|
|
Leon FR1908
|
|
|
Bah bah phoe heeeeej. Pfffffff nou nou |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben nog te lui om me vrouw op te douwen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wil jij ff koffie pakken Leon. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Is het goed dat ik die ouwe koffie opwarm in de magnetron Ander moet ik helemaal verse koffie gaan maken mwaaaah? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ben een beetje Frenkie moe... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga snipperen trek het niet meer |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Schiet net wakker maar ik ben nog z |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zit er helemaal doorheen,pak jij t ff uit de magnetron |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ben blij dat er eindelijk goeie topics aangemakt worden. Hier ken ik mij ook wel in vinden.
Schijt momenteel onder de douche om mijn kont niet af hoeven te vegen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik schijt gewoon in een teiltje naast me bed. De andere dag trek je het restant als een stuk ontbijtkoek van je anus. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 - 21:17 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik schijt gewoon in een teiltje naast me bed. De andere dag trek je het restant als een stuk ontbijtkoek van je anus. Nieuw, Peijnenburg met tarrels! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vrouw is saai, vriendin is niet thuis... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Zo dan, een topic waar je lekker energie van krijgt. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Potje koffie en je staat weer recht maat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha! Ik zeg het ook net ergens. Op VI radio ging het gister echt zo ver dat zelfs een doorgewinterde Ajacied er nog vlekken van in zn nek zou krijgen :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik ben die voetballers verheerlijking in het algemeen wel beu. En dan die stupide stoere filmpjes rond al die engbakken. 020 is hierin het engste.
Mag lijen dat die luchtballon volkomen doorgeprikt wordt.
Verheerlijken verwende leeghoofdige apies die 10 keer meer verdienen dan ons reguliere werknemers. En we adoreren ze ook nog. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 - 14:24 schreef FR-Henk het volgende:Ik ben die voetballers verheerlijking in het algemeen wel beu. En dan die stupide stoere filmpjes rond al die engbakken. 020 is hierin het engste. Mag lijen dat die luchtballon volkomen doorgeprikt wordt. Verheerlijken verwende leeghoofdige apies die 10 keer meer verdienen dan ons reguliere werknemers. En we adoreren ze ook nog. 10 keer ? Je hebt het alleen over de premies en sponsordeals nu zeker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wilde niet overdrijven. Maar zelfs het aankomende jeugdspelertje bij een eredivisieclub in de top wordt al volkomen gehypt. En toucheren al 3 tot 4 ton. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 - 14:30 schreef FR-Henk het volgende:Wilde niet overdrijven. Maar zelfs het aankomende jeugdspelertje bij een eredivisieclub in de top wordt al volkomen gehypt. En toucheren al 3 tot 4 ton. Yup.. dat bedrag is in bvo land zo'n beetje bijstandsnivk he :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoehaaaaaaaahw is aanstekelijk Renato |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vandaag gewoon lekker de BBQ aangestoken in ons vakantiehuisje, ben een beetje moe van die pizza’s en fonteinen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben net terug van vakantie....ff uitrusten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De camping wordt ook rustig dus ook bijna vakantie hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Afgemeld,ga een tukkie doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tijd voor mijn middagdutje aan het strand. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doe eens niet zo druk Tomson. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Het afmelden riep even nostalgische gevoelens bij me op. Er was een tijd dat we hier een serieus topic voor hadden hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zojuist de opstelling gezien,word weer een vermoeiend middagje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geile ik ben zo moe dat ik niet eens die zak chips van tafel wil pakken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Krijg je ook geen Fervetting. |
|
|
|