|
|
FR-Henk
|
|
|
Op zeker. Dit kan zo niet. Weten ze. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Vente is niet voor niks verhuurd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Balotelli. Fit als ie tijd heeft. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sjaak laat zich niet in de maling nemen! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Exact! We zullen eens zien wie hier de baas is! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha. Goede humor om de ochtend mee te starten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dit is nou echt jammer. Achachbar doen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En anders Botteghin als eupersub in de spits. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou. Bot is misschien wel een ideaal aanspeelpunt. Kopsterk, hard schot. Henk zienert! |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
En hij loopt de 600 meter in 3 kwartier |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Marcos heet hij volgens mij. Laat maar snel komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe als het nu zo een geweldenaar is........kies je dan voor Feyenoord ? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zeg... is een mooi cluppie hoor! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Veel positieve berichten overal. Kan niet slechter worden tegenover het oude centrum wat wij hadden! |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Springplank naar een nog grotere competitie! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wie zegt dat het geld van de Europa League voor Senesi is btw. Misschien is dat wel voor FRITS. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
BREAKING: Sin acuerdo entre #SanLorenzo y #Feyenoord por #Senesi. Triste noticia |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien dat Ar dit even kan vertalen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Der Übergang Senesi zu Feyenoord wurde abgerundet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar haal je dat vandaan?
Beetje raar tegenbericht na de hossana van t AD deze morgen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Kuiptalk meldt ook dat San Lorenzo gisteren opeen de prijs heeft verhoogt. Lekker dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Apart verhaal weer pfffff |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
eigen schuld als je zolang loopt te trutten en de EL moet afwachten loop je het risico dat zo'n club de prijs omhoog gooit , het blijft zuid Amerika waar zulke tafarelen normaal zijn |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ondanks dat Feyenoord (en Sensi) geloofden dat de clubs zaterdag een (mondelinge) overeenkomst hadden bereikt, veranderde San Lorenzo gisteren plotseling van koers en verhoogde zijn verkoopprijs. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als dat zo is als je mondeling akkoord ben en ze verhogen de prijs zou ik ze de tyfus laten genieten.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mondelinge overeenkomst is ook zo 1985 he,eigenlijk kon het toen ook al niet meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2019 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hebben deze jongen hard nodig . Het gaat ook allemaal zo snel als dikke stront door een theezeefje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2019 - 12:02 schreef Leon FR1908 het volgende:We hebben deze jongen hard nodig . Het gaat ook allemaal zo snel als dikke stront door een theezeefje. Zijn er al maanden mee bezig.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Duurt te lang veel te lang en het blijven zuid Amerikanen ........ |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
De mop van de Argentijn die zou komen.
Zit goed Netflix verhaal in: Marcos |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Toch maar naar Unibet dan? |
|
|
|
|
Hearticall
|
|
|
Nog Niets is zeker zolang hij niet in Rotterdam is gespot,schijnt dat ze de transfersom nu ook ineens verhoogt hebben. Nou dan zou ik zeggen laat maar gaan en nog even verder kijken en eerst een spits aantrekken. Nou zag ik van de week die uitspraak van Hugo Borstover Bryan linssen en dat is zeker zo gek nog niet, Ik roep al tijden dat Linssen de mentaliteit van een Rotterdammer heeft en dat hij perfect bij Feyenoord past, Hij kan scoren, mannetjes passeren en heeft een ongeloofelijke drive net als Dirk Kuijt dus aantrekken die gozer zijn we al verder als we nu zijn |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Van de makers van From Russia with Wagner Love! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2019 - 15:31 schreef Hearticall het volgende:Nog Niets is zeker zolang hij niet in Rotterdam is gespot,schijnt dat ze de transfersom nu ook ineens verhoogt hebben. Nou dan zou ik zeggen laat maar gaan en nog even verder kijken en eerst een spits aantrekken. Nou zag ik van de week die uitspraak van Hugo Borstover Bryan linssen en dat is zeker zo gek nog niet, Ik roep al tijden dat Linssen de mentaliteit van een Rotterdammer heeft en dat hij perfect bij Feyenoord past, Hij kan scoren, mannetjes passeren en heeft een ongeloofelijke drive net als Dirk Kuijt dus aantrekken die gozer zijn we al verder als we nu zijn Een Van Geeltje brrrr |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 26 augustus 2019 - 15:31 schreef Hearticall het volgende:Nog Niets is zeker zolang hij niet in Rotterdam is gespot,schijnt dat ze de transfersom nu ook ineens verhoogt hebben. Nou dan zou ik zeggen laat maar gaan en nog even verder kijken en eerst een spits aantrekken. Nou zag ik van de week die uitspraak van Hugo Borstover Bryan linssen en dat is zeker zo gek nog niet, Ik roep al tijden dat Linssen de mentaliteit van een Rotterdammer heeft en dat hij perfect bij Feyenoord past, Hij kan scoren, mannetjes passeren en heeft een ongeloofelijke drive net als Dirk Kuijt dus aantrekken die gozer zijn we al verder als we nu zijn Ik zou ze alsnog mondeling akkoord geven voor die verhoogde prijs en het op de laatste minuut af laten ketsen blijven zij ermee zitten, loopt ie transfervrij weg. Wat zij kunnen kunnen wij ook.. |
|
|
|
|
Hearticall
|
|
|
quote: Nee dank je !! Ik bekijk gewoon de speler op zich en vorig seizoen stuurde hij de verdediging van Feyenoord compleet het bos in. Die had je toen al op je lijstje moeten hebben bij gebrek aan een extra spits. Waarom zou hij geen meerwaarde kunnen betekenen voor Feyenoord Dan ? En misschien nog betaalbaar ook
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2019 door Hearticall -- |
|
|
|