|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 16:51 schreef MightyAce het volgende:Bot: We waren niet fris. Het kan te maken hebben met donderdag" Dus de bejubelde fitheidstrainingen werken nu al niet? Ze oogden niet 100% fit inderdaad. Maar als dat echt zo is gaat er toch iets flink fout. Als je zo vroeg in het seizoen al geen 2 wedstrijden in een paar dagen aankan... en als er teveel spelers niet fit zijn voor 90 minuten, stel ze dan niet op.. je hebt nog wat te kiezen op de bank.
Maar goed, zelfs al zouden ze niet helmaal 100% fit zijn, das geen reden waarom je de hele wedstrijd klote speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Minstens 5 eigenlijk. Maar dat lukt nooit |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoop onzin. Burger heeft verleden seizoen bijna niet gespeeld.we zijn erg goed met afbranden. Ik lees weer allemaal doem scenario's.de selectie is nog niet op sterkte.en zeker nog niet ingespeeld. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:Hoop onzin. Burger heeft verleden seizoen bijna niet gespeeld.we zijn erg goed met afbranden. Ik lees weer allemaal doem scenario's.de selectie is nog niet op sterkte.en zeker nog niet ingespeeld. burger komt nog te kort daar wordt niks verkeerds gezegd , moet duidelijk nog een paar stappen zetten in zijn ontwikkeling |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:07 schreef piet de paler het volgende:Hoop onzin. Burger heeft verleden seizoen bijna niet gespeeld.we zijn erg goed met afbranden. Ik lees weer allemaal doem scenario's.de selectie is nog niet op sterkte.en zeker nog niet ingespeeld. Geloof niet dat iemand Burger al aan het afbranden is? Hij doet zijn best en al het begin is moeilijk. Denk dat hij nog wel flink wat krediet heeft bij de meesten, maar dan mag je nog wel benoemen wat er fout gaat. En je afvragen of ie al toe is aan een basisplaats? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gezien afgelopen wedstrijden, waarbij in acht genomen dat Dynamo al schrok van de middenlijn: EXIT: vdH, Tapia, Nieuwpoort, Tapia, Kelly (nu al foute aanschaf, Jaap?), Vente. TWIJFEL: Larsson. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:12 schreef FR-Henk het volgende:Gezien afgelopen wedstrijden, waarbij in acht genomen dat Dynamo al schrok van de middenlijn: EXIT: vdH, Tapia, Nieuwpoort, Tapia, Kelly (nu al foute aanschaf, Jaap?), Vente. TWIJFEL: Larsson. Twee keer Tapia, HATERT.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hahaha, foutje. ik maak effe een nieuwe lijst. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gezien afgelopen wedstrijden, waarbij in acht genomen dat Dynamo al schrok van de middenlijn: EXIT: vdH, Tapia, Nieuwpoort, Tapia, Tapia, Tapia, Tapia, Kelly (nu al foute aanschaf, Jaap?), Vente. TWIJFEL: Larsson.
Zo das beter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Onjuiste info. Onbetrouwbare post. Spam. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:12 schreef FR-Henk het volgende:Gezien afgelopen wedstrijden, waarbij in acht genomen dat Dynamo al schrok van de middenlijn: EXIT: vdH, Tapia, Nieuwpoort, Tapia, Kelly (nu al foute aanschaf, Jaap?), Vente. TWIJFEL: Larsson. Ik mis Botteghin en van Beek in dit lijstje.
Kelly vind ik te vroeg. Lijkt wel overbodig vooralsnog. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Boudewijn, we hebben hacker! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:47 schreef MMM het volgende:[..] Ik mis Botteghin en van Beek in dit lijstje. Kelly vind ik te vroeg. Lijkt wel overbodig vooralsnog. Van Beek okee. Botteghin nog niet. Houden we geen cv over en Bot kan als stormram ook nog waardevol zijn. Te riskant om nu al op Geertruida en Johnston verder te gaan bouwen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Bermuda driehoek Wat een enorme zaad pot. En hoe kan het dat Larsson bleef staan ? Er zat ook weinig wilskracht in, Berghuis en Haps werkten als paarden , Karsdorp ook , al was hij nog onwennig , maar voor de rest , tjeemig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fer en Toornstra En dadelijk Nicolai komt goed oja en Narsingh dan staat er wel een goed team |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 17:20 schreef FR-Henk het volgende:Gezien afgelopen wedstrijden, waarbij in acht genomen dat Dynamo al schrok van de middenlijn: EXIT: vdH, Tapia, Nieuwpoort, Tapia, Tapia, Tapia, Tapia, Kelly (nu al foute aanschaf, Jaap?), Vente. TWIJFEL: Larsson. Zo das beter. Nieuwpoort OUT HAHAHA |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tapia naar Nieuwpoort lees ik. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als iedereen fit is, wat is dan de ideale voorhoede? Sinistera Jorgensen Berghuis? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Azarkan zou ik ook de kans geven |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Scherp! speciaal voor jou:
Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Boskoop Boskoop Nieuwspoort Nieuwspoort Koopnieuw Koopnieuw Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Koopnieuw Koopnieuw Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop
Nu wel goed toch? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wie had druk moeten zetten op dat afstandschot? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Burger dorst niet door te lopen omdat Larsson? niet met zijn man mee liep... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg jullie nu dat Feyenoord over een paar weken een goed team heeft staan. Een fitte Fer.Narsingh.Jorgrnsen,Karsdorp kom op jongens dat zijn toch goede voetballers |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 19:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Scherp! speciaal voor jou: Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Boskoop Boskoop Nieuwspoort Nieuwspoort Koopnieuw Koopnieuw Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Koopnieuw Koopnieuw Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nieuwkoop Nu wel goed toch? Nu mis je de Taap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Over vuurwerk gesproken, veel plezier met een uitwedstrijd zonder publiek |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact. Daar kun je weer op wachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar alles voor de club he |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind het prachtig maar dat is het zeker.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die gasten helpen het voor anderen naar de klote. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Tuurlijk mooi om te zien. Maar je benadeeld je club wéér met tienduizenden euro's. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die staan toch vol in beeld..maar hoe word er in godsnaam gefouilleerd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha inderdaad. Volgens mij had iedereen een fakkel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Lolletje maken en afleiden en intussen heb je de naïeve beveiliger op je hand en zoekt die niet verder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2019 - 23:45 schreef FR-Henk het volgende:[..] Lolletje maken en afleiden en intussen heb je de naïeve beveiliger op je hand en zoekt die niet verder. Zeker een dum fries |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|