|
|
Loetje
|
|
|
quote: Doe normaal man, engnek! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nu dan wel de eerste doelpunt. 1 - 1. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Sorry pth, ben het in veel met je eens betreffende Ten Hag. Maar dit gaat wel.een beetje ver!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Na de 0-1 in ieder geval druk. Maar goed...? Verre van! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Helemaal niets aan de hand mensen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En opassen voor de penalty tegen... Heeft er toch 2 gegeven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens die Martinez vind ik best goed verdedigen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is toch gewoon een hele zware overtreding?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wint iig duels nu. Net als Veltman nu. Beiden verbeterd. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Persoonlijk vind ik het (toch) een slechte scheidsrechter. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Stond ook gewoon 25 minuten als een dwaas te verdedigen en op te bouwen, net als de rest. Om maar te zwijgen over Blind vandaag. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Geel meer als rood. Meer onbesuisd! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is het ook, voelt het niet aan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:18 schreef Loetje het volgende:[..] Stond ook gewoon 25 minuten als een dwaas te verdedigen en op te bouwen, net als de rest. Om maar te zwijgen over Blind vandaag. Ach, doe net of ik de eerste 25 minuten niet heb gezien gap! ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:18 schreef Loetje het volgende:[..] Stond ook gewoon 25 minuten als een dwaas te verdedigen en op te bouwen, net als de rest. Om maar te zwijgen over Blind vandaag. Het hele elftal defensief gewoon matig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ligt dit nu aan mij of niet, los zand tot de 0-1, erna druk en na de 1-1 meteen weer zoals het begin he. Verdomme! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon een matig Ajax gezien. Linies ver uit elkaar. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Die is uit de wedstrijd gehouden door PAOK. Nu meteen eerst een dubbele wissel bij ons om de wedstrijd helemaal te keren. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
We missen echt lengte in het elftal, we hebben echt nul koppers. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
De pleuris wat is die Mazraoui vreselijk slecht en zo nog een paar |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dan denk ik dat je überhaupt nu geen complimenten uit moet delen aan iemand die een keer een paar duels wint, want wat Ajax aan het doen is, kan echt niet. Voelen zich te goed ofzo? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Van de Beek staat volgens mij te diep |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ja op een gegeven oment waren we met 9 man aan het aanvallen dan weet je dat elk bal verlies dodelijl is. Neres tadic zoyech en van de beek is al voldoende om paok te verrassen. Dan moet de rest iets meer hangen en niet te diep. Het ziet er zo roekeloos uit totaal geen rust. Ik snap niet dat daar nog geen verrandering in is gekomen. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:15 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sorry pth, ben het in veel met je eens betreffende Ten Hag. Maar dit gaat wel.een beetje ver!! Ok gap, dan op zijn kop in een emmer stront retour naar de boerderij waar hij thuis hoort |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:21 schreef Loetje het volgende:[..] Dan denk ik dat je überhaupt nu geen complimenten uit moet delen aan iemand die een keer een paar duels wint, want wat Ajax aan het doen is, kan echt niet. Voelen zich te goed ofzo? Dat denk ik niet. Denk eerder dat het tactisch jog niet geweldig op elkaar is afgestemd. En dan met name de ruimtes tussen blind-Marin en van de Beek daarvoor. En de ruimtes tussen Veltman en Martinez en de ruime van de twee cv’s naar blind en Marin.
En omdat dit niet klopt wordt het vaak fysiek en daar komen ze echt te kort.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2019 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat denk ik ook. En de 6 defensieve moeten verder vooruit speen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het valt niet mee. Er is nog geen enkele balans of controle op het middenveld. Marin verzuipt waardoor Blind enorme afstanden moet overbruggen. Daar heeft Daley de snelheid niet voor. Daarnaast maakt Blind gewoon veel fouten. Zowel Marin als Blind gewoon zwak tot dusver. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kijk, daar moet ik dan weer om lachen! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Blind en Veltman mogen wat mij betreft ingeruild worden. Of snelle grote verdediger naast Blind zetten als centraal duo dit is precies wat ik vorig jaar bedoelde...op deze manier heeft hij nul waarde.
Veltman heeft een paar keer goed ingegrepen maar is voor mij een echte verzwakking
Hun nummer 10 wat voor ons? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Na mijn mening, heel graag nu KJH erin brengen. Die kan de verdediging van PAOK openbreken en het moeilijker maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:25 schreef remco k het volgende:[..] Dat denk ik niet. Denk eerder dat het tactisch jog niet geweldig op elkaar is afgestemd. En dan met name de ruimtes tussen blind-Marin en van de Beek daarvoor. En de ruimtes tussen Veltman en Martinez en de ruime van de twee cv’s naar blind en Marin. En omdat dit niet klopt wordt het vaak fysiek en daar komen ze echt te kort. Kijk eens wat wij vanaf Vitesse al roepen, dit is toch niet sinds vandaag? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom mocht die eerste penalty noet overgenomen worden? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hey Loetje, hoorde je wat ze net zeggen over Ziyech? Rest my case! Hahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1 goal tegen nu, wordt heel lastig. Na de 1-1 was het direct slap. Zit niet op me gemak |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat mij betreft Mazraoui naar het middenveld en Marin eraf. Dan Schuurs of Alvarez centraal erij en Veltman naar rechtsback. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee. Maar tactisch iets inslijpen is gewoon heel lastig. Ook niet echt een idee hoe dat anders zou moeten nu. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Precies er is niks verandert ze maken dezelfde fouten. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Doe normaal heb je helemaal gelijk in. Engnek? ach laat ook maar ... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Omdat de scheidsrechter die beslissing niet neemt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hahahahahahahaha, hou maar stil. Ook die gaat daar dribbelen 20 meter op de eigen helft waar een kans tegen uit komt.
Het is gewoon matig |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:29 schreef Eide het volgende:Wat mij betreft Mazraoui naar het middenveld en Marin eraf. Dan Schuurs of Alvarez centraal erij en Veltman naar rechtsback. Doe dan alsjeblieft Alvarez en niet kutje Schuurs! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 21:29 schreef Eide het volgende:Wat mij betreft Mazraoui naar het middenveld en Marin eraf. Dan Schuurs of Alvarez centraal erij en Veltman naar rechtsback. Dat zou misschien een goede optie zijn. Maar vorige week was juist mazraoui heel slecht op het middenveld |
|
|
|