BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - Ajax (20 augustus 2019) Play-off CL 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:08 schreef nummer10 het volgende:
ok geen benul wat jullie vinden maar ben er klaar mee.. blind (geen 6 trage kut slak) veltman (verlenging bij almere city?) marin EXIT en tenhag ? heb heeeel lang mijn twijfels gehad met onze kale onbenul en gaf hem gezien het vorige seizoen het voordeel van de twijfel.. maar wat een tactische onbenul is het.. mazz middenveld met geel ? veltman slaat sws nergens op en marin heel snel terug schoppen naar belgie... elke verdediger had geel en je hebt een alvarez op de bank.. en wat doe je ? nahja laat maar hoor ga er bij deze niet eens meer op in...
Zat op je te wachten ouwe ;-)
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 augustus 2019 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:09 schreef Loetje het volgende:
Maargoed, je haalt dus Alvarez, je grote aankoop deze zomer om hem er naast te houden in je belangrijkste wedstrijden... Schiet mij maar lek...
voor mazz op het middenveld die al geel heeft.. i dunno...
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:10 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voor mazz op het middenveld die al geel heeft.. i dunno...
Als iemand goed in de wedstrijd zat, oke... Maar vanaf zijn gele kaart speelt die met vuur. Tsja...
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 augustus 2019 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zat op je te wachten ouwe ;-)
schijt schiet van.... en sorry vdbeek wat is er met hem ? hele kutmiddenveld en veltman is #&#&#@
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 01:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:12 schreef nummer10 het volgende:

[..]

schijt schiet van.... en sorry vdbeek wat is er met hem ? hele kutmiddenveld en veltman is #&#&#@
Staat te dicht op Tadic
AkaS
 AkaS - woensdag 21 augustus 2019 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nou welke goeie keus heeft tenhag gemaakt ? noem mij er 1 en je krijgt een krat bier
Labyad voor 8 mln gehaald!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door AkaS --
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 augustus 2019 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Staat te dicht op Tadic
moet die na vorig seizoen toch weten... ik stem voor dit

ona
dest/mazz schuurs alvarez taq

vdbeek matinez

ziyech

neres hunter tadic

ben helemaal klaar met die kloten tuinkabouters en trage mongolen van een blind veltman en marin.. voordeel van de twijfel is voorbij.. en als je echt de kans hebt suarez terug tehalen, GELIJK DOEN.. afwisselen in de voorhoede met hunter en neres..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 augustus 2019 - 01:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

hahahah succes verbloemd he... schreuder was de man achter het succes.. zei ik hier allanger, maar wou er niet aan.. ;) en ja sorry boys er zijn haters, maar wat had ik bosz graag gezien met dit materiaal
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

En Magallan voor 9!!!!
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 01:28   quote  deeplink  
Maar ik ben benieuwd of we ons middenveld in balans kunnen krijgen ofdat we simpelweg goede spelers hebben maar geen goed middenveld van te maken is... In dat geval heeft Overmars nog een dag of 10/11 om een balans speler te halen voor daar.

Oh en aangezien ik toch al uitpak vandaag, haal Jantje Vertonghen ook maar terug. Even een speler erbij die je wel op scherp zet als je zo speelt als vandaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

hahahah succes verbloemd he... schreuder was de man achter het succes.. zei ik hier allanger, maar wou er niet aan.. ;) en ja sorry boys er zijn haters, maar wat had ik bosz graag gezien met dit materiaal
Dat was zelfmoord geweest. Wel leuk voetbal, maar dat was het ook.

Zie liever een totaal andere trainer!
wvb
 wvb - woensdag 21 augustus 2019 - 05:02   quote  deeplink  
Waarom Marum en Mazourai, NB. Met een kaart op zak er in bleven staan, is mij een raadsel. Een goede trainer had ze er na de eerste helft onmiddellijk uitgehaald. Dit is echt spelen met vuur. De rest van het team speelde overigens ook zonder enige bezieling, zeer veel balverlies en domme overtredingen. Apoel is een gemiddelde ploeg, met enkele uitschieters naar boven en zo oogt Ajax nu ook, een stuurloos schip.
Ik mis toch ook een spits een killer.
AkaS
 AkaS - woensdag 21 augustus 2019 - 07:39   quote  deeplink  
Goedemorgen allemaal,

Het is makkelijk om bepaalde mensen af te branden na zo'n wedstrijd als gisteren. Maar ik ben bang dat de gifbeker nog niet leeg is...

