BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - Ajax (20 augustus 2019) Play-off CL 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 20 augustus 2019 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Ik kan daar in dit geval echt niet in meegaan.
Hoeft ook niet we kijken er toch allemaal anders tegen aan is ook wel zo verfrissend.
Eide
 Eide - dinsdag 20 augustus 2019 - 12:34   quote  deeplink  
De verwachting en meest waarschijnlijke keuze van Ten Hag is:

Onana
Mazraoui, Veltman, Martinez, Tagliafico
Marin, Blind
Van de Beek
Ziyech, Tadic, Neres

Ik wil zeker Martinez zelf wel op het middenveld zien. Verder ben ik tot dusver nog geen moment overtuigd door Marin.
JV
 JV - dinsdag 20 augustus 2019 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 12:34 schreef Eide het volgende:
De verwachting en meest waarschijnlijke keuze van Ten Hag is:

Onana
Mazraoui, Veltman, Martinez, Tagliafico
Marin, Blind
Van de Beek
Ziyech, Tadic, Neres

Ik wil zeker Martinez zelf wel op het middenveld zien. Verder ben ik tot dusver nog geen moment overtuigd door Marin.
kijk maar eens naar deze analyse over marin
https://www.ajaxlife.nl/2019/08/19/passmaps-is-het-nog-wel-handig-om-ajax-balbezit-te-gunnen/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Iets anders dat in het oog springt: check de distributie van Blind, maar ook de balverplaatsing van Razvan Marin. De Roemeen zorgde voor de meeste ‘aanvallende passes’. Dit wil zeggen dat hij vooruit voetbalde en ervoor zorgde dat de bal werd verplaatst naar zones waarin je kunt denken aan het creëren van een doelkans. Marin wordt vrij kritisch beoordeeld, maar gun hem wat tijd om in zijn rol te groeien. Hij is geen dissonant die er niets van bakt, zoals sommigen je willen doen geloven. Ten Hag verklaarde zeer tevreden te zijn over het optreden van de Roemeen.
JV
 JV - dinsdag 20 augustus 2019 - 12:42   quote  deeplink  
ben benieuwd wanneer alvarez basis staat, denk na CL play offs
vind veltman en maz samen wel kwetsbaar
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:10   quote  deeplink  
Ook een mooie statistiek: Uit statistieken van OPTA Sports blijkt dat Ziyech in de afgelopen vijf volledige seizoenen van de eredivisie steeds de speler was met het meeste balverlies. Vorig seizoen verspeelde hij de bal in totaal 826 keer. Dat komt neer op een gemiddelde van 30,8 keer per negentig minuten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 12:41 schreef JV het volgende:

[..]

https://www.ajaxlife.nl/2019/08/19/passmaps-is-het-nog-wel-handig-om-ajax-balbezit-te-gunnen/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Iets anders dat in het oog springt: check de distributie van Blind, maar ook de balverplaatsing van Razvan Marin. De Roemeen zorgde voor de meeste ‘aanvallende passes’. Dit wil zeggen dat hij vooruit voetbalde en ervoor zorgde dat de bal werd verplaatst naar zones waarin je kunt denken aan het creëren van een doelkans. Marin wordt vrij kritisch beoordeeld, maar gun hem wat tijd om in zijn rol te groeien. Hij is geen dissonant die er niets van bakt, zoals sommigen je willen doen geloven. Ten Hag verklaarde zeer tevreden te zijn over het optreden van de Roemeen.
Ook Ten Hag met zijn assistenten hebben dit gezien, vandaar dat hij opgesteld staat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:12   quote  deeplink  
Hij is alleen wat onwennig, komt goed!
Eide
 Eide - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 12:41 schreef JV het volgende:

[..]

Tegen VVV was het ook niet verkeerd. Tegen PAOK vezoop hij compleet. Mazraoui, zijn vervanger, deed het trouwens niet veel beter hoor. Punt is en blijft dat ik Marin nog niet heb zien overtuigen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:51   quote  deeplink  
En nu Suárez halen... Hahahaha!
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Tegen VVV was het ook niet verkeerd. Tegen PAOK vezoop hij compleet. Mazraoui, zijn vervanger, deed het trouwens niet veel beter hoor. Punt is en blijft dat ik Marin nog niet heb zien overtuigen.
Ik vind Marin in de passing heel aardig, maar in defensief opzicht erg matig. Daarbij zie ik zijn dribbels nog amper, want die heeft die wel.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:51 schreef Loetje het volgende:
Er is een plekje vrij als Dolberg weg is..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind Marin in de passing heel aardig, maar in defensief opzicht erg matig. Daarbij zie ik zijn dribbels nog amper, want die heeft die wel.
Vond die paar keer dat Paok eruit kwam niemand echt positief opvallen. Traag en een aantal flink uit positie.
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2019 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als ik het goed las van de week is hij in de gespeelde minuten tot nu toe de speler met de meeste gewonnen tackles en het minste duel verlies van de AJAcieden.

