|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een 9. En weer n miljoen duurder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vandaag onderscheidde hij zich echt. Klasse. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die gast maakt het echt wel waar, mooi om te zien! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dick Advocaat is tevreden met het resultaat van Feyenoord tegen Willem II. De Rotterdammers wonnen met 2-0 en speelde vooral de eerste helft erg goed. De trainer is na afloop van de wedstrijd erg te spreken over Marcos Senesi. De verdediger speelde een van zijn beste wedstrijden tot nu toe en haalde een hoog niveau.
''Ik vond Senesi wel heel erg goed spelen. Daar zijn de twijfels nu wel overheen dacht ik,'' vertelt Advocaat in gesprek met FOX Sports. ''Dit zag ik al op de training moet ik eerlijk zeggen. Toen speelde hij nog niet en stond Van der Heijden erin, maar op de training zag ik al zijn kwaliteiten. Toen had ik een keer de kans om hem als rechter centrale verdediger erin te brengen en dat pakte hij al gelijk goed op. Daarna is hij er niet meer uit gegaan.'' |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Geweldige wedstrijd gespeeld. Volgens mij geen duel verloren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met de wedstrijd beter die vent. En hij heeft er ook lol in. Echte aanwinst. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Beste speler van het weekend in de Eredivisie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als het waar is, dan direct verkopen En dan Ejuke Chidera van Heerenveen halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juni 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 - 14:04 schreef de bluffer het volgende:Als het waar is, dan direct verkopen En dan Ejuke Chidera van Heerenveen halen Jij zegt toch zelf dat ie de beste speler van het weekend is. En nu vraag je weer of het waar is? Zit je in het buitenland of zo?? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 - 15:08 schreef Nibke 7 het volgende:[..] Jij zegt toch zelf dat ie de beste speler van het weekend is. En nu vraag je weer of het waar is? Zit je in het buitenland of zo?? Ja in Maart van alle wedstrijden toen nu niet Als ze hem nu voor 20 miljoen kunnen verkopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juni 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is een eigen haard |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Meerdere clubs 15 miljoen geboden. Niet genoeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Onder de 25 miljoen gewoon niet praten! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord raakt Marcos Senesi mogelijk deze zomer al kwijt aan Sevilla. De Spanjaarden zagen een bod van 17 miljoen euro geweigerd worden, maar zijn volgens Voz Federal van plan om binnenkort terug te komen met een verbeterd voorstel.
Technisch directeur Frank Arnesen wil naar verluidt 20 miljoen euro voor de Argentijn en Sevilla zou bereid zijn om het verschil in vraag en aanbod te verkleinen. Mochten de Rotterdammers er inderdaad in slagen om de centrale verdediger voor dat bedrag te verkopen dan wordt dat de grootste transfer van Feyenoord ooit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van mij hoeft ie niet weg, zie hem graag spelen, Mja 20 miljoen is een hoop geld.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ié en die Boubakar waar pat het over had misschien.. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Veel hoger (dan 20 miljoen) in de boom gaan zitten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Die klote neus bracht 72 miljoen op, waar hebben we het hier over. Valse bescheidenheid, mot eens een keer afgelopen zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2020 - 09:20 schreef RenatoBos het volgende:Van mij hoeft ie niet weg, zie hem graag spelen, Mja 20 miljoen is een hoop geld.. 20 miljoen is veel maar ze hebben zelf 7 miljoen neergelegd voor hem . Waarschijnlijk kunnen ze een bod van 20 ook niet weigeren maar dan hebben we wel 2 nieuwe verdedigers nodig. 2 gelijkwaardige |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk dat we 20 wel kunnen weigeren hoor. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
20 milj lijkt veel maar is toch ook wel weer een schijntje in deze doorgeslagen voetbalwereld , ik zou eerder op 30 milj inzetten er zijn genoeg geinteresseerden |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Helemaal mee eens. 20 miljoen is veel geld, maar 7 miljoen betaald voor volgens mij niet eens 100% van de transferrechten? En ga maar eens 2 gelijkwaardige cvs halen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zou mooi zijn want we zien toch het liefst een goed elftal lijk mij. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je in zo'n korte tijd 13/15 miljoen zou kunnen pakken, doen ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Niet doen aub.. niet nu. Is hij eindelijk gewend aan de manier van spelen, kan nog beter worden. En dan zou je hem eigenlijk voor te weinig weer weg doen. Moet je weer gaan inpassen.. geen goed gevoel bij. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
