|
|
AkaS
|
|
|
Gelukkig buitenspel maar helemáál verkeerd verdedigd door Veltman...wat een kneus vind ik dat!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeg ik dat het een leider is dan?
Dat is inderdaad niet iedere speler. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lekker hoor mazraoui. Godvergeten mongool. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
De grootste idioot krijgt rood. Met dank aan Ten Hag. Die zag je al 3 kwartier aankomen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben heel erg blij dat we deze vreselijke scheidsrechter niet in de terugwedstrijd krijgen. Een hele opluchting voor ons. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Die speelt iig volgende week niet |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Mazraoui, hoe was die vent nog niet gewisseld. Zwakste schakel van het elftal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Thuis scoren hun sowieso. Dan 2 of 3 maken, afhankelijk van hier |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jep. En wie doet dat? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote: Ja en Veltman zie ik ook nog wel rood pakken of een fout maken dat een goal kost |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Marc kan aan de bak. Zonder 1-2 versterkingen op het middenveld ben je het krediet van vorig jaar voor oktober al weer kwijt. Overigens goed gezien van ten Hag om Mazraoui te laten staan ... figuurlijk speelde je al met 10 man en nu letterlijk. Maar elk nadeel heb ze voordeel, kan die dweilebak volgende week tenminste niet opgesteld worden. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hahahaha deze zag je al vanaf zijn gele kaart aankomen. Lekker gecoacht van Ten Hag!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En met 10 man vol ten aanval |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Ik zie er nog wel 1 af gaan hoor tagliafico of veltman |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is Alvarez dan zo slecht? |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ten Hag moet gewoon stoppen met Mazraoui op het middenveld zetten. Geen enkele keer heeft dat iets gebracht. Komt daar veels te kort. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Dat is ook het enige wat fit ajax kan. Bal in het team houden lukt ze niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Poot uitsteken mag hoor Veltman |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Wat een trieste bedoening |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het is te zot voor woorden |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 22:42 schreef Hasjkoph het volgende:Ten Hag moet gewoon stoppen met Mazraoui op het middenveld zetten. Geen enkele keer heeft dat iets gebracht. Komt daar veels te kort. Ten Hag moet sowieso stoppen!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een lange corner zonder lengte |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Opflikkeren met die stembandenkapper |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Goed gedaan van dest snel mannetje ook |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fantastisch verdedigd door Dest. Het complete elftal laat die jongen daar even in de steek zeg. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Lijkt eerder een team dat op de weg terug dan weer in de opbouw, nergens fris of jong talent te zien zelfs niet op de bank, geen frivole acties. Kleurloos team. Hopelijk halen ze de cl voor het grote geld, maar veel verwacht ik er niet van |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
60 miljoen uitgeven en dan met deze zooi aan komen zetten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Vooral zo zacht Huntelaar |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat moet gewoon een penalty zijt rouwend. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het was echt een tyfuswedstrijd, "daar vooral deze scheidsrechter de grootste (hoofd)schuldige aan was". Hij is weer € 10.000 rijker geworden met al de gegeven kaarten aan ons. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Keeper doet niks hem te ontwijken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 22:45 schreef Onze Ajax het volgende:Het was echt een tyfuswedstrijd, "daar vooral deze scheidsrechter de grootste (hoofd)schuldige aan was". Hij is weer € 10.000 rijker geworden met al de gegeven kaarten aan ons. Nee hoor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax staat de hele pot al als mongolen te verdedigen. Compleet zelf gedaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad. Gewoon Ajax zelf wat dramatisch is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Whahahaaha wat een schande dit. Schaam me kapot voor mijn club |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En die voorhoede, gatverdamme |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Vd beek niet gezien ziyech niet gezien man man man. Het lijkt wel of ze de ziekte van dolberg hebben |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
In zo'n pot dit brengen. Hoe is het mogelijk |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Beste Marc en Edwin, na de fantastische prestatie van vorig jaar is jullie lot al lang niet meer verbonden aan dat van de trainer. Zet het prima beleid tot op heden gaarne voort, om te beginnen door die kale kut kabouter vanavond nog de laan uit te sturen. Met deze mafklapper is alles wat is opgebouwd binnen nog een maand naar de kloten. Totale onbenul ... geen enkel voetbalverstand. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan die teringkop van Ten Hag nog niet meer zien |
|
|
|