Positioneel is hij nog niet geweldig, maar ik denk dat hij beter en beter aan het worden is.

Zij dribbels heeft hij inderdaad nog niet veel van laten zien, evenals zijn schoten van afstand.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 14:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er is een plekje vrij als Dolberg weg is..
Traore, Danilo en Bande die bijna terug zijn. Tadic en Huntelaar heb je al. Veel plek is er niet, maar het is een fenomeen
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 14:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vond die paar keer dat Paok eruit kwam niemand echt positief opvallen. Traag en een aantal flink uit positie.
Ik oordeel op alle wedstrijden totaal tot op heden. Niet op 1.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 14:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ik het goed las van de week is hij in de gespeelde minuten tot nu toe de speler met de meeste gewonnen tackles en het minste duel verlies van de AJAcieden.

Positioneel is hij nog niet geweldig, maar ik denk dat hij beter en beter aan het worden is.

Zij dribbels heeft hij inderdaad nog niet veel van laten zien, evenals zijn schoten van afstand.
Jawel, maar niet de duels die Frenkie won zegmaar. Maar daar zeg ik meteen bij, dat geldt voor niemand. Op de eigen helft worden er te weinig duels nog gewonnen en als je zover uit elkaar staat, kun je ook amper daar in duel komen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 20 augustus 2019 - 16:25   quote  deeplink  
In verdedigend opzicht missen we de glazen bol van Frenkie gewoon heel erg. Hij wist waar de bal ging komen en bracht weer rust in de ploeg. Daardoor gingen anderen ook beter voetballen.

Toch denk ik wel dat Marin er gaat komen. In potentie een goede speler, maar met moet nog wennen aan ziojn spel en hij aan het spel van Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 augustus 2019 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 15:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Traore, Danilo en Bande die bijna terug zijn. Tadic en Huntelaar heb je al. Veel plek is er niet, maar het is een fenomeen
Voor Suárez is er altijd plek
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 20 augustus 2019 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 15:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik oordeel op alle wedstrijden totaal tot op heden. Niet op 1.
Snap ik maar vond het in die wedstrijd echt heel duidelijk straft Paok het af ben je gewoon klaar. Verdedigen vind ik tot nu toe toch tegenvallen. Toch creëer je zelf ook makkelijk dat is wel positief tot nu toe.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 17:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Snap ik maar vond het in die wedstrijd echt heel duidelijk straft Paok het af ben je gewoon klaar. Verdedigen vind ik tot nu toe toch tegenvallen. Toch creëer je zelf ook makkelijk dat is wel positief tot nu toe.
Dat gold voor het hele elftal.
AkaS
 AkaS - dinsdag 20 augustus 2019 - 17:58   quote  deeplink  
Geen enkele reactie.... lijkt wel een Telfort reclame hoe ten Hag de achterhoede en middenveld invult
benjamin25
 benjamin25 - dinsdag 20 augustus 2019 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 17:58 schreef AkaS het volgende:
Geen enkele reactie.... lijkt wel een Telfort reclame hoe ten Hag de achterhoede en middenveld invult
Ja of ze hebben wat persoonlijke sturing gehad en het word nu anders uitgevoerd.
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2019 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 17:58 schreef AkaS het volgende:
Afgelopen weekend was het toch al stukken beter.
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2019 - 18:34   quote  deeplink  
Overigens verwacht Verweij wel degelijk een iets andere opstelling.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 augustus 2019 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 17:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor Suárez is er altijd plek
onana

mazz alvarez martinez taq

marin/blind vdbeek

ziyech
neres suarez tadic

af en toe hunter voor neres als de wedstrijd erom vraagt zoals da nu ook gebeurt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door nummer10 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 augustus 2019 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:51 schreef Loetje het volgende:
Laat maar komen bravo, wat heb ik genoten destijds!!!
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2019 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Suarez was in in die tijd ook wel zo ongeveer het enige lichtpuntje van Ajax. Verder was er weinig te juichen en was het spel vaak zeer onbehoorlijk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 augustus 2019 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Suarez was in in die tijd ook wel zo ongeveer het enige lichtpuntje van Ajax. Verder was er weinig te juichen en was het spel vaak zeer onbehoorlijk.
Klopt, de achterhoede ging nog met de 2 Belgen, het probleem lag toen meer op het middenveld...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 augustus 2019 - 19:03   quote  deeplink  
Lange halen snel thuis, op z'n Engels van Martin Jol..
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien ook daarom wel. Alles draaide om hem.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 18:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Haha, ik wil hem ook wel hoor. Maar dat heb ik ook nog steeds met Zlatan. Wat een beest blijft dat. Maar utopie.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 19:46   quote  deeplink  
crsujo2.jpeg.jpg

Opstelling Ajax
Onana, Mazraoui, Veltman, Martinez, Tagliafico, Marin, Blind, Van de Beek, Ziyech, Tadic en Neres.

