|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
Moet wennen wedstrijd ritme aan me hoela net als met jorgenson ook al zoiets gewoon opstellen en kijken hoelang ze het volhouden geen smoesjes bedenken,kijk naar 020 van de beek terug van blesure hup gewoon starten tegen PSV en zien wel hoelang hij het volhoud zo moet het en niet dat pappen en nathouden gewoon opstellen...!!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat Senesi geen wedstrijdritme heeft lijkt me idd. onzin, speelde daarvoor ook gewoon. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De tolk is al 3 weken ziek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je haalt m zo juist uit het ritme |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: klopt moet zich aanpassen aan de rest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2019 - 10:16 schreef Dirk1 het volgende:Moet wennen wedstrijd ritme aan me hoela net als met jorgenson ook al zoiets gewoon opstellen en kijken hoelang ze het volhouden geen smoesjes bedenken,kijk naar 020 van de beek terug van blesure hup gewoon starten tegen PSV en zien wel hoelang hij het volhoud zo moet het en niet dat pappen en nathouden gewoon opstellen...!!! Kijk naar 020?.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik geloof dat andersom handiger is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Precies er staan nu zulke moppentappers in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal nu toch wel gaan spelen, gaat nergens over. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Neem aan van wel maar bij Japie weet je het nooit. Van mij mag Bothegin eraf zal wel niet Ie is makkelijk te slachtofferen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik vond botteghin de minst slechte donderdag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Scoorde bovengemiddeld dat zeker.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Gewoon botteghin Senesi opstellen. Ie maakte de laatste 2 wedstrijden nou ook niet een lekkere indruk |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Botje ga je niet missen als je die er af haalt. Met Ie en Senesi heb je straks gewoon een veel sterker duo staan. Botteghin Heijden Beek gewoon lozen in de winter, stick to the plan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb liever iemand met tempo die fouten kan compenseren Haps Ie Senesi en Karsdorp
Miep miep
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2019 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 10:22 schreef Milo het volgende:Gewoon botteghin Senesi opstellen. Ie maakte de laatste 2 wedstrijden nou ook niet een lekkere indruk Hij heeft wel snelheid en kan indribbelen. Zijn passing is ook beter dan Botje.
Met Senesi naast hem kan je Toornstra of Burger opstellen en die diep laten spelen. Grote voordeel Tapia gaat eraf, dan hen je twee trage spelers die het spel enorm vertragen vervangen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ié was de eerste helft veruit de slechtste (arme jongen had een minuut of 20 kortsluiting...), jammer, want Feijenoord begon redelijk. Die dingen gebeuren en het is niet te hopen dat dit vaker gaat gebeuren. Het verklaart wel dat hij tot nu toe niet echt aan de bak is gekomen. Aangezien hij ook geen toekomstige waarde vertegenwoordigt, is het duo Senesi-Johnston misschien te overwegen..? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 10:44 schreef CobusIII het volgende:Ié was de eerste helft veruit de slechtste (arme jongen had een minuut of 20 kortsluiting...), jammer, want Feijenoord begon redelijk. Die dingen gebeuren en het is niet te hopen dat dit vaker gaat gebeuren. Het verklaart wel dat hij tot nu toe niet echt aan de bak is gekomen. Aangezien hij ook geen toekomstige waarde vertegenwoordigt, is het duo Senesi-Johnston misschien te overwegen..? Of Geertruida we weten niet wat ze op de training laten zien. Heel je centrum vervangen vind ik te riskant. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stuur maar terug, we gebruiken hem toch niet.
7 miljoen en hij moet zogenaamd wennen. Aan dit niveau hoeft niemand te wennen.
