|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 10:18 schreef snaad het volgende:vreselijk dat die man weer opgesteld wordt 2 eigen doelpunten 2 keer een penalty veroorzaakt is een ramp die man kan beter met 10 man voetballen ben blij dat die gehuurd is kan die mooi weer opzouten. Wie wil je anders daar neerzetten, Botje voldoet niet, v Beek brrrrrrrr, |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 23 februari 2020 - 10:18 schreef snaad het volgende:vreselijk dat die man weer opgesteld wordt 2 eigen doelpunten 2 keer een penalty veroorzaakt is een ramp die man kan beter met 10 man voetballen ben blij dat die gehuurd is kan die mooi weer opzouten. Hopen dat Botteghin snel weer fit is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
is een clown , brengt alleen veel onrust in de achterste linie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Begon met enkele goeie intercepties maar daarna werd het zorgelijk. Maakt rare inschattingen, is soms doelloos met de bal naar voren aan het lopen, en onrustig. Te licht om huuroptie te lichten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dick Advocaat wilde graag verder met Edgar Miguel Ié, maar de verdediger lijkt Feyenoord te gaan verruilen voor Olympiakos Piraeus, Althans, dat meldt het Griekse Sport 24. Olympiakos zou naar verluidt 2,4 miljoen euro aan het Turkse Trabzonspor moeten betalen voor Ié. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gek he al die financieele steun landen kunnen dit allemaal doen. Eerder met pensioen, enzv |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2020 - 09:53 schreef piet de paler het volgende:Gek he al die financieele steun landen kunnen dit allemaal doen. Eerder met pensioen, enzv Ja, inderdaad bizar. Die zuidelijke landen hebben geen cent te makken maar kunnen wel spelers halen die wij niet kunnen halen. Met ons geld dus eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 mei 2020 - 13:22 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja, inderdaad bizar. Die zuidelijke landen hebben geen cent te makken maar kunnen wel spelers halen die wij niet kunnen halen. Met ons geld dus eigenlijk. Als je nu nagaat dat de rijkste Grieken veel rijker zijn dan de Duitsers is het eigenlijk niet raar. Griekse en ook Turkse clubs hebben vaak rijken suikeroompjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 mei 2020 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Dan kan dit topic mooi dicht! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
In de UEFA cup was hij af en toe waanzinnig goed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nou dan moet het in de Eredivisie ook goed te doen zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als ie stopt met handballen is t prima |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Diego kon het ook goed, kon ook voetballen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En hij is terug. Feyenoord huurt hem met optie tot koop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hahahaha oh oh dit gaat weer hoge bloeddruk opleveren |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gewoon zijn armen achter zijn rug binden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien dat vertrouwen m helpt |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Edgar Miguel Ié gaat Feyenoord aankomend seizoen versterken. De Rotterdammers huren de verdediger van Trabzonspor en hebben een optie tot koop bedongen.
Dit meldt FeyenoordTM. Trainer Dick Advocaat heeft met Ié zijn gewenste versterking voor de verdediging binnen. De 26-jarige Portugees trainde vanmorgen nog mee, maar vanmiddag al niet meer mee bij de Turkse club en arriveert deze week in Rotterdam om zijn contract te tekenen.
Ié kwam afgelopen seizoen ook al uit voor Feyenoord. De verdediger begon sterk met enkele goede wedstrijden, maar kreeg een deuk in zijn zelfvertrouwen na een onnodige handsbal in de uitwedstrijd tegen Rangers FC en na een zwak optreden tegen Young Boys. Na een blessure werd er geen beroep meer gedaan op de verdediger. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Niet zo onbegrijpelijk gezien de wens van de technische staf na afloop vorig seizoen om met hem door te gaan. Daarna kwam in de media dat eea niet meer door zou gaan omdat Turken alleen wilden verkopen, maar Arnesen bereikt tot nu alle doelen die Feyenoord wil.
En ik begrijp jou ook wel hoor MMM. Die vollybal in Zwitserland was lachwekkend maar dat was onder Stam, en toen was alles eigenlijk lachwekkend.
Technische staf heeft door wat hij heeft laten zien vertrouwen in hem, en ik dus voorlopig ook. Is tot nu een soort voetbalzigeuner geweest, wellicht oorzaak van zijn druistige optredens. Maar nu is hij gewend een de club, aan Rotterdam, aan de eredivisie, noem maar op.
Daarom een prima deal.
Zaak is nu rond, selectie ook, laten we maar gaan beginnen!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
aankoop van niks , had ik toch niet verwacht van arnesen maar denk dat dickie een dikke vinger in de pap heeft |
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2020 - 20:32 schreef kenny het volgende:aankoop van niks , had ik toch niet verwacht van arnesen maar denk dat dickie een dikke vinger in de pap heeft Zie laatste reactie van Stylzz in het transfergeruchten topic Denk dat dit best belangrijk kan zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Enige plus die hij heeft tov de overige centrale verdedigers is snelheid.
Vond hem in het begin wel aardig maar werd daarna vooral erg wild |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mikos Gouka van het AD ontkent nog. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voordat hij wat rare dingen uithaalde vonden we hem hoopvol, met een beetje zelfvertrouwen en een schop onder zijn reet van Dickie komt dat weer helemaal goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ben ik ook met je eens , hij heeft een wapen dat is zijn snelheid , nadeel veelste onrustig in het centrum daardoor krijg je de gekste capriolen , misschien krijgt dickie hem rustig dan kan het een aardige RCV worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Net als Krabbendam. We zullen het zien.'Feyenoord transfermarkt' is over het algemeen heel betrouwbaar met dit soort nieuwtjes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Als dat de maatstaaf is... ik zie jou nog liever daar staan dan Sven. ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een laaf in de verdediging...natuurlijk!!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ié komt, Senesi gaat.... wat klopt hier niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2020 - 22:23 schreef kenny het volgende:[..] ben ik ook met je eens , hij heeft een wapen dat is zijn snelheid , nadeel veelste onrustig in het centrum daardoor krijg je de gekste capriolen , misschien krijgt dickie hem rustig dan kan het een aardige RCV worden Ik vond hem in zijn laatste optredens wel wat beter eerlijk gezegd. En als hij iets fout doet dan heeft hij iets waarvan je denkt ,jammer hopelijk de volgende keer beter. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee T dat is geen aanrader ,geloof me haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: quote: Heb een beetje vertrouwen! ;)
Sven is ook nooit heel, dus een halve Leon is zo gek nog niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2020 - 23:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] [..] Heb een beetje vertrouwen! ;) Sven is ook nooit heel, dus een halve Leon is zo gek nog niet. Een halve? Daar struikel je over joh.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Hoezo, komt ie boven het gras uit dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2020 - 23:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vond hem in zijn laatste optredens wel wat beter eerlijk gezegd. En als hij iets fout doet dan heeft hij iets waarvan je denkt ,jammer hopelijk de volgende keer beter. Zo'n vent moet gewoon vooral veel spelen. De meeste fouten zijn gewoon een gebrek aan ritme. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is gewoon een hele goede speler denk ik. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: denk ook dat het dan een stuk beter zal worden , al zal zijn onrust nooit helemaal uit zijn spel verdwijnen |
|
|
|