Wissels Ajax
Varela, Schuurs, Alvarez, De Wit, Huntelaar, Lang en Dest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 19:53   quote  deeplink  
nojtj7r05.jpeg.jpg

Nog even op kaart voor degene die weer half lezen ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door Loetje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 augustus 2019 - 19:57   quote  deeplink  
Ik mis Dolberg......
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:01   quote  deeplink  
xxpjctgea.jpg

De arbitrage op Cyprus is vanavond in Spaanse handen. Antonio Mateu Lahoz is door de UEFA aangesteld voor het duel tussen APOEL Nicosia en Ajax.

Ajax heeft goede herinneringen aan de Spanjaard, die eerder dit jaar Tottenham Hotspur - Ajax floot in de halve finale van de Champions League. Ajax won in Londen 0-1 door een vroege goal van Donny van de Beek.

Tevens het programma voor de play-offs van de CL. Vele grote clubs liggen er al uit. Denk aan Porto, Kiev, PSV en Celtic.

nummer10
 nummer10 - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:15   quote  deeplink  
waarom nu weer veltman ipv schuurs of laat staan alvarez.. slecht gevoel erover en dat komt mede door blind en veltman (op de posities die ze nu staan)
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 19:53 schreef Loetje het volgende:
[ afbeelding ]

Nog even op kaart voor degene die weer half lezen ;-)
Zoals verwacht. Hopelijk graaft APOEL zich niet te ver in vandaag.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 20:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Zoals verwacht. Hopelijk graaft APOEL zich niet te ver in vandaag.
Had je gezien hoe APOEL Ajax aansprak op Twitter? Echt als een gigant. APOEL speelt Europees tijd ver terug, nu helemaal.

Geloof mij, PAOK voetbalt doorgaans meer dan APOEL.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 20:15 schreef nummer10 het volgende:
waarom nu weer veltman ipv schuurs of laat staan alvarez.. slecht gevoel erover en dat komt mede door blind en veltman (op de posities die ze nu staan)
Wordt dat steevast je enige bijdrage bij wedstrijden? En na afloop komen klagen over Veltman?
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:26   quote  deeplink  
jnykzz.jpeg.jpg

De opstelling van APOEL.

Matic daar toch wel een van de beste spelers. Dat destijds geen club heeft geprobeerd hem vanuit NAC in de Eredivisie te houden, is me een raadsel
remco k
 remco k - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 20:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wordt dat steevast je enige bijdrage bij wedstrijden? En na afloop komen klagen over Veltman?
Zal wel moeten hè nu hij niet als enige bijdrage hier commentaar op Dolberg kan leveren.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2019 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal wel moeten hè nu hij niet als enige bijdrage hier commentaar op Dolberg kan leveren.
Sorry dat ik het zeg, ben zelf altijd kritisch maar ik vind het gewoonweg irritant worden.

Niet dat hij Veltman niet mag, maar louter daarom komt, net als toen met Dolberg en Marcel Keizer. Alleen komen ervoor en erna... Over en tijdens de wedstrijd niets zeggen.

En doet een ander het verkeerd, het niet noemen. Walg daar gewoon van.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:33   quote  deeplink  
Altijd magisch die hymne weer te horen.

En erna weer de arrogantie van Derksen alsof het wel even gebeurd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:38   quote  deeplink  
Ik verwacht eigenlijk geen probleem.....
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:38   quote  deeplink  
APOEL zou trouwens in Nederland de 8e begroting hebben.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:40   quote  deeplink  
Oneens met Ten Hag omtrent PAOK.

En dat vond hier iedereen vorige week ook al. Je kan dan wel door jezelf in de problemen komen, maar het duurde heel, heel lang voor Ajax PAOK enigzins onder controle had.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:42   quote  deeplink  
Opstelling APOEL op kaart

0lboizi.jpeg.jpg
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:49   quote  deeplink  
Het belgrijkste is dat de linies niet te ver uit elkaar spelen.....
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Als we nationale en internationale voorbeschouwingen mogen geloven, zou Ziyech vanavond in zijn element moeten komen.

Kan me alleen niet voorstellen dat je hem zijn ding gaat laten doen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 20 augustus 2019 - 20:55   quote  deeplink  
Ben ik de enige die het lastig vind in de hymne Liverpool de cup op te zien tillen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: APOEL Nicosia - Ajax (20 augustus 2019) Play-off CL 0-0

0.0066220