Veltman wint af en toe een duel en heeft af en toe een goede pass... Maar in alle objectiviteit het is toch overduidelijk dat hij geen CL niveau heeft!!! Bovendien grossiert hij in onnodige overtredingen, iedere keer weer.

Nu was het Mazraoui maar het had net zo goed Veltman weer kunnen zijn.

Er zou interesse zijn geweest voor hem uit de PL maar ze willen géén naam noemen...Nou volgens mij is hij een ván de weinige spelers die Ajax nóóit zal kunnen slijten!

Wat een stelletje debielen die in hem DE RCV van Ajax zien!!!
AkaS
 AkaS - woensdag 21 augustus 2019 - 07:52   quote  deeplink  
Blind... Daley Blind...Loopt op het middenveld als een verdwaalde toerist in een grote onbekende stad!!!

Kan erg goed " voetballen " maar in deze samenstelling gaat dat echt niet uit de verf komen... Zijn overduidelijke beperkingen komen wat mij betreft bovendrijven nu hij niet meer uit de wind gehouden wordt door de Europese topklasse om hem heen van Frenkie en de Ligt... Zij hielden hem uit de wind... En natuurlijk de flow waarin het hele team kwam... alles klopte gewoon...

Met Veltman en Blind aan het roer is de balans en energie uit het team!

En bovendien missen zij de power die ze nu moeten brengen, power die vorig jaar door anderen en de totale som werd gebracht!

En het trieste is dat ten Hag in een tunnel zit ten aanzien van van zijn eigen ideeën en hier lijkt aan te willen vasthouden...

Echt die vent spoort voor geen meter!

Leuk trouwens al die contractverlengingen maar met deze keuzes voor de basis gaat het en niet worden.

Alvarez op 4 svp!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 augustus 2019 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 00:08 schreef JV het volgende:
Loetje en de warrior 2 hersenloze ten hag haters
Je mag het ook recht in me bek komen zeggen hoor! Kijken of je daarna mij nog hersenloos noemt of jezelf tandeloos!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 augustus 2019 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 07:39 schreef AkaS het volgende:
Goedemorgen allemaal,

Het is makkelijk om bepaalde mensen af te branden na zo'n wedstrijd als gisteren. Maar ik ben bang dat de gifbeker nog niet leeg is...

Veltman wint af en toe een duel en heeft af en toe een goede pass... Maar in alle objectiviteit het is toch overduidelijk dat hij geen CL niveau heeft!!! Bovendien grossiert hij in onnodige overtredingen, iedere keer weer.

Nu was het Mazraoui maar het had net zo goed Veltman weer kunnen zijn.

Er zou interesse zijn geweest voor hem uit de PL maar ze willen géén naam noemen...Nou volgens mij is hij een ván de weinige spelers die Ajax nóóit zal kunnen slijten!

Wat een stelletje debielen die in hem DE RCV van Ajax zien!!!
Snap niet waarom Veltman ineens weer centraal achterin moet spelen? Had gewoon rechtsback moeten blijven. Graag wel na Dest maar voor Mazraoui. Wat ik niet snap is dat je een centrale verdediger met veel rambam koopt, maar hem dan niet opstelt. Overigens snap ik sowieso niet veel Van die vent, maar dat terzijde!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 augustus 2019 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 00:01 schreef JV het volgende:

[..]

Haha gave naam heb jij midlife crisis ?
Die naam heb ik al een hele tijd halve gare! Ga lekker je reet vingeren mongool!
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 21 augustus 2019 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:24 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ik heb oook altijd gezegd dat Schreuder in mijn optiek heel belangrijk was voor het succes, maar vergeet niet dat Losse Schone, De Jong en De ligt de echte mannen waren van het succes.

Dat middenveld is nu heel anders, Schone en De JOng zijn heel erg moeilijk te vervangen en dan mis je alle balans.

Ik snap Ten Hag niet, waarom schuift hij elke keer Mazza naar het middenveld, elke keer als Marin kut speelt, speelt Mazza net zo kut en nu had hijook nog eens geel!!!

In dan geval had ik gewoon MArin gewisseld voor Alvarez, die is lang en sterk en viel goed in tegen VVV, MAzza had eruit gemoeten voor Dest.

