|
|
van geil
|
|
|
Ik vind het echt al weken de beste speler. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Nog nooit gedaan. Verder is dat niet zo zwart wit en visa versa gebeurt dit ook. Standaard mee lullen doe ik niet aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Idd, kijk dat zijn aankopen waar je iets aan gaat hebben, sportief en financieel! Meer van dat... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kom gewoon wat vaker. Dan is ook de hele tendens anders. We zien je alleen als het over van Geel gaat.
Lul ook eens over andere dingen mee, prima toch? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Goede passing ook. Erg fijn.
Lijkt een goede zet te zijn geweest. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 december 2019 - 17:01 schreef MMM het volgende:[..] Kom gewoon wat vaker. Dan is ook de hele tendens anders. We zien je alleen als het over van Geel gaat. Lul ook eens over andere dingen mee, prima toch? En tapia ;-) Soms andere zaken
Je hebt gelijk over t algemeen
Blij dat Marcos de goede kant opgaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
VI , nu al interesse voor Senesi. Ook voor Haps en Kokcu |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zag een tackle van hem die mij deed denken aan die Argentijn Gentile bijgenaamd het scheermes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 december 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Marco Gentile was een hagenees Claudio Gentile een Italiaan
Beiden wel scheermes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Claudio Gentile is geboren tussen Argentinië en Italië in Tripoli Libië |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja maar toch was t een Italiaan.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Weten jullie welke argentijn ik bedoelde uit de jaren 70 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt ,de ouders van Marco Gentile ook,daarom is het zo mooi dat Marco een Hollander is. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Marcos Scheermessi, komt wedstrijd voor wedstrijd beter in zijn vel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De term cashen is hier ook tot armoedigheid gedevalueerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat weet ik nog zo net niet, als hij in het grote Argentijnse elftal komt, wordt het interessant |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Misschien werkt die beter dan t tapia telraam.
Een half miljoen tot een miljoen aan salaris voor max 1 seizoen Feyenoord en dan verpatsen voor ca 5 miljoen, doet mijn raampje altijd nog minstens 4 kraaltjes doen overhouden |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Gewoon nog een seizoen houden (tenzij er echt gekke bedragen komen). Eenmaal in Argentijns elftal komt er nog wel wat meer bij... Uiteraard op tijd cashen, en zorgen voor een goede vervanger op de lijstjes nu al.... Arnesen mag zich bewijzen, heeft voordeel van de twijfel bij mij, en mag dat waarmaken! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Senesi snel verkopen voor 15-20M, Fer een linie naar achteren (gaat middenveld niet meer belopen, komende 2 jaar), Tapia 2 jaar verlengen en op het middenveld zetten en dan einde van jaar verkopen voor 7-8M. Van de winter alleen een spits aantrekken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 06:59 schreef CobusIII het volgende:Senesi snel verkopen voor 15-20M, Fer een linie naar achteren (gaat middenveld niet meer belopen, komende 2 jaar), Tapia 2 jaar verlengen en op het middenveld zetten en dan einde van jaar verkopen voor 7-8M. Van de winter alleen een spits aantrekken. Cobus nuttigt blijkbaar alle alcohol die Piet nu laat staan. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja dat denk ik wel zo te lezen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik probeer alleen wat centjes te verdienen voor Feijenoord... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat zou betekenen dat Piet nog flink aan de drank is... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 06:59 schreef CobusIII het volgende:Senesi snel verkopen voor 15-20M, Fer een linie naar achteren (gaat middenveld niet meer belopen, komende 2 jaar), Tapia 2 jaar verlengen en op het middenveld zetten en dan einde van jaar verkopen voor 7-8M. Van de winter alleen een spits aantrekken. Wbt tapia heb je keihard gelijk. Salaris besparing weegt niet op tegen transfersom. Maar ja haters willen t niet zien |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: 20 M voor Senesi is kleingeld, zonde.
Slapia gaat never verlengen want die wil gratis weglopen, dus slaat nergens op dat ie nu ineens zou gaan verlengen. Stel hem een half seizoen op en je staat bovendien 14e einde van de rit met zijn rare voetbalmaniertjes. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 17:13 schreef MightyAce het volgende:[..] 20 M voor Senesi is kleingeld, zonde. Slapia gaat never verlengen want die wil gratis weglopen, dus slaat nergens op dat ie nu ineens zou gaan verlengen. Stel hem een half seizoen op en je staat bovendien 14e einde van de rit met zijn rare voetbalmaniertjes. Hoe kom je daar bij? Ik hoor dit onzin verhaal steeds terugkomen. Wil dolgraag verlengen en Nederlander worden. Het was troost die niet wou.
Of hij opgesteld moet worden mogen trainers lekker uitzoeken. Bij tekenen en een half jaar later verpatsen mij ook best. Zeker niet perfect, maar laat dit seizoen een ongekende drive zien en speelde ongeveer als enige tegen Ajax met passie. Hij is door t verleden gewoon niet geliefd bij een deel van t publiek. Is echt nog wel wat waard.
