in jouw wereld niet voor
Heel vreemd bericht moet ik zeggen.

Uitspraken Tapia onhandig.

Met van der Heijden heeft hij het top gedaan, weg ermee. Doorselecteren, de puinhopen van van Geel wegwerken. Van der Heijden had vorig seizoen al weg moeten zijn maar Martin kent het woord doorselecteren niet.

Prima Sjaak, nu door met het lozen van middelmaat. Op naar de terugkeer van topclub Feyenoord.

Hup Feyenoord!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door MMM --
van geil
 van geil - vrijdag 09 augustus 2019 - 16:32   quote  deeplink  
Troost HELD
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 09 augustus 2019 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:24 schreef MMM het volgende:

[..]

Heel vreemd bericht moet ik zeggen.

Uitspraken Tapia onhandig.

Met van der Heijden heeft hij het top gedaan, weg ermee. Doorselecteren, de puinhopen van van Geel wegwerken. Van der Heijden had vorig seizoen al weg moeten zijn maar Martin kent het woord doorselecteren niet.

Prima Sjaak, nu door met het lozen van middelmaat. Op naar de terugkeer van topclub Feyenoord.

Hup Feyenoord!!
Van geel was bij het Maasgebouw gelynched, 2 spelers wegjagen zonder een euro te ontvangen.
Doe nou is niet zo dwars joh.

Matige start Sjaak, maar ik wacht het verder af.
Mijn krediet is groot en gun hem t beste
MMM
 MMM - vrijdag 09 augustus 2019 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:41 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Van geel was bij het Maasgebouw gelynched, 2 spelers wegjagen zonder een euro te ontvangen.
Doe nou is niet zo dwars joh.

Matige start Sjaak, maar ik wacht het verder af.
Mijn krediet is groot en gun hem t beste
Ik doe helemaal niet dwars. Tapia wil niet weg, wat valt er te vangen dan?

Alsof van der Heijden geld op zou leveren.. Kom op zeg. Die bakt er al 2 jaar niets van. Met een paar ton ben je spekkoper.

Jouw held liet Jones en El Ahmadi voor niets vertrekken als gebaar. Dus ach..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door MMM --
VVout
 VVout - vrijdag 09 augustus 2019 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 08:48 schreef Stylzz het volgende:
Ik ben blij als we Tapia niet meer hoeven opstellen.
Dan heb je alvast een opvolger voor je 3, ook weer geregeld.
moa
 moa - zaterdag 10 augustus 2019 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:08 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Pfff, zieke gedachte, ik heet geen mmm.

Feit is dat Sjaak gewoon in zijn korte bestaan 3 onhandige dingen heeft gedaan. Zeer onhandig.

Kelly,tapia,van der Heijden.

Maar jij gaat natuurlijk alvast indekken.
Nu blijkt dat onder stam, die van geel heeft gehaald, door Martin aangekochte spelers beginnen te renderen.

Want zoals je met je bovenstaande tekst al aangeeft denk je zo ziek
Ruimte voor bezinning in iemand die je niet mag of zelfs haat komt in jouw wereld niet voor
Wat is er mis met Kelly?
Niet elke "aankoop" kan raak zijn, Stam ziet het in hem zitten, geef die jongen de kans te wennen en oordeel aan het einde van het seizoen. Technisch is hij heel verfijnd, ook een knap schot.

Tapia wil wss. gewoon zijn contract uitdienen en dan ergens tekengeld opstrijken, prima maar dan moet hij ook geen jeugd in de weg lopen. Wat mij betreft verlengen en anders tribune.

En van der Heijden moet je gewoon kwijt, Beek en Botteghin eigenlijk ook, dat er geen ruimte is om vooraf 3 nieuwe cv's te halen met het risico dat die anderen blijven zitten kan je hem niet kwalijk nemen.

Verder zijn Fer en Narsingh transfervrij gekomen die bewijzen prima aanwinsten te zijn. Met Johnston en Kelly heb je twee spelers die je weet als homegrown kunt verkopen.
Positivo
 Positivo - zaterdag 10 augustus 2019 - 10:55   quote  deeplink  
Wordt niets een trainer moet dit soort aankopen niet doen.
igor korneev
 igor korneev - zaterdag 10 augustus 2019 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2019 - 07:56 schreef moa het volgende:

[..]

Wat is er mis met Kelly?
Niet elke "aankoop" kan raak zijn, Stam ziet het in hem zitten, geef die jongen de kans te wennen en oordeel aan het einde van het seizoen. Technisch is hij heel verfijnd, ook een knap schot.

Tapia wil wss. gewoon zijn contract uitdienen en dan ergens tekengeld opstrijken, prima maar dan moet hij ook geen jeugd in de weg lopen. Wat mij betreft verlengen en anders tribune.

En van der Heijden moet je gewoon kwijt, Beek en Botteghin eigenlijk ook, dat er geen ruimte is om vooraf 3 nieuwe cv's te halen met het risico dat die anderen blijven zitten kan je hem niet kwalijk nemen.

Verder zijn Fer en Narsingh transfervrij gekomen die bewijzen prima aanwinsten te zijn. Met Johnston en Kelly heb je twee spelers die je weet als homegrown kunt verkopen.
Denk dat tapia wil verlengen, troost wou cashen.
Kelly ik weet het niet, Clasie werd weg gewuift, is hij nou beter?
Fer en narshing uiteraard het proberen waard.