Als hij deze wissels in de rust had uitgevoerd, dan denk ik dat de balans al een stuk beter was en hadden we misschien gewoon gewonnen

Ik vind de huidige assistenten ook niet best
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 10:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die naam heb ik al een hele tijd halve gare! Ga lekker je reet vingeren mongool!
4 uur Cup a Soup ouwe, dat zouden meer mensen moeten doen ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 augustus 2019 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 13:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

4 uur Cup a Soup ouwe, dat zouden meer mensen moeten doen ;-)
Tis pas 3 uur en toen jij dit postte 2 uur! Dus laat die Cup a soup maar achterwege!
remco k
 remco k - woensdag 21 augustus 2019 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als iemand goed in de wedstrijd zat, oke... Maar vanaf zijn gele kaart speelt die met vuur. Tsja...
Dat gold ook voor Veltman en later Tagliafico. Beiden maakten daarna ook een overtreding waar die scheids zomaar geel voor kan geven.

Als het mazraoui namelijk niet was gebeurt maar een van de andere jongens met een kaart. Dan had iedereen het over die speler gezegd dat je het ziet aankomen. Zelfs Martinez maakte na zijn hele kaart nog een aantal overtredingen.

Als ten Hag het met Mazraoui goed had gedaan. Had hij hem niet opgesteld. Die is namelijk al tijden hopeloos uit vorm en raakt helemaal niets goed.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 15:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat gold ook voor Veltman en later Tagliafico. Beiden maakten daarna ook een overtreding waar die scheids zomaar geel voor kan geven.

Als het mazraoui namelijk niet was gebeurt maar een van de andere jongens met een kaart. Dan had iedereen het over die speler gezegd dat je het ziet aankomen. Zelfs Martinez maakte na zijn hele kaart nog een aantal overtredingen.

Als ten Hag het met Mazraoui goed had gedaan. Had hij hem niet opgesteld. Die is namelijk al tijden hopeloos uit vorm en raakt helemaal niets goed.
Wel Veltman, Tagliafico als Martinez hebben al vaker snel geel gehad en weten het daarna vrihwel altijd binnen de perken te houden. Soms op het randje, maar houden meestal de 2e gele kaart wel weg. Mazraoui kwam na zijn gele kaart al 2 keer goed weg en liep constant meters van zijn man af. Dan weet je dat er overtredingen gemaakt gaan worden en is dit onvermijdelijk
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 15:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tis pas 3 uur en toen jij dit postte 2 uur! Dus laat die Cup a soup maar achterwege!
Adem in, adem uit.... Je gaat toch niet zomaar tegen iemand zeggen dat die in zijn reet moet vingeren? Kan je niet maken hoor....
remco k
 remco k - woensdag 21 augustus 2019 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 15:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wel Veltman, Tagliafico als Martinez hebben al vaker snel geel gehad en weten het daarna vrihwel altijd binnen de perken te houden. Soms op het randje, maar houden meestal de 2e gele kaart wel weg. Mazraoui kwam na zijn gele kaart al 2 keer goed weg en liep constant meters van zijn man af. Dan weet je dat er overtredingen gemaakt gaan worden en is dit onvermijdelijk
Veltman is dat al vaker gebeurt. 5 keer al pakte hij rood na een vroege gele kaart.

En gister kwamen er meer goed weg. Als het Veltman was geweest die zijn tweede kreeg had iedereen het over Veltman geroepen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 augustus 2019 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 00:37 schreef AkaS het volgende:
Onana
Dest Schuurs Alvarez Nico

Donny Alvarez Ziyech

Dit lijkt mij al een stuk sterker!!!

Schuurs maakt fouten dat zie ik ook, maar de Ligt maakte ook fouten toen hij begon en ook fouten waar direct tegengoals uit voortkwamen!
ik stem voor ! met beetje lengte van 2x een alvarez ! :P geintje natuurlijk, maar matinez dan cv of cvm ?
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 16:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman is dat al vaker gebeurt. 5 keer al pakte hij rood na een vroege gele kaart.

En gister kwamen er meer goed weg. Als het Veltman was geweest die zijn tweede kreeg had iedereen het over Veltman geroepen.
En wanneer was dat voor het laatst? Volgens mij anderhalf jaar geleden bij Groningen uit, waar iedereen aan het ploeteren was.

