|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 - 18:35 schreef MMM het volgende:Als je het interview met Ié lees in het AD kunnen we de smoes over Senesi wat betreft communicatie ook wegstrepen. Klopt, is ook allemaal lulkoek. Stam denkt dat we allemaal uit een ei komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iep iep allo ,iep iep allo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De dop zit nog op zijn kop |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De dop zit nog op zijn kop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Lol ,Stam heeft weer vraagtekens . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij kan gewoon het niveau nog niet aan, het mee klungelen achterin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had te veel ritme . Moet eerst een excuus zijn dat ook hij , niet wedstrijdfit is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nu nog een hamburger/bierbuikje kweken dan is ie er wel klaar voor. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Senesi ooh ooh
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goedemorgen Marco, vandaag is het de dag. Laat potverdomme zien dat je het geld meer dan waard ben. Hopelijk kan ik vandaag zeggen a legend is born |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
Ben wel eens echt benieuwd. Samen met IE waarschijnlijk ook nog. Het beoogde nieuwe centrum nou laat maar zien dan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 09:18 schreef piet de paler het volgende:Goedemorgen Marco, vandaag is het de dag. Laat potverdomme zien dat je het geld meer dan waard ben. Hopelijk kan ik vandaag zeggen a legend is born Kan dus alleen maar fout gaan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na de wedstrijd als hij opgesteld staat kunnen we hier over praten. ik wacht af maar heb stille hoop |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Welnee Argentinië heeft 250.000 verdedigers en en hij zit tegen het eerste aan komt goed! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 10:19 schreef Positivo het volgende:[..] Welnee Argentinië heeft 250.000 verdedigers en en hij zit tegen het eerste aan komt goed! Ik bedoel met de opgeklopte verwachtingen kan 't alleen tegenvallen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Klopt, en die valkuil is alleen maar groter en dieper geworden . |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ja je verwacht nu eigenlijk niets als Bot en IE zolang de voorkeur hebben gekregen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb geen verwachtingen, maar t wordt gewoon tijd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zo is dat. Voor de leeuwen gooien is het beste. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Scoort uit de eerste de beste corner. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En Stam juicht , roept na de wedstrijd, ik moest hem toch opstellen van iedereen hier! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Verdedigend ok, opbouwend wel wat minder.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Slecht in de opbouw, zeer nerveus. Verdedigend won hij alle duels. (klinkt bekend) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Mja als de backs ook eens wat hoger staan, komen we misschien eens vooruit.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T zou ook wel eens fijn zijn m aanspeelbare middenvelders te hebben |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Speelt zeer poover bottegin of Senesi maakt geen reet uit.... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
word bijna blij dat taap gaat invallen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kunnen wel concluderen dat het geen topper is... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
rustig aan. ik heb nog geen oordeel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee idd ,die verdient nog genoeg kansen. Maar werd nog niet vrolijk van zijn spel |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Krijgt 100 ballen aangespeeld de middenvelders zijn daarvoor Verdedigend ook goede dingen gezien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij is niet uitgesproken snel, opbouwend niks laten zien, eerste helft verdedigend goed, maar de tweede helft ook minder. Denk dat Botje snel weer in de basis staat... |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 18:47 schreef CobusIII het volgende:Hij is niet uitgesproken snel, opbouwend niks laten zien, eerste helft verdedigend goed, maar de tweede helft ook minder. Denk dat Botje snel weer in de basis staat... Ik wacht nog even met oordelen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
was iig niet de slechtste |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, is aan het zwemmen met deze speelwijze. Maar zet Sergio Ramos er neer en die krijgt het ook moeilijk. Verdedigen en aanvallen doe je als team. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik wacht nog even af, iemand afschrijven na 1,5 pot gaat mij te ver.
De miskopen van van Geel heb ik ook altijd de tijd gegeven |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Nog niet kapot van. Knoester niet minder. Wel minder duur. Maar goed, pas eerste pot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nu al oordelen is halfgaar. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: In een onzeker elftal waar je als verdediger 80 keer de bal krijgt word je niet vrolijk van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 19:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, is aan het zwemmen met deze speelwijze. Maar zet Sergio Ramos er neer en die krijgt het ook moeilijk. Verdedigen en aanvallen doe je als team. Eens hoor, en nogmaals, die duels moeten niet daar plaatsvinden , maar rond de middellijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 20 oktober 2019 - 19:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, is aan het zwemmen met deze speelwijze. Maar zet Sergio Ramos er neer en die krijgt het ook moeilijk. Verdedigen en aanvallen doe je als team. Eens hoor, en nogmaals, die duels moeten niet daar plaatsvinden , maar rond de middellijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Stam moet zich kapot schamen dat ie Marcos zo laat verzuipen. |
|
|
|