|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 23:18 schreef benjamin25 het volgende:[..] Ik wou dat dat bij mij zo makkelijk ging mn hoofd knalt er bijna vanaf als ik zo'n wedstrijd zie Ben ook woest hoor.
Ajax krijgt er sowieso 1 tegen volgende week. En dan ben ik benieuwd of Ajax zo'n muur kan slechten in de huidige vorm |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ja je hebt nie verloren dus dat is dan het resultaat maar ja... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ochjee. Hij weet weer in welke fase ze zitten... Flikker toch op, mongool |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je bent voorafgaand niet door en hebt geen uitgoal. Je kunt bijna beter met 3-2 verliezen |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ik hoop niet dat marin ook 2 jaar aanpassingstijd krijgt en nodig heeft. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Nou mij maakt het wel zorgen maar goed |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Inderdaad ... ‘die man lult maar een eind weg’ |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Deze pot is inderdaad geen reden tot zorgen... Die man weghouden voor de camera hoor.
En waarschijnlijk Promes volgende week |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Derksen heeft hier gelijk |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Het was ook pas de 6e keer dat ze samen speelden .... |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Er is ook totaal geen rust het lijkt wel alsof elke bal een aanval moet zijn hou eens wat bal bezit, ten hag zou een klein beetje van frank de boer moeten hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 23:27 schreef benjamin25 het volgende:Er is ook totaal geen rust het lijkt wel alsof elke bal een aanval moet zijn hou eens wat bal bezit, ten hag zou een klein beetje van frank de boer moeten hebben En altijd door het midden, terwijl de oplossing vaak op de flanken ligt. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Ze zitten nu vlak bij Afrika. Ik durf te wedden dat als we die kale kut kabouter aanbieden in ruil voor al die vluchtelingen, ze geen bootje meer richting Europa laten vertrekken. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Het spelbeel is totaal verandert ten nadele van vorig jaar |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Blij dát Kieft óók subtiel weliswaar aangeeft dat Veltman hét niveau niét heeft én iedere wedstrijd zíjn handen vol heeft aan zichzelf!
En zou ten Hag ook de mogelijkheid overwegen dat het simpelweg een gebrek aan kwaliteit is waardoor het spel zich ontwikkelt zoals het gebeurde!!!
Als hij hieraan blijft vasthouden gaat het een teleurstellend seizoen worden...
In deze samenstelling kan je ook geen gebruik maken van de kracht van Blind maar wordt je opgezadeld met zijn tekortkomingen!!! |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Collectieve wanprestatie van hele team op Onana na dan, ook al deed die ook rare dingen.
Mazraoui had er uit gemoeten en Alvarez erin. Die is dit spel veel meer gewend. Marin... dat wordt lastig zo. Vandaag heeft vooral de coach het team in de steek gelaten, elke Stevie Wonder zag de tweede gele kaart aankomen.
Zonder een echte spits en toch nog een verdediger met lengte en body gaat dit een heel naar seizoen worden ben ik bang. Het gemis van Schöne en Frenkie is wel erg voelbaar. Je moet je afvragen of je zo wel in de CL moet willen spelen.
Ik denk volgende week exit CL omdat Ajax alles door het midden wil en daar missen ze gewoon een brein voor met handelingssnelheid en een absolute killer. Apoel gaat scoren omdat ze gewoon razendsnel zijn en precies aanvoelen waar Ajax steeds geen aansluiting heeft. Ik zie Ajax, dit Ajax, met deze samenstelling het niet bolwerken. Apoel kan nu rustig afwachten want een goal is dodelijk, 0-1 en het is voorbij. Vandaag niet te klagen gehad, de grootste kansen waren voor hun... paok maakte dat niet af maar die Arabier volgende week wel met zoveel vrijheid.
Slecht gescout blijkbaar tot nu toe, waar blijft die spelverdeler en/of spits??? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een week flinke spanning of het goedkomt nu |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Schone is beduidend beter dan Blind en had zijn vrije trappen. Marin tov Frenkie....Hahaha Veltman als opvolger van de Light hahahahaha
En de man die dit bedenkt ten lach hahahaha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En ik post nooit meer dat ze goed spelen. Erna zakt het altijd weg. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 23:33 schreef AkaS het volgende:Blij dát Kieft óók subtiel weliswaar aangeeft dat Veltman hét niveau niét heeft én iedere wedstrijd zíjn handen vol heeft aan zichzelf! En zou ten Hag ook de mogelijkheid overwegen dat het simpelweg een gebrek aan kwaliteit is waardoor het spel zich ontwikkelt zoals het gebeurde!!! Als hij hieraan blijft vasthouden gaat het een teleurstellend seizoen worden... In deze samenstelling kan je ook geen gebruik maken van de kracht van Blind maar wordt je opgezadeld met zijn tekortkomingen!!! Maar druk was ook wel heel hoog doordat onze voorhoede geen flikker deed normaal verbloemt dat de boel nog een beetje. Nu zag je dat dit ajax echt niet veel voorstelt het is geen team en dat zal het volgende week ook niet zijn maar misschien geven de aanvallende spelers dan wel thuis. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 23:35 schreef AkaS het volgende:Schone is beduidend beter dan Blind en had zijn vrije trappen. Marin tov Frenkie....Hahaha Veltman als opvolger van de Light hahahahaha En de man die dit bedenkt ten lach hahahaha Ik moet soms ook wel enorm lachen om je ook hoor, hahaha.