De domme kaarten zijn grotendeels wel weg bij hem. Tagliafico pakt bijvoorbeeld meer domme kasrten dan Veltman. Martinez pakt dommere kaarten dan Veltman, Mazraoui is sowieso knettergek. Dus ach, maak me om hem niet zo'n zorgen meer.
p111
 p111 - woensdag 21 augustus 2019 - 16:39   quote  deeplink  
Ik ga er van uit dat die achterhoeker nu wel zo wijs is om die Veltman uit het centrum weg te halen en die Maz voorlopig even rust te geven,want die loopt en voetbalt voor een meter en die Roemeen tja ik heb mijn twijfels over hem,in mijn ogen is Elting en Ekkelkamp meer Ajax als die Roemeen.Hij had ook Neres eerder moeten wisselen die had zijn vorm niet.Ik blijf al van dag 1 vinden dat hij niet de juiste trainer is voor Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door p111 --
AkaS
 AkaS - woensdag 21 augustus 2019 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik stem voor ! met beetje lengte van 2x een alvarez ! :P geintje natuurlijk, maar matinez dan cv of cvm ?
Whahahahah inderdaad Alvarez op 4 en Martinez naar het middenveld. Very scherp nummertje 10 ;-)
AkaS
 AkaS - woensdag 21 augustus 2019 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 16:39 schreef p111 het volgende:
Ik ga er van uit dat die achterhoeker nu wel zo wijs is om die Veltman uit het centrum weg te halen en die Maz voorlopig even rust te geven,want die loopt en voetbalt voor een meter en die Roemeen tja ik heb mijn twijfels over hem,in mijn ogen is Elting en Ekkelkamp meer Ajax als die Roemeen.Hij had ook Neres eerder moeten wisselen die had zijn vorm niet.Ik blijf al van dag 1 vinden dat hij niet de juiste trainer is voor Ajax.
Nou als ik die lachwekkende kabouter hoorde lullen ben ik daar nog niet zo zeker van.... De uitvoering ging niet helemaal zoals het moest... Maar kreeg niet de indruk dat hij door had dat dit weleens zou kunnen komen uit een stukje kwaliteit tekort bij bijvoorbeeld Veltman...

Valt mij op hoezeer Marc Overmars Joel koste wat kost wil behouden.... Dit kan no way te maken hebben met zijn inbreng op het veld...man!

Zou Joël nog verborgen talenten hebben waar alleen Marcje deugniet Overmars van op de hoogte is?

Vlak voor de El Finale onder Bosz sprak hij ook openlijk hoe trots hij was dat Ajax een speler als Joël Veltman voor Ajax had behouden... Alsof het over een type Cruijff of van Basten ging... Kom op man deze man wint af en toe een duelletje, soms een mooie pass...Maar veelal is het billen knijpen geblazen met deze man...

Over billen knijpen gesproken.... Zou daar misschien de sleutel liggen hahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2019 door AkaS --
p111
 p111 - woensdag 21 augustus 2019 - 18:31   quote  deeplink  
Wie weet ,misschien een Ten Hagje
Eide
 Eide - woensdag 21 augustus 2019 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 16:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Alavarez is ook niet zo groot hoor. Hij is 1.85. Veltman is bijvoorbeeld 1.82. Ter vergelijking, Schuurs is 1.93.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 augustus 2019 - 18:38   quote  deeplink  
een MTVtje bedoelje.. maar veltman heb ik uberhaubt nooit begrepen en was blij dat zijn contract niey verlengd werd.. mja zie nu.. en je maakt mij niet wijs dat een alvarez die ook nog eens lengte meebrengt slechter is dan veltman.. maar dan sluit ik me aan bij jouwn opstelling.. en van mijn part wat wellicht nog wel kan is... dest alvarez blind taq
Brandje
 Brandje - woensdag 21 augustus 2019 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Staat te dicht op Tadic
Stond ie vorig seizoen ook
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 18:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Stond ie vorig seizoen ook
Wel, maar hadden wel veel meer oog voor de ander wanneer ze moesten zakken en diep gaan. Ook die afstemming is matig op het moment.
remco k
 remco k - woensdag 21 augustus 2019 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 16:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

En wanneer was dat voor het laatst? Volgens mij anderhalf jaar geleden bij Groningen uit, waar iedereen aan het ploeteren was.

De domme kaarten zijn grotendeels wel weg bij hem. Tagliafico pakt bijvoorbeeld meer domme kasrten dan Veltman. Martinez pakt dommere kaarten dan Veltman, Mazraoui is sowieso knettergek. Dus ach, maak me om hem niet zo'n zorgen meer.
Vlak voor zijn blessure meen ik. In die paar wedstrijden afhelpen jaar is dat niet gebeurd.

Maar er waren hier zelfs ook opmerkingen dat men bang was voor zijn tweede gele kaart.

Mazraoui is er komende pot niet bij. Dat lijkt me in ieder geval een makkelijke keuze voor ten Hag.
nummer10
 nummer10 - woensdag 21 augustus 2019 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Vlak voor zijn blessure meen ik. In die paar wedstrijden afhelpen jaar is dat niet gebeurd.

