|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 12:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Begrijp ik maar Jorgensen is nog geblesseerd ,maar nu ik daar aan denkt ..Toornstra ook . En Johnston zou ik nu ook weleens willen zien . De stelling was als iedereen fit zou zijn... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ohw dan ga ik met Netsurfert mee |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Gezellig.
Aan de andere kant is het wel een gewaagde stelling. Ik durf wel een tegen-stelling te opperen dat we het dit seizoen niet gaan meemaken dat iedereen fit is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
OK, wie stellen we op als helemaal niemand fit is? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Hahaha! Post van de dag wat mij betreft.
Ik zou in ieder geval gaan voor Botteghin in dat geval, die kan van die mooie koppen trekken, zeker bij pijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik begrijp de discussie gisteren op tv niet, aangaande conditie training. Uit ervaring weet ik dat in 6 weken intensieve training een papzak fysiek op niveau is. Dat schijnt bij voetballers anders te zijn als bij militairen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 10:02 schreef piet de paler het volgende:Ik begrijp de discussie gisteren op tv niet, aangaande conditie training. Uit ervaring weet ik dat in 6 weken intensieve training een papzak fysiek op niveau is. Dat schijnt bij voetballers anders te zijn als bij militairen. Denk dat het een hele andere trainingsintensiviteit is, zie bij feuyenoord bijvoorbeeld geen stormbaan.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik denk dat ( vroeger) ik na mijn training gelijkwaardig was, en die stormbaan heeft bijna niets te maken met conditie, maar puur op techniek, grenzen verleggen. Ik kwam aan bij mijn opleiding en was 15 kg te zwaar binnen 10 weken nogmaar 5 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:45 schreef piet de paler het volgende:Ik denk dat ( vroeger) ik na mijn training gelijkwaardig was, en die stormbaan heeft bijna niets te maken met conditie, maar puur op techniek, grenzen verleggen. Ik kwam aan bij mijn opleiding en was 15 kg te zwaar binnen 10 weken nogmaar 5 is denk ik niet te vergelijken. Toen ik op mijn 38e weer eens (selectie)-voetbal ging doen bij de plaatselijke vereniging, trainde we 3x in de week en dat scheelde ook zo'n 15-20 kg (weliswaar in een halfjaar). Maar dat kan je niet vergelijken met topsport. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 13:49 schreef CobusIII het volgende:[..] is denk ik niet te vergelijken. Toen ik op mijn 38e weer eens (selectie)-voetbal ging doen bij de plaatselijke vereniging, trainde we 3x in de week en dat scheelde ook zo'n 15-20 kg (weliswaar in een halfjaar). Maar dat kan je niet vergelijken met topsport. Ik denk, en spreek uit ervaring, dat het er grotendeels niet om gaat om wat je doet maar meer om wat je laat. Het probleem met Fer bv is dat hij weer onder moeders vleugels aan de roti kip zit. Dan gaat het fit worden alleen maar langer duren.
Trouwens het trainen met hoge intensiteit, dat wat voetbal inhoud, is misschien goed voor je anaerobe conditie maar echt vet ga je er niet mee verbranden. Wil je ze fit en afgetraind krijgen dan zal je de eerste weken toch echt anders moeten gaan trainen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Betreffende dit Topic ben ik al zeker de laatste 5 jaar negatief. Dat we kampioen werden was voor mij echt een raadsel want we speelden ook dat seizoen grotendeels dramatisch.
Ik heb het zien aankomen, het gebrek aan doorselecteren. De verkeerden werden de contracten van verlengd op de momenten dat ze verkocht moesten worden, en anderen moesten vertrekken. Dit alles dankzij het wanbeleid van van Geel. Nu Troost er zit is er maar 1 remedie en dat is niet aantrekken maar verkopen dan wel weg doen. Het niveau moet omhoog en dit krijg je alleen door de mindere weg te doen. Contracten ontbinden of verkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door Leuv -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat een gezeur, als je aan het aftrainen bent is het een deel van je leven en wil je zelf niet anders. Is dit niet een gegeven moet je lekker wat anders gaan doen, alles of niets en niet zitten miepen.
Klote is alleen als je éénmaal een blessure oploopt, gaat meestal alleen met rust weg en je kan weer een lang opbouw traject beginnen. Meestal loop je zoiets op een ongelukkige manier op en je gunt jezelf de tijd niet voor herstel, zeker met het in je achterhoofd te hebben hoe ver je gaat terug vallen. Het gevolg, je gaat overcompenseren omdat je in het onmogelijke hoopt tegen beter weten in. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie ondanks alles ( over een klein maandje) positief in. Met Karsdorp, Fer, Haps,Le,Narsingh,Toornstra,Johson , Bijlow,misschien die 2 Argentijnen, en opkomende jeugd Burger, Koczu,Azarkan, Geertruida staat er geen slecht team. Het is alleen te hopen dat we niet te veel schade oplopen. En hopelijk donderdag een goed resultaat, en geen gesis vanaf de tribune want dab is het afgelopen met ons |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vermeer Karsdorp Geertruida Le Haps Toornstra Fer Kokcu Berghuis Jorgensen Narsingh
Johnson ken ik als speler niet. De rest lijkt mij logisch Tapia blijft een 1 tempo speler. SInistera talent nog te weinig overzicht.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Fer ben ik ook nog niet overtuigder van in verhouding tot sinestera en tapia Nog even aanzien. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 - 18:08 schreef igor korneev het volgende:Fer ben ik ook nog niet overtuigder van in verhouding tot sinestera en tapia Nog even aanzien. Als iedereen fit zou zijn :-) |
|
|
|