Maar raar is het allemaal wel te noemen, ja. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 23:16 schreef Loetje het volgende:Nu even serieus he... Natuurlijk wil ik Ajax in de CL, maar zoals Ajax tegen PAOK en vandaag spelen, vind ik dat je nog in de handjes mag klappen met de EL Dacht echt even dat je het was verleerd ;-) Ik denk serieus dat we het volgende makkelijk gaan afmaken... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 23:39 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Dacht echt even dat je het was verleerd ;-) Ik denk serieus dat we het volgende makkelijk gaan afmaken... Hahaha!
Maar jij denkt iedere pot dat ze ruim winnen...
Ik denk volgende week 1-1. Voor rust achter en erna keihard doodlopen tegen zo'n muur. Vrees het echt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wanneer komt nummer10 om Veltman af te zeiken? Komt alleen ervoor en erna als die matig was. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ik heb ajax alleen nog maar tegen psv goed zien spelen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Volgende week,
Onana, Dest of Veltman, Schuurs, Martinez, Tagliafico, v/b Beek, Blind, Alvarez, Ziyech, Hutelaar, Tadic |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: En toch staan we bovenaan.... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wat een kut die trainer,hij verschuilt zich nog steeds achter het inpassen van de nw spelers. Begin is een keer met passie en inzet dan komt de rest vanzelf.Ze spelen gewoon op het komt wel goed mentaliteit,oftewel misplaatste arrogantie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En zelfs daar vond ik Ajax mak. |
|
|
|
|
JV
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 23:46 schreef Ronald 1960 het volgende:Volgende week, Onana, Dest of Veltman, Schuurs, Martinez, Tagliafico, v/b Beek, Blind, Alvarez, Ziyech, Hutelaar, Tadic Veltman nog opstellen kom op zeg |
|
|
|
|
JV
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik zou voor Dest gaan, maar ik denk dat Ten Hag voor de ervring van Veltman kiest. Ik denk ook niet Ten Hag met Hutelaar begint, maar met Tadic en Neres.... |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Ja dat kan toch eigenlijk niet |
|
|
|
|
JV
|
|
|
quote: Haha gave naam heb jij midlife crisis ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: In welke crisis zit jij dan? Ben je een Griekse nicht ofzo? |
|
|
|
|
JV
|
|
|
En jij vriendje van de warrior haha |
|
|
|
|
JV
|
|
|
Loetje en de warrior 2 hersenloze ten hag haters |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Precies wat ik vind! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Hahahaha wij weten helaas ook in welke fase hij zit hahahaha
....
Hopeloos! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Precies en zag nr. 4 op zijn rug dus lekker centraal achterin! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Schaar mij ook bij Loetje en Warrior svp en bedankt.
Ik haat ten Hag, Veltman en Blind!
Hoewel niet persoonlijk maar zou ze heel graag zien vertrekken bij Ajax! |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Onana Dest Schuurs Alvarez Nico
Donny Alvarez Ziyech
Dit lijkt mij al een stuk sterker!!!
Schuurs maakt fouten dat zie ik ook, maar de Ligt maakte ook fouten toen hij begon en ook fouten waar direct tegengoals uit voortkwamen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door AkaS -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt man. Beter als iemand die een stijve krijgt van een vent bij wie zelfs zijn stembanden niet eens werken, laat staan zijn hersens |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Voor mij wel, ja.
Maar Overmars gooit hem er nooit uit hoor |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 - 00:35 schreef AkaS het volgende:[..] Schaar mij ook bij Loetje en Warrior svp en bedankt. Ik haat ten Hag, Veltman en Blind! Hoewel niet persoonlijk maar zou ze heel graag zien vertrekken bij Ajax! Laten we onze namen aanpassen. Ten Hag hater 1, 2 en 3. Blijven we herkenbaar... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Beter vriendje van Warrior dan een vriend van een sukkel die iedere avond zijn hond de bijbel voorleest |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hoofd, schouders, schizofreen nooit alleen. Hoofd, schouders, schizofreen nooit alleen. Oren, ogen, stemmen in jou. hoofd Hooooofd, schouders, schizofreen nooit alleen... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ok geen benul wat jullie vinden maar ben er klaar mee.. blind (geen 6 trage kut slak) veltman (verlenging bij almere city?) marin EXIT en tenhag ? heb heeeel lang mijn twijfels gehad met onze kale onbenul en gaf hem gezien het vorige seizoen het voordeel van de twijfel.. maar wat een tactische onbenul is het.. mazz middenveld met geel ? veltman slaat sws nergens op en marin heel snel terug schoppen naar belgie... elke verdediger had geel en je hebt een alvarez op de bank.. en wat doe je ? nahja laat maar hoor ga er bij deze niet eens meer op in... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maargoed, je haalt dus Alvarez, je grote aankoop deze zomer om hem er naast te houden in je belangrijkste wedstrijden... Schiet mij maar lek... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: nou welke goeie keus heeft tenhag gemaakt ? noem mij er 1 en je krijgt een krat bier |
|
|
|