|
|
Stylzz
|
|
|
Beiden zullen alleen transfervrij gaan |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ayoub misschien van de winter |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nog een half jaartje, hebben we dat ook weer gehad.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
IE vreest Bothegin spreekt de taal niet en moet over compenseren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hands en bijna eigen goal gewoon terug in de winterstop |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, steek dan gewoon die tijd en energie in je topaankoop zou je zeggen. Maar goed, als het de hamstring is van Ie, dan zien we hem waarschijnlijk voor de winterstop niet meer terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2019 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
V Beek .................... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Mooié!
Ook als hij terug is van deze blessure niet meer opstellen. Een huurspeler moet altijd beter zijn dan 'eigen' spelers, dat is bij hem zeker niet het geval. Hij doet zijn best, maar zit weinig gedachte en klasse achter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Nou inderdaad, nog liever dat. Daar zit misschien nog wel rek in. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Idd, staat ie eindelijk waar hij hoort te staan en meer potentie uit eigen huis. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2019 - 23:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, steek dan gewoon die tijd en energie in je topaankoop zou je zeggen. Maar goed, als het de hamstring is van Ie, dan zien we hem waarschijnlijk voor de winterstop niet meer terug. Advocaat bevestigt inderdaad dat Ie er pas in 2020 weer bij is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord kan weer beschikken over Edgar Miguel Ié. De verdediger zit dan ook in de wedstrijdselectie voor het duel tegen Fortuna Sittard. De zomeraanwinst was lang niet inzetbaar vanwege een blessure aan zijn hamstring.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Ik denk dat als Feyenoord ooit echt weer gaat voetballen. In plaats van het angsthazenvoetbal van de voorgaande wedstrijden. Dan heb je meer aan Ié dan aan Botteghin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 22:31 schreef Frstu het volgende:Ik denk dat als Feyenoord ooit echt weer gaat voetballen. In plaats van het angsthazenvoetbal van de voorgaande wedstrijden. Dan heb je meer aan Ié dan aan Botteghin. Eens. Bot is een tegenhouder, geen opbouwer. Wel weer kopsterker. Maar Ie maakt ook de raarste fouten. |
|
|
|
|
Joszef Kiprich
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2020 - 22:39 schreef FR-Henk het volgende:[..] Eens. Bot is een tegenhouder, geen opbouwer. Wel weer kopsterker. Maar Ie maakt ook de raarste fouten. En daarnaast winnen we voorlopig alleen met angsthazen voetbal. Wil hem weleens rechtsback zien in de afwisseling met Geertruida ... als karsdorp weer eens uitvalt |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Af en toe een slordig moment maar zat er ook een paar keer heel snel en scherp bij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja werd een keer wel heel simpel uitgekapt door Ajuke, maar die is ook snel, plus hij was op tijd weer terug. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ietsje pietsje sneller dan Botje :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik had t idee dat Feyenoord ook meer naar voren stond dan normaal en dat niet iedereen daar in mee ging.. Bijvoorbeeld Toornstra stond heel vaak tegen Senesi en Ié aangeplakt, maar daar stond Fer ook al en Kökcü stond er niet veel voor, voetballend was dat niet meer te doen op een gegeven moment |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:Ik had t idee dat Feyenoord ook meer naar voren stond dan normaal en dat niet iedereen daar in mee ging.. Bijvoorbeeld Toornstra stond heel vaak tegen Senesi en Ié aangeplakt, maar daar stond Fer ook al en Kökcü stond er niet veel voor, voetballend was dat niet meer te doen op een gegeven moment eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 - 09:17 schreef Stylzz het volgende:Ik had t idee dat Feyenoord ook meer naar voren stond dan normaal en dat niet iedereen daar in mee ging.. Bijvoorbeeld Toornstra stond heel vaak tegen Senesi en Ié aangeplakt, maar daar stond Fer ook al en Kökcü stond er niet veel voor, voetballend was dat niet meer te doen op een gegeven moment Klopt en dat is iets dat Advocaat al meerdere keren heeft aangegeven. Advocaat wil niet dat ze zo ver naar voren staan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vond Snesi ook ver naar voren komen. Mooie voorzet van Senesi, en Ie is iemand die foutjes maakt maar deze door zijn snelheid ook kan rechtzetten. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 - 09:37 schreef piet de paler het volgende:Ik vond Snesi ook ver naar voren komen. Mooie voorzet van Senesi, en Ie is iemand die foutjes maakt maar deze door zijn snelheid ook kan rechtzetten. Vooral dat laatste. Stond vaak niet goed opgesteld of liet zijn tegenstander wegdraaien. Leuk dat je dat kan compenseren met snelheid en slidings, maar zie toch liever een wat slimmere verdediger die zoch goed opstelt. Al die slidings ook, loop je risico op kaarten, vrije trappen en penalties. Als je, je goed opstelt hoef je niet voortdurend op de grond te liggen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja die zul je moeten kopen,wie ? Voor de andere kant heb je Karsdorp, Ook Haps kortom ik weet het niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 - 09:55 schreef yoghurt17 het volgende:[..] Vooral dat laatste. Stond vaak niet goed opgesteld of liet zijn tegenstander wegdraaien. Leuk dat je dat kan compenseren met snelheid en slidings, maar zie toch liever een wat slimmere verdediger die zoch goed opstelt. Al die slidings ook, loop je risico op kaarten, vrije trappen en penalties. Als je, je goed opstelt hoef je niet voortdurend op de grond te liggen Precies ,al vond ik de manier hoe hij zijn foutjes oploste een lust voor het oog. Zolang dat goed gaat idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 - 10:16 schreef piet de paler het volgende:Tja die zul je moeten kopen,wie ? Voor de andere kant heb je Karsdorp, Ook Haps kortom ik weet het niet Leef je nog Piet? Bijna opgegeven voor het programma vermist. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja en voel me beter dan ooit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is mooi,en houden zo! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Parodie op een voetballer |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Je houdt je hart vast elke keer dat de bal bij hem in de buurt komt. Lijkt nergens op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Vorig jaar was hij vaak één van de beteren. Nu lijkt hij nauwelijks te beseffen dat hij op een voetbalveld staat. Hij lijkt al weer bezig met de volgende club waar hij gaat mislukken. |
|
|
|
|
snaad
|
|
|
vreselijk dat die man weer opgesteld wordt 2 eigen doelpunten 2 keer een penalty veroorzaakt is een ramp die man kan beter met 10 man voetballen ben blij dat die gehuurd is kan die mooi weer opzouten. |
|
|
|