|
|
kenny
|
|
|
quote: goede vraag , zou ik ook wel willen weten |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Rijnmond moet zijn mond dicht gaan houden en niet meer het stadion in zeer amatieristische omroep. Hou je bij dieren in het nieuws Homo emancipatie en zgn grappige filmpjes en sparta. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toen karsdorp behandelt werd waren er nog drie van ons aan het strekken op het veld.. |
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
Te hard getraind? Te veel spelers die weinig wedstrijdritme hebben?
Kramp schijnt wel iets ongrijpbaars te zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weinig ritme = spierpijn Te veel doen = kramp |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeeeeeeeeeeeel klein lichtpuntje Kerk werd goed verdedigd door Haps |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Maar Kerk was ook héél slecht gister |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd. Ik vond trouwens FC U met hun grote mond gewoon een counterploeg. En let op mijn woorden deze gaan niet meedoen voor plaats 3 of 4 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 19 augustus 2019 - 10:23 schreef piet de paler het volgende:[..] Idd. Ik vond trouwens FC U met hun grote mond gewoon een counterploeg. En let op mijn woorden deze gaan niet meedoen voor plaats 3 of 4 Bus parkeren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja die coach van FC die denkt dat hij barcelona coacht, ik vond het commentaar van Fraser realistischer " we bouwen een buffer op" Maar nogmaals maar dat is achteraf gelul de ballen lwamen goed voor alleen we hebben geen spits en dat is het probleem |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
Als iedereen helemaal fit is dan zie ik het nog wel goedkomen. Jongens als Karsdorp, Tapia, Fer en Kelly hebben gewoon te lang te weinig gespeeld. Als iedereen topfit is en iemand als Jorgensen terugkomt dan heb je best een aardig elftal.
------------Vermeer Karsdorp - AANKOOP/Jeugd/Johnston? - Ié - Haps ---------Fer - Tapia - Kökcu Berghuis - Jörgsensen - Sinisterra
Misschien tot Jörgensen terug is toch proberen om Bannis gewoon voor de leeuwen te gooien? Op Tblisi thuis na heeft het systeem met zwervende spitsen niet echt gewerkt. Bannis kan echt wel voetballen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
quote: Ik vind hem nog niet echt uit de verf komen. Niet dat hij hele verkeerde dingen doet, maar ik zie hem momenteel minder creëren dan Sinisterra. Misschien dat als er een spits als Nicolai staat de assists ook zomaar weer makkelijk van zijn voet komen overigens.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2019 door ViezeFurr -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met Fer in de spits hadden we gewonnen |
|
|
|