Zoveel uitersten, 20 miljoen senesi voor een paar maanden voetbal en dan ook stellen dat een tapia waardeloos is. Beetje uit verhouding
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 december 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is natuurlijk enorm grappig. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 17:41 schreef igor korneev het volgende:[..] Hoe kom je daar bij? Ik hoor dit onzin verhaal steeds terugkomen. Wil dolgraag verlengen en Nederlander worden. Het was troost die niet wou. Of hij opgesteld moet worden mogen trainers lekker uitzoeken. Bij tekenen en een half jaar later verpatsen mij ook best. Zeker niet perfect, maar laat dit seizoen een ongekende drive zien en speelde ongeveer als enige tegen Ajax met passie. Hij is door t verleden gewoon niet geliefd bij een deel van t publiek. Is echt nog wel wat waard. Zoveel uitersten, 20 miljoen senesi voor een paar maanden voetbal en dan ook stellen dat een tapia waardeloos is. Beetje uit verhouding "een ongekende drive" doe mij een paar gram van wat jij gebruikt hahahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ace, een geleidehond lijkt me voor jou genoeg. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Heb je die ook voor slome blinde cavia's dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je moet jezelf niet meteen omlaag gaan halen, hè. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Je hoeft daar niet mee eens te zijn. Maar m'n overige argumenten sla je/jullie maar steeds over.
Waarom niet willen cashen? Presenteer is je eigen visie van de som geld. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 20:43 schreef igor korneev het volgende:[..] Je hoeft daar niet mee eens te zijn. Maar m'n overige argumenten sla je/jullie maar steeds over. Waarom niet willen cashen? Presenteer is je eigen visie van de som geld. Er is geen cash, hij loopt transfervrij de deur uit |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 december 2019 - 17:41 schreef igor korneev het volgende:[..] Hoe kom je daar bij? Ik hoor dit onzin verhaal steeds terugkomen. Wil dolgraag verlengen en Nederlander worden. Het was troost die niet wou. Of hij opgesteld moet worden mogen trainers lekker uitzoeken. Bij tekenen en een half jaar later verpatsen mij ook best. Zeker niet perfect, maar laat dit seizoen een ongekende drive zien en speelde ongeveer als enige tegen Ajax met passie. Hij is door t verleden gewoon niet geliefd bij een deel van t publiek. Is echt nog wel wat waard. Zoveel uitersten, 20 miljoen senesi voor een paar maanden voetbal en dan ook stellen dat een tapia waardeloos is. Beetje uit verhouding Och, soms zijn er speler die het bij ons niet goed doen, of bij een andere club, en elders daarna ineens wel.... Ik kies dan gewoon voor de korte pijn, weg ermee... Troost wilde hem gewoon al weg hebben, samen met Ayoub, afgelopen zomer om geld vrij te maken voor een spits. Dat zijn de feiten... Stam was zo eigenwijs om Tapia er toch in te zetten, en heeft zo mede zijn eigen doodsvonnis getekend, want, wie mij kan zeggen wat Tapia zo goed gedaan heeft als hij speelde? Niet veel dus... Spelers als Tapia, Ayoub, Larsson... Brengen niks of te weinig, dus gewoon weg ermee, liefst nog deze winterstop, zodat er wat geld vrijkomt voor waardevolle spelers... En als ze het dan later elders wel goed doen, so be it... Shit happens! |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Prima, maar veranderd nog steeds niets aan dat Feyenoord bij verlenging er meer uit sleept dan max een jaar salaris bij een transfer
Daarnaast gebruikt tot nu toe elke coach tapia. Ayoub is minder gebruikt |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Je hoeft hem ook niet meer te kopen. Hij moet verkocht worden. Niks gratis en salaris cash kunnen we heus wel hebben een jaartje. Daarna lekker miljoenen verdient |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2019 - 00:52 schreef igor korneev het volgende:[..] Je hoeft hem ook niet meer te kopen. Hij moet verkocht worden. Niks gratis en salaris cash kunnen we heus wel hebben een jaartje. Daarna lekker miljoenen verdient Is zo slecht dat ie in ons huidige krakkemikkige elftal geen basisplaats kan veroveren. Volgens mij heb jij een soort Stockholm syndroom rondom deze speler. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Doe normaal joh gefrustreerde imbeciel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 december 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En tot zover de inbreng van Igor. Goed gesprek hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 18 december 2019 - 00:52 schreef igor korneev het volgende:[..] Je hoeft hem ook niet meer te kopen. Hij moet verkocht worden. Niks gratis en salaris cash kunnen we heus wel hebben een jaartje. Daarna lekker miljoenen verdient Maar, nu even he. We hebben in de tijd dat Tapia hier speelde, drie trainers gehad? Geen van deze drie heeft m opgesteld.
Dus op basis van wat wil je m dan verlengen? Je kunt niet verlengen om m vervolgens een jaar op de bank te zetten, dan wordt ie dat jaar ten eerste nog minder waard en een miljoen per jaar is nogal veel voor een tolk. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
tapia laten gaan en je verlies pakken , met tapia komt feyenoord niet verder |
|
|
|