|
|
SCF Leiden
|
|
|
Wanneer is het officieel? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dennis van Eersel @DennisVanEersel
Stam bevestigt de komst van Ié. De bevestiging vanuit de club is nog uitgebleven omdat de focus nu op de wedstrijd tegen Tbilisi ligt. “Maar in Rotterdam wordt gewerkt aan de afronding van zijn komst.” |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi zo. Nu nog 1 CV en een spits. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Het enige Argentijnse vlees , dat ik te zien krijg is steak. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zit misschien nog vast in de lift in Ridderkerk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zitten we hier op te wachten dan?
Ik vind het maar armoede. Karsdorp huren prima want we hebben even niets qua jeugd als rechtsback.
Maar geef in het centrum maar een Geertruida of Hendriks langzaam aan de kans. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Gaan we weer, zie Geertruida topic. :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Wat we nu hebben is allemaal niks,Geertruida komt ook echt te kort.... Het is drama.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Geen idee wat Ié bij ons komt doen... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Rob Jansen z'n probleem oplossen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T interesseert me niet als Arie maar niet speelt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Huur dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
hij is geruild met een speler van trapsonspor, heeft daar nog geen wedstrijd gespeeld hoor ik van mijn buren, optie tot koop afgedwongen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij heeft vorig seizoen in frankrijk ook niet gespeeld , ik verwacht niet veel van hem , eerst moet hij wedstrijd fit worden en dan zijn we weer weken verder feyenoord heeft mij teveel van dit soort spelers gehaald , hier wordt je niet sterker van |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schrik me elke keer de tering en denk Nelom te lezen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
De vraag is, welke positie gaat ie spelen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar zou je er hier een aantal blij mee maken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Op de plaats van Van der Heijden denk ik. Je haalt geen huurspeler om hem op de bank te zetten lijkt me. En Botteghin is aanvoerder. Dus die blijft nog wel even staan denk ik, maar die heeft een snelle, goede cv naast zich nodig. En als je Stam hoort over Johnston, weet ik niet of dat een speler is die hij direct op zal stellen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Dat hij niet heeft gespeeld afgelopen seizoen is niet waar via de transfermarkt site staat dat hij toch 16 potten competitie en 4 beker gespeeld heeft |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 21:44 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Dat hij niet heeft gespeeld afgelopen seizoen is niet waar via de transfermarkt site staat dat hij toch 16 potten competitie en 4 beker gespeeld heeft Playstation of Xbox? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Goeiesmorgens Edgar...... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zijn de geruchten idd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 21:44 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Dat hij niet heeft gespeeld afgelopen seizoen is niet waar via de transfermarkt site staat dat hij toch 16 potten competitie en 4 beker gespeeld heeft is niet geheel waar heeft bij al zijn clubs weinig gespeeld volgens ruud van os van fc rijnmond , het zegt ook genoeg dat hij al bij meerdere clubs heeft gezeten en nergens basis speler was , laten we er niet teveel van verwachten kan het niet tegenvallen ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Puur op de beelden gezien vind ik het buiten zijn lengte wel een vrij complete verdediger snelheid kracht voetballend vermogen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Slechter dan wat we nu hebben is onmogelijk. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 - 17:42 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Puur op de beelden gezien vind ik het buiten zijn lengte wel een vrij complete verdediger snelheid kracht voetballend vermogen Het is "the best of". Dus wellicht heeft hij ook nog een aantal "Jan-Scharies" voor ons in petto. En dan bedoel ik de slechte kant van Jan-Arie. Wat je wel ziet is dat hij een goede techniek heeft. Hij lijkt in dat op zicht meer op een rechtervleugelaanvaller. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Een slippertje verder aquadater sneller zowel qua snelheid als opbouw verder nog niet veel over te zeggen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2019 - 18:57 schreef Roy_Feyenoord123 het volgende:Een slippertje verder aquadater sneller zowel qua snelheid als opbouw verder nog niet veel over te zeggen Eens |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij was/is beter dan vdH. En dat is helemaal niet zo'n prestatie.
Niks over te zeggen verder. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2019 - 19:12 schreef FR-Henk het volgende:Hij was/is beter dan vdH. En dat is helemaal niet zo'n prestatie. Niks over te zeggen verder. Dat is inderdaad geen hele grote prestatie. Hij oogt nog beetje zoekende, maar dat is ook niet raar als je er pas zo kort bij bent.
Nu is het de vraag, ga je hem opstellen in de financieel gezien 2 belangrijkste wedstrijden van het jaar de komende week, of hou je tegen beter weten in nog even Jan-Arie in de ploeg?
Ik zou kiezen voor hem, met alle risico's van dien, maar die risico's zijn bij Jan-Arie nog groter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja afwachten hij is wel groot en redelijk snel |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voor een cv best klein |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 09:20 schreef netsurfer het volgende:[..] Dat is inderdaad geen hele grote prestatie. Hij oogt nog beetje zoekende, maar dat is ook niet raar als je er pas zo kort bij bent. Nu is het de vraag, ga je hem opstellen in de financieel gezien 2 belangrijkste wedstrijden van het jaar de komende week, of hou je tegen beter weten in nog even Jan-Arie in de ploeg? Ik zou kiezen voor hem, met alle risico's van dien, maar die risico's zijn bij Jan-Arie nog groter. 2 belangrijkste wedstrijden van het jaar ? Dat wordt de UEFA cup finale toch ? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kan schijnbaar nog geen Engels volgens Haps. Naast trainen ook maar even flink blokken dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet lullen maar poetsen. Zolang hij niet kleurenblind is komt t goed ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Botteghin kan tolken hahahahahah |
|
|
|