Maar er waren hier zelfs ook opmerkingen dat men bang was voor zijn tweede gele kaart.

Mazraoui is er komende pot niet bij. Dat lijkt me in ieder geval een makkelijke keuze voor ten Hag.
ja die kiest voor dest en veltman..
Loetje
 Loetje - woensdag 21 augustus 2019 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman is na zijn blessure ook wat rustiger. Maakt zijn overtredingen wel, maar niet meer zoals voorheen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 22 augustus 2019 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 01:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

moet die na vorig seizoen toch weten... ik stem voor dit

ona
dest/mazz schuurs alvarez taq

vdbeek matinez

ziyech

neres hunter tadic

ben helemaal klaar met die kloten tuinkabouters en trage mongolen van een blind veltman en marin.. voordeel van de twijfel is voorbij.. en als je echt de kans hebt suarez terug tehalen, GELIJK DOEN.. afwisselen in de voorhoede met hunter en neres..
Mazraoui is geschorst. Die speelt dus zeker niet woensdag....
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2019 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 21:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

Veltman is na zijn blessure ook wat rustiger. Maakt zijn overtredingen wel, maar niet meer zoals voorheen.
Als rechtsback prima en overtuigd hij. Als centrale niet eigenlijk.
Loetje
 Loetje - donderdag 22 augustus 2019 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 19:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Als rechtsback prima en overtuigd hij. Als centrale niet eigenlijk.
Jep, maar tot aan dit seizoen speelde hij op 1x na ook altijd daar. Tenminste vanaf toen De Boer heb daar neergezet heeft en daar vind ik het een verademing. Zeker omdat de eerste taak van een verdediger toch verdedigen moet zijn. Daarom zou ik altijd met Veltman op rechtback spelen. Weet gewoon wat je aan hem hebt.

De optie met Van de Beek als een soort 6 steun ik wel en zie ik ook gaan gebeuren. Onder Bosz in de Europa League bleek dat ook al een succes. Maar speel je met Ziyech en Van de Beek, pleit ik inderdaad ook voor Martinez erbij. Dan heb je iemand die het vuile werk doet. Alvarez lekker naast Blind, die weer lekker achterin kan gaan spelen.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 augustus 2019 - 00:18   quote  deeplink  
snap jullie echt niet in veltman.. ook verdedigend is hij echt niet top.. en voetballend ga ik het ook niet over hebben.. ajax heeft ten alletijden voetballende backs nodig wil je het ajax spel spelen en dat is hij simpel weg niet
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 augustus 2019 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2019 - 17:58 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Mazraoui is geschorst. Die speelt dus zeker niet woensdag....
had het over de comp ;)
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 augustus 2019 - 03:12   quote  deeplink  
Ik blijf me iedere keer weer kostelijk vermaken over de term 'het Ajax spelletje'. Nog grappiger is dat 60% hier niet eens weet wat dat spel is!
AkaS
 AkaS - vrijdag 23 augustus 2019 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2019 - 00:18 schreef nummer10 het volgende:
snap jullie echt niet in veltman.. ook verdedigend is hij echt niet top.. en voetballend ga ik het ook niet over hebben.. ajax heeft ten alletijden voetballende backs nodig wil je het ajax spel spelen en dat is hij simpel weg niet
100% eens!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 23 augustus 2019 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2019 - 03:12 schreef Loetje het volgende:
Ik blijf me iedere keer weer kostelijk vermaken over de term 'het Ajax spelletje'. Nog grappiger is dat 60% hier niet eens weet wat dat spel is!
in iedergeval niet met een niet voetballende back die ook nog niet het niveau verdedigend aantikt wat ajax zou moeten nastreven ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 23 augustus 2019 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2019 - 15:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Adem in, adem uit.... Je gaat toch niet zomaar tegen iemand zeggen dat die in zijn reet moet vingeren? Kan je niet maken hoor....
Ik schrijf wat ik wil schrijven! Dat is het mooie aan het forum! En nou opkwijlen jij, anders top jij maar 2 vingers in je reet!
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 augustus 2019 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2019 - 11:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik schrijf wat ik wil schrijven! Dat is het mooie aan het forum! En nou opkwijlen jij, anders top jij maar 2 vingers in je reet!
Lekker man, even masseren daarbinnen. Je moet van jezelf houden ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - Ajax (20 augustus 2019) Play-off CL 0-0

0.0166480