MINSTENS 25 MILJOEN. En als ze hem dan toch moeten verkopen wij weten niet wat er in zijn contract staat voorwaarden etc. Dan moeten ze van de Ven bij Volendam ophalen en bij NAC van Hecke.maar ik denk en hoop dat Senesi nog minimaal een jaar blijft volgend jaar kun je dit geld ook beuren en ik denk zelfs nog meer.!!! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: natuurlijk is het verlijdelijk 13milj winst pakken maar vergeet niet dat er nog een gedeelte ervan naar de oude club van senesi gaat die hebben nog een doorverkoop clausule dan gaat er nog een gedeelte naar de spelersmakelaar en dan komt de belasting nog ff dus netto hou je niet zo veel over van de 13milj |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: natuurlijk is het verlijdelijk 13milj winst pakken maar vergeet niet dat er nog een gedeelte ervan naar de oude club van senesi gaat die hebben nog een doorverkoop clausule dan gaat er nog een gedeelte naar de spelersmakelaar en dan komt de belasting nog ff dus netto hou je niet zo veel over van de 13milj |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2020 - 11:21 schreef Dirk1 het volgende:MINSTENS 25 MILJOEN. En als ze hem dan toch moeten verkopen wij weten niet wat er in zijn contract staat voorwaarden etc. Dan moeten ze van de Ven bij Volendam ophalen en bij NAC van Hecke.maar ik denk en hoop dat Senesi nog minimaal een jaar blijft volgend jaar kun je dit geld ook beuren en ik denk zelfs nog meer.!!! eens , die van de Ven en Hecke zie ik ook graag komen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2020 - 11:25 schreef kenny het volgende:[..] natuurlijk is het verlijdelijk 13milj winst pakken maar vergeet niet dat er nog een gedeelte ervan naar de oude club van senesi gaat die hebben nog een doorverkoop clausule dan gaat er nog een gedeelte naar de spelersmakelaar en dan komt de belasting nog ff dus netto hou je niet zo veel over van de 13milj Lees het nog eens. |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
quote: Daarom hoop ik ook dat hij nog minimaal een jaar blijft hij word alleen maar meer waard. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Als ze Senesi verkopen (boven de vraag prijs)dan zou ik niet Linssen halen maar Kerk van Fc. Utrecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2020 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2020 - 11:56 schreef de bluffer het volgende:Als ze Senesi verkopen (boven de vraag prijs)dan zou ik niet Linssen halen maar Kerk van Fc. Utrecht Linssen wordt maandag gepresenteerd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2020 - 11:56 schreef de bluffer het volgende:Als ze Senesi verkopen (boven de vraag prijs)dan zou ik niet Linssen halen maar Kerk van Fc. Utrecht Kerk????? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2020 - 11:56 schreef de bluffer het volgende:Als ze Senesi verkopen (boven de vraag prijs)dan zou ik niet Linssen halen maar Kerk van Fc. Utrecht eens , gaat veel meer dreiging vanuit door zijn snelheid en wordt langzaam steeds beter een nadeel hij heeft veel ruimte nodig en komt beter tot zijn recht in een counter ploeg |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Jammer dat was mij niet bekend, het wordt geen versterking |
|
|
|
|
ed2009
|
|
|
Everton is òòk nog geïnteresseerd in Senesi. Maar 20 miljoen lijkt veel. Maar ja er zijn nogal wat bedragen die er af gaan. Waarom niet 30 vragen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2020 - 12:16 schreef ed2009 het volgende:Everton is òòk nog geïnteresseerd in Senesi. Maar 20 miljoen lijkt veel. Maar ja er zijn nogal wat bedragen die er af gaan. Waarom niet 30 vragen. Vind ik ook..... 20 is té weinig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is wel een karakterspeler die de boel kan aanjagen, laat hem lekker nog een seizoen bij Feyenoord los gaan. Ik vind het dan ook moeilijk in miljoenen uit te drukken eigenlijk. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
senesi is hier net, lekker laten gaan, na de eufa cup is die het dubbele waard als ze nu al een bod van 17 verhogen. daarnaast was hij DE oplossing achterin. niet doen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als die neuzen 8 krijgen voor Botman vind ik 20 voor Senesi werkelijk een fooi. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|