|
|
CobusIII
|
|
|
Gezien de opstelling wordt het best nog wel spannend....3-1 |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Wel nee man, dat Tbilisi is nog slechter dan wij. En het is bijna een thuis wedstrijd met die supporters. Ik zeg 0-2 voor ons, Feyenoord! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ze hier niet doorkomen dan moeten ze allemaal op de fiets naar huis |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
0-0. 1-0. 1-1. 0-1
Zo’n wedstrijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1-4. Azarkan en Kokcu weten raad met de kamikaze tactiek van Dynamo. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Altijd lastig zo'n Oorronde uitwedstrijd. ;)
Ik denk dat de 4-0 van vorige week zo'n klap voor die gasten is geweest dat ze de overtuiging missen om het ons echt lastig te maken, wat anders wel het geval zou zijn geweest. Toch zullen ze wel winnen, denk 2-1. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermeer, Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps, Tapia, Kökcü, Burger, Sinisterra, Berghuis, Larsson. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 - 13:56 schreef Stylzz het volgende:Vermeer, Geertruida, Botteghin, Van der Heijden, Haps, Tapia, Kökcü, Burger, Sinisterra, Berghuis, Larsson. Is die Narsingh nou nog niet fit genoeg om in zo'n wedstrijdje in de basis te beginnen? Zal dat voor de kerst nog gebeuren?
Voor de rest wat mij betreft opvallend dat Burger in de basis blijft staan. Ben er niet kapot van, zou liever Kelly nog eens aan het werk zien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 - 14:18 schreef netsurfer het volgende:[..] Is die Narsingh nou nog niet fit genoeg om in zo'n wedstrijdje in de basis te beginnen? Zal dat voor de kerst nog gebeuren? Voor de rest wat mij betreft opvallend dat Burger in de basis blijft staan. Ben er niet kapot van, zou liever Kelly nog eens aan het werk zien. Dat is dus wat ik bedoelde met dat we nog in de voorbereiding zitten...Narsingh, Tapia, Kardorp, Fer, Johnston en Ié moeten allemaal nog op stoom komen of ingepast worden. Hoop zondag dat Fer er weer op het middenveld staat same met Tapia. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Lijkt mij een seizoen, dat je deze 5-0 verliest en met negen man eindigd. Rood Botario |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lijkt mij een seizoen dat we 3e worden en verder geen prijzen. Niks nieuws dus. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Verleden jaar hadden we een prijs supercup en die jaren ervoor ook Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Supercup....Geweldig.... Wordt echt een saai seizoen. Maar wel met leuker voetbal. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Hup je hok in 6-2 020 is ook een prijs.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom weer die schijt Larsson. Die was toch moe? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Als ik hem was zou ik gaan vlammen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 15 augustus 2019 - 14:18 schreef netsurfer het volgende:[..] Is die Narsingh nou nog niet fit genoeg om in zo'n wedstrijdje in de basis te beginnen? Zal dat voor de kerst nog gebeuren? Voor de rest wat mij betreft opvallend dat Burger in de basis blijft staan. Ben er niet kapot van, zou liever Kelly nog eens aan het werk zien. Toch wel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk Sinisterra wat rust zodat die Zweedse nicht zondag kan banken |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iedereen schreeuwt om Geert achterin. Nou, ik zal er eens flink op letten vanavond. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Summerville, Bijlow, Azarkan en El Bouchtaoui zitten straks op de tribune bij Feyenoord.
Pff El Bouchataoui echt 0 kansen. Azarkan ipv Larsson was ook prima geweest |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Ben benieuwd naar onze jeugd en Narsingh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De bevalling ; nu live op Fox 3 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moge t maar lang 0-0 blijven of 0-1 worden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Een Sierd de Vosje volgens mij hebben wij een keer een speler van Tiblisi gehad George Dematradze geloof ik. Is later nog voor veel geld verkocht dacht ik. Was niet goed genoeg voor ons |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die had er in gemogen Stevie. PRima aanval |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mag ik Narsingh al een prima aanwinst vinden? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Narsingh oogt lekker fris. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt de balbehandeling snelheid van een zak aardappelen die van der Heijde. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Idd had wel een doelpunt moeten zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jan Arie lekker scherp weer pfff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Lekker oefen partijtje i.p.v. trainen dit mag toch geen problemen geven. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopeloos middenveld daar even. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe Tapia daar simpel te kijk werd gezet. Pfff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Larsson leeft, hij bewoog! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Die verdediging bestaat enkel en alleen uit spelers met bergen tekortkomingen en (slechts) een enkele specifieke kwaliteit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Azarkan van de tribune afhalen |
|
|
|