|
|
ar
|
|
|
quote: Haha. Nou verkopen dan maar.. of |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die Le die denkt waar ben ik nu terecht gekomen hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo krijgt Fer zijn hele carrière al blessures |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: ja, speelt alleen 1 op de 10 wedstrijden goed of europees. cruz in het kwadraat |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Larsson denk ik op vond hem normaal spelen niet goed, maar gewoon zijn taak en fanatiek dat mag je op zijn minst verwachten. Manco hij kan alleen naar binnen en niet passeren |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom speelt Burger nog niet. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Cultheld geef die vent is een pleuris schop gewoon een uitstekende opbouwende verdediger anders speel je geen interland voor Portugal. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Berghuis Fer Ie en Karsdorp ruim voldoende . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dus die raakt onderhand topfit. Mooi man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Le omdat hij er net is twee cruciale tackles heeft en kan verdedigen en kan opbouwen byzonder knap. Zijn rushes naar het middenveld die bal op Narsingh ben onder de indruk en dat ben ik niet snel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 21:35 schreef Positivo het volgende:[..] Le omdat hij er net is twee cruciale tackles heeft en kan verdedigen en kan opbouwen byzonder knap. Zijn rushes naar het middenveld die bal op Narsingh ben onder de indruk en dat ben ik niet snel. Het is Ié.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yup. Dinsdagavond weer thuus |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Leuke wedstrijd, 3-0 moet voldoende zijn! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het zwarte woud Duitsland |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker man , wij rijden morgen naar Javea |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Veel plezier kameraad |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: ik ga er ook heen binnenkort |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Aaaarggg. Dan zorg ik dat ik thuis ben... :))
Waar zit je.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door ar -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
hahaa, kom je vakantie verzieken met psalmen. bergschoenen mee, kunnen goed tussen de deur :p
nee veel plezier kerel, van mij zul je geen last hebben. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Genoten! Gewoon een prima wedstrijd.
Karsdorp een genot. Wat zal Berghuis blij zijn met een normale back achter zich. Ié verrassend goed!
Vond Botteghin vooral de eerste helft matig, Narsingh niet best, Larsson vond ik ook niks bijzonders weer.
Fer top! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hèhè veel plezier. T weer is aankomende week top iig. @igorrrrr
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door ar -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dank , jij ook nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Goed om te horen Renato |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
@geil tapia ook daar?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 21:51 schreef MMM het volgende:Genoten! Gewoon een prima wedstrijd. Karsdorp een genot. Wat zal Berghuis blij zijn met een normale back achter zich. Ié verrassend goed! Vond Botteghin vooral de eerste helft matig, Narsingh niet best, Larsson vond ik ook niks bijzonders weer. Fer top! Eens |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Allen een fijne vakantie gewenst mijne al gehad. Binnenkort even Praag bezoeken wedstrijdje van Spartak meepakken |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Mooi resultaat mannen! Nu nog, met alle respect, Botteghin vervangen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens. Bot handelt te traag. Dit team is dynamischer dan vorig seizoen. Dat wordt Eric te lastig. Vooral ook omdat hij een slimme passing mist. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al met al. Hier zit aardige potentie in. Volgens mij zit er al meer kleur en dynamiek in het voetbal. Soms razendsnel en technisch vaardig. Vaste sterkhouders: Berghuis, Haps, Karsdorp, Fer, Ie, Kokcu, straks Jorgensen erbij. EN die Argentijn misschien. Zijn toch al zo'n 7 a 8 zekerheden. Larsson een helft, Sinisterra. Narsingh. Tapia twijfel of toch Toornstra en Bijlow/Vermeer.
Weinig jeugd, maar wel gestaag inpassen. Bouwen.
Ik ben positief gestemd. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 23:51 schreef FR-Henk het volgende:Al met al. Hier zit aardige potentie in. Volgens mij zit er al meer kleur en dynamiek in het voetbal. Soms razendsnel en technisch vaardig. Vaste sterkhouders: Berghuis, Haps, Karsdorp, Fer, Ie, Kokcu, straks Jorgensen erbij. EN die Argentijn misschien. Zijn toch al zo'n 7 a 8 zekerheden. Larsson een helft, Sinisterra. Narsingh. Tapia twijfel of toch Toornstra en Bijlow/Vermeer. Weinig jeugd, maar wel gestaag inpassen. Bouwen. Ik ben positief gestemd. Vermeer, Haps, Senesi, Ié, Karsdorp, Fer, Kokcu, Toornstra, Berghuis, Jorgensen, Narsingh.
Dit zijn geen twijfelaars fysiek misschien nog maar in kwaliteit niet.
Voor Bot, Ayoub. Nieuwkoop en Larsson en Vente is Feyenoord toch een beetje een gesloten boek.
Tapia als Bot eruit gaat hoef je geen twee controleurs op te stellen. Vermeer doet het prima Bijlow zal moeten wachten.
De jeugd tja Burger laat het nog niet zien en Geertruida moet stappen maken dit seizoen de rest van de talenten ken ik niet goed, maar ze zijn nog erg licht. Ervaring opdoen en het krachthonk in Sinistera is veelbelovend.
Johnson weet ik ook niet, maar goed als er per jaar 1 Kokcu doorstroomt mag je als club de handen dichtknijpen het gaat niet om kwantiteit maar kwaliteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door Positivo -- |
|
|
|