|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 19:01 schreef Frstu het volgende:Je kunt ook Ié op de bank zetten. Niet dat ik denk dat dit gaat gebeuren. Maar met Senesi en Ié mis je wel wat lengte. Maar voorlopig zal Senesi nog wat moeten wennen. Dat wel, maar qua handelingssnelheid, oplossingen naar voren, snelheid en dus 'hoger' op eigen helft spelen is met Ié en Senesi een sterk Cv-duo neergezet. Prima voor meer compact naar voren spelen dus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Eric zag de concurrentie al aankomen natuurlijk ;) |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Mucho suerte en Feyenoord y serrado la puerta todo siempre |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 19:01 schreef Frstu het volgende:Je kunt ook Ié op de bank zetten. Niet dat ik denk dat dit gaat gebeuren. Maar met Senesi en Ié mis je wel wat lengte. Maar voorlopig zal Senesi nog wat moeten wennen. Zou ik nog maar even een videotje kijken van hem ,springt als een tijger die jongen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Is het nou zo gek om Bothegin in de spits te zetten kan aardig koppen sterk kan een bal vasthouden waarom niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 19:39 schreef Positivo het volgende:[..] Is het nou zo gek om Bothegin in de spits te zetten kan aardig koppen sterk kan een bal vasthouden waarom niet. Hij was vroeger spits , Maar goed hij kan wel balvast zijn ,maar als tie m heb ,wat gaat hij er mee doen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Terug spelen op de doelman. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 19:39 schreef Positivo het volgende:[..] Is het nou zo gek om Bothegin in de spits te zetten kan aardig koppen sterk kan een bal vasthouden waarom niet. Das alleen leuk bij kopduels. En als je alles op de aanval gooit in de laatste paar minuten. Zie ik liever dat (zolang er geen echte spits loopt) dat Fer af en toe wat hoger gaat staan als de lange bal gespeeld wordt, bijvoorbeeld bij uittrappen van Vermeer. Moeten bijvoorbeeld Kokcu en Berghuis wel wat zakken natuurlijk om een en ander te compenseren. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 19:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Das alleen leuk bij kopduels. En als je alles op de aanval gooit in de laatste paar minuten. Zie ik liever dat (zolang er geen echte spits loopt) dat Fer af en toe wat hoger gaat staan als de lange bal gespeeld wordt, bijvoorbeeld bij uittrappen van Vermeer. Moeten bijvoorbeeld Kokcu en Berghuis wel wat zakken natuurlijk om een en ander te compenseren. Fer is totaal niet fit kan dat niet belopen. Tegen Willem 2 was echt alles balverlies kan je beter met Bothegin spelen met Berghuis , Kokcu en Sinistera erom heen. Voor Narsingh kan je ook een lantaarnpaal neer zetten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word waarschijnlijk opgeroepen voor Argentinie onder 23 voor het Olympisch kwalificatietoernooi. Dan zou hij afwezig zijn tussen 18 januari en 9 februari.
Tegenstanders: Heerenveen, Heracles, Emmen en AZ. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is altijd een risico. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ben blij dat Botje ( klinkt misschien raar en tegen jullie meningen in) er nog is temperament van een Argetijn zoe wel eens een geel of rood kaartje kunnen opleveren |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 september 2019 - 09:27 schreef MMM het volgende:Word waarschijnlijk opgeroepen voor Argentinie onder 23 voor het Olympisch kwalificatietoernooi. Dan zou hij afwezig zijn tussen 18 januari en 9 februari. Tegenstanders: Heerenveen, Heracles, Emmen en AZ. Gelukkig hebben we Jan-Arie nog. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu al 25 miljoen waard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2019 door van geil -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Houden we waarschijnlijk 3 miljoen van over. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voor opwaarderen contract Jan Arie |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of voor het bij Willem II terugkopen van Jan Arie |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zoiets waarschijnlijk haha |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou blij zijn als we hem eens zien spelen. Ben erg benieuwd naar hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sterkte kerel, de verwachtingen zijn enorm opgeschroefd. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Poe ben echt heel benieuwd. Verwachtingen zijn torenhoog denk dat er wel een goede kop op zit . Geen Kuipvrees;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hoop dat hij het gaat brengen. De verwachtingen zijn hoog gespannen...misschien wel te hoog. Het is een speler van 7,5M...dat is natuurlijk een heel bescheiden bedrag. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij meer gaat brengen dan Arie en Botje.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2019 - 10:25 schreef CobusIII het volgende:Hoop dat hij het gaat brengen. De verwachtingen zijn hoog gespannen...misschien wel te hoog. Het is een speler van 7,5M...dat is natuurlijk een heel bescheiden bedrag. Ik heb er wel vertrouwen in dat hij meer gaat brengen dan Arie en Botje.... 7,5 M, goed voor de kopduels |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zonder te spelen hier al het dubbele waard. Lachen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zou hij wel eens op kunstgras gespeeld hebben? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kutgras is daar nog vrij gebruikelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar branden ze het er toch af, lekker heet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maxima eens polsen , ik app wel even. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat plakt bij Alex nog aan zijn kin, de soppert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat nu toch wel tijd worden om een aankoop van 7 miljoen in de basis te zetten. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tiende pagina, nog geen seconde gespeeld haha |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Spreekt geen woord Engels, dat is moeiljk voor een CV. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Geen probleem, 1 - 5 - 4 spelen hoeft ie met niemand te praten joh |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zeg inzetten , maar niet tegen Emmen kutgras hebben ze denkelijk niet in Argentinie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Luistert toch niemand in zijn omgeving |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Die gaat geen wedstrijd spelen met onze rots en aanvoerder Bothegin in de verdediging kansloze missie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is toch gehaald om naast Ié te staan |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Was cynisch bedoeld. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Is gehaald om het centrum te versterken, Jaap stelt die op die hij op dat moment denkt te kunnen gebruiken en fit is. Wat je nu zegt komt uit de media. |
|
|
|