|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppa. Wat een mooie goal. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Neres was niet goed hoor |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Neres??? Die vent is gek!! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Omdat die Schuurs niet moet of? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Nou dat dan weet wel ... pak van mijn hart. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Hahahahaha wat een slappe ouwehoer |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een schitterende kopbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Die krijgt vanavond weer een cumshot |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jaja daar is hij weer, maar alsjeblieft laat die gek zijn bek houden!! Pfff wat een dwaas! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
GEWELDIG, Eindelijk de verlossende doelpunt ? 2 - 1. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee omdat Schuurs nog geen CL materiaal is! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nee, en dan toch zo'n beetje de beste. Kijk maar eens hoe vaak het vooruit vandaag via hem liep. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Inderdaad maar dat ziet iedereen, behalve de beleidsmakers bij Ajax. KJH prima, maar Neres was zo’n beetje de laatste die ik er uit had gehaald. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:13 schreef Eide het volgende:[..] Nee, en dan toch zo'n beetje de beste. Kijk maar eens hoe vaak het vooruit vandaag via hem liep. Tweede helft was hij een stuk beter dan de eerste. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Blind, blind, blind!! Wat een drama die vent! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vorig jaar 18 potjes CL, was spannend maar geen een keer zo nerveus als vandaag. Toen was het vooral echte spanning en of je droomde |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Eens. Goede voorbereiding gespeeld maar nog net te licht denk ik. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:13 schreef Eide het volgende:[..] Nee, en dan toch zo'n beetje de beste. Kijk maar eens hoe vaak het vooruit vandaag via hem liep. Neres was wat mij betreft 1 van de betere |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:14 schreef pth het volgende:[..] Inderdaad maar dat ziet iedereen, behalve de beleidsmakers bij Ajax. KJH prima, maar Neres was zo’n beetje de laatste die ik er uit had gehaald. Had Tadic eruit gehaald. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk duwtje van van de Beek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gelukkig doet de rest het zo goed. Onmogelijk dat nu al te zeggen.
En al helemaal niet aangezien hij de enige met lengte is |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Aan de andere kant, dat dacht ik ook over Dest. Die doet het uitstekend vandaag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik snap de wissel op zich wel. Tadic is balvaster. En uit de corner van Ziyech komt de goal. Het is gewoon lastig wie van die drie eraf moet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
Weer een penalty .... terecht maar kan me niet herinneren er eerder 3 in een wedstrijd van Ajax gezien te hebben. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:16 schreef remco k het volgende:[..] Ik snap de wissel op zich wel. Tadic is balvaster. En uit de corner van Ziyech komt de goal. Het is gewoon lastig wie van die drie eraf moet. Niet de meest gevaarlijke dan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tadic had deze aan Huntelaar moeten geven. Hij most |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:16 schreef Loetje het volgende:[..] Gelukkig doet de rest het zo goed. Onmogelijk dat nu al te zeggen. En al helemaal niet aangezien hij de enige met lengte is Gozer, kom op! Geef Schuurs de tijd. Ik vind hem nog geen CL materiaal! Geef hem eerst even wat competitiewedstrijden. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wel de 3 - 1, maar deze wedstrijd was echt vreselijk. ECHT SNEL VERGETEN DIT. ! ! ! ! ! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Toch wep een held, die Tadic. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gozer, kom op! Geef Schuurs de tijd. Ik vind hem nog geen CL materiaal! Geef hem eerst even wat competitiewedstrijden. Maar wat er nu staat is dat wel, nogmaals? Zo lek als een mandje en allemaal kabouters. Je wlrdt alleen CL materiaal door er te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Lekker was spannend maar best zo! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Overigens hebben die Grieken dit aan zichzelf te danken! Want teveel overtredingen die gevolgen hadden! Gewoon dom, hadden het voetballend misschien beter kunnen doen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We zijn er nog niet hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens hebben die Grieken dit aan zichzelf te danken! Want teveel overtredingen die gevolgen hadden! Gewoon dom, hadden het voetballend misschien beter kunnen doen! Hadden het zelfs goed voor mekaar. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Lelijk en gelukkig winnen is ook winnen, maar wat is dit een wanvertoning van Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens hebben die Grieken dit aan zichzelf te danken! Want teveel overtredingen die gevolgen hadden! Gewoon dom, hadden het voetballend misschien beter kunnen doen! Eens. Het waren allemaal penalty’s. Maar voetballend waten die Grieken vandaag echt niet minder hoor. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zit v/d Beek met zijn gedachten bij Real Madrid ? |
|
|
|