|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 - 23:51 schreef FR-Henk het volgende:Al met al. Hier zit aardige potentie in. Volgens mij zit er al meer kleur en dynamiek in het voetbal. Soms razendsnel en technisch vaardig. Vaste sterkhouders: Berghuis, Haps, Karsdorp, Fer, Ie, Kokcu, straks Jorgensen erbij. EN die Argentijn misschien. Zijn toch al zo'n 7 a 8 zekerheden. Larsson een helft, Sinisterra. Narsingh. Tapia twijfel of toch Toornstra en Bijlow/Vermeer. Weinig jeugd, maar wel gestaag inpassen. Bouwen. Ik ben positief gestemd. Goeie jeugd o.a. Chong, Dekker en Hamer die zijn helaas vertrokken allemaal een fijn weekend
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door de bluffer -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mooi geen rare spreekkoren, redelijke wedstrijd lichtpuntjes, ik denk alleen een boete voor die ene fakkel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Het was boven verwachting. Mooie pot, publiek heeft zich prima gedragen en een prachtig resultaat. Al de 2e keer dat Feyenoord mij blij maakt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gisteren geen krampgevallen gezien? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Veldbezetting is nog steeds niet goed. Speelveld is nog steeds te lang. Sterkere tegenstanders spelen dit beter uit. Botje vervangen, Fer, Tapia en Kokcu moeten beter op elkaar afstemmen (kwestie van ingespeeld raken). Voorhoede is op dit moment matig. Narsingh is te beperkt, Berghuis op de as vind ik geen succes, gisteren op rechts improviserend vind ik hem gevaarlijker. Larsson matig tot wisselvallig. Twee sterke backs op het moment, Ié lijkt een versterking, Botje zwakste in de verdediging en zeker geen aanvoerder. Kortom, geen rede tot feest, maar wel perspectief. Team voor 3e plek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je kan niets zeggen over de veldbezetting denk ik, deze ploeg kwam zeer zwaar verdedigend naar Rotterdam. Als je een echte spits had was het al heel snel klaar, de voorzetten waren prima vanaf de zijkanten echter niemand om het af te maken. En botje speelde een r e d e l i j k e wedstrijd. Ik denk dat dit Feyenoord per wedstrijd beter gaat worden. Waar het eindigd weet ik niet. Ide opbouw moet wel sneller |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 - 08:44 schreef piet de paler het volgende:Mooi geen rare spreekkoren, redelijke wedstrijd lichtpuntjes, ik denk alleen een boete voor die ene fakkel Zat nog in ar z'n reet van het Rammstein concert |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Gemeld. Plus een week eenzame opsluiting in het pension. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als ie zijn Ars maar niet Ferbrand heeft, haha. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lekker rustig. Ben ik ook ff van jou af, dat trucje met lik hier pindakaas af wordt oud. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuke sfeer shalom vrinden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb alleen een raar gevoel voor de uitwedstrijd, hopelijk alleen een gevoel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet te lezen. Anderen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nope, fersta er geen reet van. |
|
|
|