|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nu maakt het niet uit hoe je wint, als je maar wint. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:20 schreef Ajax Warrior het volgende:Overigens hebben die Grieken dit aan zichzelf te danken! Want teveel overtredingen die gevolgen hadden! Gewoon dom, hadden het voetballend misschien beter kunnen doen! Gewoon twee keer te laat in de 16. Die handsbal kan je over praten maar die andere twee waren 100% pingels. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Volgens Overmars is dat van de baan want hij verwacht dat Donny blijft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:23 schreef Eide het volgende:[..] Gewoon twee keer te laat in de 16. Die handsbal kan je over praten maar die andere twee waren 100% pingels. Dat bedoel ik ook Eide, maar als ze wat minder houthakkers waren en domme overtredingen maakten had Ajax het zwaarder gehad. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had goede hoop dat die bleef. Kun je nooit zeker zeggen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan nog even 3-2... Het past bij Nederland en bij Ajax in het bijzonder |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Hele slechte arbitrage, wat voor een slechte wedstrijd heeft gezorgd. Wat een kutbende. Toch nog 3 - 2. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nogmaals. Is nog niet klaar hoor. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Ieder zijn mening, voor Ajax begrippen vind ik dit een wanvertoning ... niet om aan te gluren die troep. Lekker gekeeped ook weer ... |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De ontlading zegt alles.
Resultaat telt, met bloed zweet en tranen.
Qua veldspel een wanprestatie |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Martinez trok wel even zijn koppie terug bij die laatste tegengoal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
APOEL wordt ook niet makkelijk hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Enige issue van dit Ajax is de omschakeling. En dat zit hem echt in de afstanden tussen het verdedigende middenveld naar voren en naar achteren.
Aan de bal vond ik het prima. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Marcje mag nog wel snel de transfermarkt op, want dit is echt niet goed genoeg. Vooral het middenveld is lang niet goed genoeg. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zo'n bal zie je echt niet aankomen hoor. Een kluwen van spelers en dan nog een verdediger die zijn hoofd naar beneden trekt. Snap best dat je dan mis zit! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zo'n bal zie je echt niet aankomen hoor. Een kluwen van spelers en dan nog een verdediger die zijn hoofd naar beneden trekt. Snap best dat je dan mis zit! Is misschien wel zo. Stukje emotie en zag er niet onhoudbaar uit. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Als je zo loopt te klooien kan je van iedere ploeg verliezen. Balans is volledig er uit met dat gekloot in de opstellingen van ten Hakkelaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:29 schreef pth het volgende:Marcje mag nog wel snel de transfermarkt op, want dit is echt niet goed genoeg. Vooral het middenveld is lang niet goed genoeg. Marcje mag niet meer. Eerst verkopen van de rvc! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:29 schreef pth het volgende:Marcje mag nog wel snel de transfermarkt op, want dit is echt niet goed genoeg. Vooral het middenveld is lang niet goed genoeg. Dus dan moet je spelers kopen? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Leek het inderdaad ook, maar hij zag hem veel te laat aankomen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En hey. Misschien is Alvarez wel gehaald voor het defensieve middenveld. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:31 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Zo'n bal zie je echt niet aankomen hoor. Een kluwen van spelers en dan nog een verdediger die zijn hoofd naar beneden trekt. Snap best dat je dan mis zit! Kom duikt gewoon over de bal heen ... wel een blundertje hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lang geleden dat een topic weer eens zo leefde |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is al met al zenuwslopender dan de halve finales man. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Probleem is dat Blind na vorig jaar onomstreden is, maar zonder de extreme klasse van Frenkie en de Ligt komen zijn zwakke kanten aan het licht plus komt hij minder aan zijn goede kanten toe. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Of niet dan...Daar dacht ik dat we controle hadden na de 2-2. Gevoel had ik vandaag niet |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Nee lekker doorkloten op zijn ten Hags. Heb je wel eens gekeken hoe weinig middenvelders van formaat er in de selectie zitten? Vandaag was Dani de Wit de enige op de bank. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:29 schreef pth het volgende:Marcje mag nog wel snel de transfermarkt op, want dit is echt niet goed genoeg. Vooral het middenveld is lang niet goed genoeg. Ik denk dat Ajax de oplossingen wel in huis heeft eerlijk gezegd. Het moet misschien eerder tactisch anders. Martinez en Blind misschien ruilen. Gewoon KJH in de spits en dan Ziyech misschien met Van de Beek op het middenveld. Ik maak me wel zorgen over de power en kopkracht achterin. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Martinez lijkt mij daarvoor meer geschikt. Alvarez 1.85m hopelijk goed als CV! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:34 schreef AkaS het volgende:Probleem is dat Blind na vorig jaar onomstreden is, maar zonder de extreme klasse van Frenkie en de Ligt komen zijn zwakke kanten aan het licht plus komt hij minder aan zijn goede kanten toe. Je verassingselementen zijn eruit op Van de Beek na.
Blind vorig jaar zo goed op het einde, gaat die naar het midden.
Als Daley al naar het midden gaat, moet die voor de middenlijn spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:34 schreef AkaS het volgende:Probleem is dat Blind na vorig jaar onomstreden is, maar zonder de extreme klasse van Frenkie en de Ligt komen zijn zwakke kanten aan het licht plus komt hij minder aan zijn goede kanten toe. Toch speelde hij een behoorlijke tweede helft naar mijn idee. Paok kwam er ook wel minder gevaarlijk uit in de tweede helft.
Toch stonden ze beiden vaak te diep. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Volgende tegenstander is Apoel Nicosia. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:35 schreef pth het volgende:[..] Nee lekker doorkloten op zijn ten Hags. Heb je wel eens gekeken hoe weinig middenvelders van formaat er in de selectie zitten? Vandaag was Dani de Wit de enige op de bank. Uiteindelijk zorgt zijn omzetting met dest vandaag voor meer rust in de ploeg dan ervoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
LASK schakelt gewoon Basel uit... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat denk ik ook hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja en nee. Dest zelf viel over het algemeen goed in, toch komen zij na rust 4x in een viertal eruit wat niet tot een kans kwam, maar dat is echt niet goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kut voor het coëfficiënt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:38 schreef Loetje het volgende:[..] Ja en nee. Dest zelf viel over het algemeen goed in, toch komen zij na rust 4x in een viertal eruit wat niet tot een kans kwam, maar dat is echt niet goed. De eerste helft een stuk vaker en gevaarlijker. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 - 22:35 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat Ajax de oplossingen wel in huis heeft eerlijk gezegd. Het moet misschien eerder tactisch anders. Martinez en Blind misschien ruilen. Gewoon KJH in de spits en dan Ziyech misschien met Van de Beek op het middenveld. Ik maak me wel zorgen over de power en kopkracht achterin. Snap ook wel dat je geen Frenkie gaat vinden, maar die creativiteit wordt gigantisch gemist op het middenveld. Met Ziyech kun je die creativiteit realiseren, maar dat is naar mijn bescheiden mening te riskant gezien de risico’s die hij neemt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Balen, Oostenrijk moet niet te veel puntjes halen voor de coëfficiënt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tadic verteld wel exact waar het aan ligt. Ruimtes tussen de linies en compact staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Welke ploegen hebben ze allemaal over? |
|
|
|