Dom gelul van Stam |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 13:28 schreef MMM het volgende:Stuur maar terug, we gebruiken hem toch niet. 7 miljoen en hij moet zogenaamd wennen. Aan dit niveau hoeft niemand te wennen. Dom gelul van Stam Inderdaad dan had je hem beter niet kunnen halen, wennen is het meest lompe wat je kan zeggen voormiemand die 7 miljoen heeft gekost, zo iemand miet er gelijk staan |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 13:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Inderdaad dan had je hem beter niet kunnen halen, wennen is het meest lompe wat je kan zeggen voormiemand die 7 miljoen heeft gekost, zo iemand miet er gelijk staan Wennen doe je door te spelen en niet door vanaf de bank dezelfde ellende als ons te zien. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo is dat. Hij heeft ook al met Argentinië gespeeld.. pfdd Wennen my ass.. spelen! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De tolk is ziek! Snap dat nou eens! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ongelukkig debuut, maar volgens mij maak je hem de pis niet lauw. Hij bleef in mijn ogen kalm , en raakte niet in de war. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Weet gelijk wat kudtgras is en dat je dan andere schoenen moet dragen om niet uit te glijden. Vreselijk amateuristisch dat je dat vooruit niet ff checkt FEYENOORD! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet niet of ze kunstgras voetbal hebben in Argentinie? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Alleen wij in Nederland en op de noordpool. Zelfs de sjeiks in de woestijn hebben echt gras. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zag er namelijk wat twijfelachtig uit |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, ook lekker laten debuteren in zo'n kutwedstrijd waar het al gespeeld is |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Eerste wedstrijd kunstgras. Speelde onwennig maar goed ik oordeel nog niet ging in ieder geval stevig de duels in. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Senesi debuteert ongelukkig. Pakt binnen 5 minuten een gele kaart, laat zijn mannetje scoren en heeft een aantal lompe verdedigingsacties. Zal aan het kunstgras liggen, maar moet snel beter. Straks lopen we nog kans dat v beek terugkomt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Geef die jongen even tijd. |
|
|
|
|
ViezeFurr
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hebben we niet, is gehaald als grote speler...Dan moet je er staan. Wat mij zorgen baart, is dat hij een aantal abc-tjes nog niet door heeft. bij de goal waar hij schuld aan had ook.....hij gaat het duel aan met een tegenstander, neemt een sliding over zijn verkeerde been en mist de bal totaal....Je kan je afvragen of hij daar al een sliding had moeten maken, als je dat dan toch doet, moet je de bal hebben....Zorgwekkend. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eerst zien met IE en karsdorp, en Senesi , en Haps hoe dit gaat lopen |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Eens en met Toornstra i.p.v. Tapia |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op maandag 23 september 2019 - 08:16 schreef CobusIII het volgende:[..] Hebben we niet, is gehaald als grote speler...Dan moet je er staan. Wat mij zorgen baart, is dat hij een aantal abc-tjes nog niet door heeft. bij de goal waar hij schuld aan had ook.....hij gaat het duel aan met een tegenstander, neemt een sliding over zijn verkeerde been en mist de bal totaal....Je kan je afvragen of hij daar al een sliding had moeten maken, als je dat dan toch doet, moet je de bal hebben....Zorgwekkend. Heb het gezien ja zag ook Ie weer een sliding maken in de zestien op je poten blijven staan moet je. Gewoon opstellen dan krijgt hij vanzelf ritme, dat rustig brengen krijg ik een slappe lul van. Je leert in wedstrijden en pakt daar je vorm niet op de bank bij ome Jaap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zijn huisvriend heeft m gescout. Maar goed laten we hem niet gaan beoordelen op dit potje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Helemaal eens , maar even voor de duidelijkheid. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Je zegt dus eigenlijk dat Stam het voor het zeggen heeft bij Feijenoord....even voor de duidelijkheid... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ,en of dat goed of slecht is zal de tijd uitwijzen.
Eigenlijk ben ik al Jaapie Stam moe . Weet niet of dat eerlijk is maar ik vind m slecht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weet niet. De kritiek alom gaat over hetzelfde. Als hij daar niets mee doet en resultaten blijven kut....Wegwezen. Eind oktober eindoordeel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stam maakt ongelukkige keuzes in de tactiek....maar Bodegom en Troost laten hem ook zonder spits zitten. Met een normale spits hadden we nu 3-4 punten meer gehad. |
|
|
|