|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Jaaaaaaaaa, de beste man van het veld, Senesi.... Wat een aankoop! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had al last van zijn pols. Waarom alleen met een verbandje spelen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tijd om er ///held achter te plakken! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Echt precies de reden waarom ik dit topic openden. Om zijn helden status aan te vragen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Transfermarkt meldt nu 38 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
hele goede wedstrijd, hou vol en je word een held |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heeft een hoge gunfactor....speelde een degelijke wedstrijd en maakte een mooi en belangrijk doelpunt... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Op weg naar het ziekenhuis, iets met zijn onderarm ( Advocaat) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Speelde geweldig volgens Dick. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuk voor hem!!
Aan de bal ook goed |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zal wel gebroken zijn..... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mooie timing trouwens, niet alleen de winnende, maar was zijn vader niet ook in De Kuip vandaag? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hopelijk niets ernstigs klasbak |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Als iedereen begint te zeuren, kop je gewoon even de winnende binnen. #klaar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verdedigende omhaal vond ik ook mooi ( zag je niet bij de nos )
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 19:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mooie timing trouwens, niet alleen de winnende, maar was zijn vader niet ook in De Kuip vandaag? Dubbel leuk voor hem. Na alles wat hij over zich heen heeft gekregen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tis hem van harte gegund. Hij heeft ook iets sympathieks over zich. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hij gaat een baas worden. Combi Senesi, haps was goed vandaag! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nu opeens een grote held op deze Topic |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, geen held nog, maar lijkt nu wel door te breken. Bij toeval, maar evengoed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je gunt het hem van harte |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lees net dat zijn arm mogelijk gebroken zou zijn. Klote voor die jongen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
O tuurlijk. Geweldig, how typical |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn ook weer geluiden dat het niet heel ernstig is. Afwachten maar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan schreeuwde hij erg weinig tijdens t draaien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De ene breuk is de andere niet. Soms voel je niet echt veel, weer andere verga je van de pijn, ligt aan het type breuk en zenuwen/spieren in de nabijheid.Ook slaat het eerst vaak dood. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Maar arm lijkt me sterk, leek me eerder pols. Maar goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
analist
|
|
|
Ik heb al eerder gezegd, een goede voetballer, twee wedstrijden gezien van hem bij zijn oude club. Nu lees ik na de wedstrijd van vandaag dat men hem hier op het forum toch wel een goede aankoop/voetballer vindt. Stelletje huichelaars. Dit is nu typisch het feijenoord publiek. Loopt het de eerste wedstrijd niet helemaal, dan wordt je direct door het zogenaamd feijenoord publiek afgeserveerd. Eerste wedstrijd Le in Europees verband. Hij werd toegezongen etc. Nu ook al afgeserveerd. Daarom wordt het niks met de club. De waan van de dag reageert daar en dan op alle fronten. Kijk eens imn de spiegel zogenaamde supporters en ga je schamen, diep schamen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Voel me gelukkig niet aangesproken. Deze jongen krijgt de tijd van mij, vanaf dag 1 al gezegd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hmm wie heeft hem afgeserveerd hier? Kan het me niet heugen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nope, alleen beoordeelt dat t nog niet best was |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 10 november 2019 - 21:54 schreef analist het volgende:Ik heb al eerder gezegd, een goede voetballer, twee wedstrijden gezien van hem bij zijn oude club. Nu lees ik na de wedstrijd van vandaag dat men hem hier op het forum toch wel een goede aankoop/voetballer vindt. Stelletje huichelaars. Dit is nu typisch het feijenoord publiek. Loopt het de eerste wedstrijd niet helemaal, dan wordt je direct door het zogenaamd feijenoord publiek afgeserveerd. Eerste wedstrijd Le in Europees verband. Hij werd toegezongen etc. Nu ook al afgeserveerd. Daarom wordt het niks met de club. De waan van de dag reageert daar en dan op alle fronten. Kijk eens imn de spiegel zogenaamde supporters en ga je schamen, diep schamen. Pleurt op joh mafkees, wie serveerde hem af dan? |
|
|
|