Mijn post was puur omdat elke naam waar van geel mee kwam afgezeken werd en ik troost in een maand al meer dubieuze acties heb zien maken dan van geel in n jaar.

Spelers met contract moet je altijd zien te verkopen, niet wegjagen, tenzij je kazim heet.
Boetius bracht ook leuk geld, st juste hadden we weg kunnen jagen maar krijgen we ook goede winst op.
Bij redelijke spelers die niet op leeftijd zijn, altijd contract verlengen.

Maar hup! Troost en zijn aankopen. Feyenoord voor alles

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 augustus 2019 door igor korneev --
Positivo
 Positivo - zaterdag 10 augustus 2019 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

mwa, die uitspraken van Troost over Tapia vind ik niet handig. Staat niet geloofwaardig als je dat roept (zeker ook omdat Tapia zich in de media altijd correct heeft gedragen) en hij staat een paar weken later gewoon in de basis.

Voor de rest valt er niet veel aan te merken. Alle verlengingen zijn goed. Ook die van Toornstra, omdat je weet wat je aan hem hebt. Zal niet altijd starten, maar is wel altijd goed voor goals, assists en zal altijd alles geven. Multi-inzetbaar. Zit al lang bij de club, dan mag je best zijn verdiensten belonen met een iets langer contract dan je normaal zou doen voor een dergelijke speler. Ideale 12-13-14e selectiespeler.
Toornstra heeft niet verlengd om op de bank te gaan zitten. Stam zag een sterkhouder in hem nu met Fer, Berghuis en Kokcu op het middenveld is dat niet meer relevant. Nogmaals een trainer bepaalt niet met Kelly en Toornstra hebben wij geen goede zaken gedaan. Zonde vh geld.
moa
 moa - zaterdag 10 augustus 2019 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2019 - 13:46 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Denk dat tapia wil verlengen, troost wou cashen.
Kelly ik weet het niet, Clasie werd weg gewuift, is hij nou beter?
Fer en narshing uiteraard het proberen waard.

Mijn post was puur omdat elke naam waar van geel mee kwam afgezeken werd en ik troost in een maand al meer dubieuze acties heb zien maken dan van geel in n jaar.

Spelers met contract moet je altijd zien te verkopen, niet wegjagen, tenzij je kazim heet.
Boetius bracht ook leuk geld, st juste hadden we weg kunnen jagen maar krijgen we ook goede winst op.
Bij redelijke spelers die niet op leeftijd zijn, altijd contract verlengen.

Maar hup! Troost en zijn aankopen. Feyenoord voor alles
Volgens mij heeft Troost in ieder geval 3 directe versterkingen gehaald, 2 jonge Engelse spelers en een 3e keeper. Heeft allemaal niks gekost, vind ik niet zo raar.

Ik zou niet weten waarom Tapia zou willen verlengen? Komt al 4 jaar niet aan de bak, duidelijk niet tevreden, geloof niet dat hij ineens verlengd had als Troost hem anders had aangepakt. Die wil gewoon tekengeld pakken volgend jaar.

Clasie was in ieder geval zwaar onder de maat, maar Clasie/Vilhena is vervangen door Fer en Kokcu dat is wat mij betreft 2 zo niet 3 stappen vooruit. Die derde middenvelder zal Toornstra straks zijn net zoals vorig jaar. En die weet Burger en Kelly en evt Tapia in zijn nek. Absoluut beter bezet dan vorig jaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 11 augustus 2019 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 augustus 2019 - 14:35 schreef moa het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Troost in ieder geval 3 directe versterkingen gehaald, 2 jonge Engelse spelers en een 3e keeper. Heeft allemaal niks gekost, vind ik niet zo raar.

Ik zou niet weten waarom Tapia zou willen verlengen? Komt al 4 jaar niet aan de bak, duidelijk niet tevreden, geloof niet dat hij ineens verlengd had als Troost hem anders had aangepakt. Die wil gewoon tekengeld pakken volgend jaar.

Clasie was in ieder geval zwaar onder de maat, maar Clasie/Vilhena is vervangen door Fer en Kokcu dat is wat mij betreft 2 zo niet 3 stappen vooruit. Die derde middenvelder zal Toornstra straks zijn net zoals vorig jaar. En die weet Burger en Kelly en evt Tapia in zijn nek. Absoluut beter bezet dan vorig jaar.
Wat is dat toch om Kelly, Johnston en Marsman nu al als versterkingen te bestempelen?
Fer, Narsingh, Karsdorp...Dat zou kunnen. Moet blijken.

Even afwachten maar?
windoweyes
 windoweyes - zondag 11 augustus 2019 - 08:57   quote  deeplink  
Even voor de goede orde, Kelly was toch gewoon transfervrij? Daarnaast is het een aanvallende middenvelder, dus de vergelijkingen met Clasie gaan behalve mbt zijn lengte niet op. En hij heeft even op de positie van Clasie gespeeld, wat inderdaad niet zo`n succes was.

Verder denk ik dat hij vandaar uit veel concurrentie met Toornstra, Kuczu en Berghuis voor die positie heeft en in die zin als overbodig gezien zou kunnen worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door windoweyes --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Voorronde EL: Feyenoord - Dinamo Tbilisi (donderdag 8 augustus 2019, 19.30 uur)









0.0102460