|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Shortlist voor Argentinië. Dat zou goed zijn voor zijn marktwaarde |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Traunert dan 100M schat ik in dan en Aursners 200M |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We maken er 37,5 van, praten we nergens meer over. Inpakken en opsturen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Marcos Senesi staat concreet in de belangstelling van Sevilla FC. Gisteren werd bekend dat de Argentijn op de shortlist staat van de Spaanse club. De verwachtingen zijn dat Diego Carlos voof een bedrag van vijftig miljoen euro de overtap maakt naar Newcastle United. Senesi moet zijn opvolger gaan worden.
Volgens Estadio Deportivo zijn de onderhandelingen al gestart met het management van Senesi. De centrale verdediger heeft nog een contract tot medio 2023 in De Kuip en heeft eerder al aangegeven open te staan voor een transfer. De onderhandelingen over een nieuw contract bij Feyenoord zijn tot de dag van vandaag op niets uitgelopen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
verkopen nu kan je misschien een redelijk goed bedrag voor hem opstrijken , in de zomer kan ook maar dan nog met een seizoen contract sta je ook met de rug tegen de muur en moet je maar afwachten of je een goed bedrag kan opstrijken clubs weten dan maar al te goed dat feyenoord hem moet verkopen en bieden dan logisch veel minder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2022 door kenny -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou m ook verkopen bij een goed bod. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens mij heb je mocht hij weggaan als vervanger Hendriks ? Geertruida ? Tja als je veel geld kan vangen ...........doen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij wilt blijkbaar toch niet verlengen dus doen.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
100 % verkopen. Remember Jorgensen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar uit Waar kan ik dit vinden ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 januari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
NU lijkt door te schakelen naar een andere vanwege vraagprijs die telkens opschuift bij Sevilla |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Senesi aan Newcastle slijten dan.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pfffff bljft gewoon, en gaat transfer vrij weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Roma: Fazio—> Senesi <——
Waarschijnlijkheid 5% |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt waar? Ik vond ‘m echt weer afschuwelijk, zo slap. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond de bermuda driehoek prima. Senesi stond steeds alleen achterin de eerste helft, en loste dat prima op. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pijnlijk om te zien hoe traag hij is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
kan niet in de schaduw van Trauner staan.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou een petje opzetten als ik Traunert was. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: En een stalen full face helm als hendriks erin komt |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De triiiing ja, kan je beter gelijk een harnas aantrekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die is ff een paar miljoen meer waard |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis dat Dessers er twee maakt, maar anders was hij MOTM. En dit ziet de Europese (sub)top ook. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 28 april 2022 - 23:02 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis dat Dessers er twee maakt, maar anders was hij MOTM. En dit ziet de Europese (sub)top ook. Onderschepte veel en die passes waren met name 1e helft waanzinnig mooi |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Één van z'n laatste wedstrijden bij ons. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Speelt dowieso de laatste wedstrijden erg, erg goed. Daarvoor een tijdje flets, maar hij verkoopt zichzelf... |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Na gisteren, maar eigenlijk het hele seizoen al, zeker 50M€ waard. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zou knap zijn met nog een 1 jarig contract.. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Misschien moet je iets beter lezen wat er staat. De waarde is namelijk niet afhankelijk van de duur van een contract maar van de kwaliteit van de speler. Het is maar wat de gek ervoor geeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2022 - 10:42 schreef Leuv het volgende:[..] Misschien moet je iets beter lezen wat er staat. De waarde is namelijk niet afhankelijk van de duur van een contract maar van de kwaliteit van de speler. Het is maar wat de gek ervoor geeft. Dat is ten dele waar, maar er zijn geen gekken die 50 miljoen geven met nog een jaarcontract |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 mei 2022 - 10:56 schreef Stylzz het volgende:[..] Dat is ten dele waar, maar er zijn geen gekken die 50 miljoen geven met nog een jaarcontract Dat zal ook aan de vraag en en aanbod leggen, bij genoeg interesse zal er toch geboden moeten worden. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
hij heeft zichzelf gisteren en vorige week een goede dienst bewezen , zijn waarde is aardig omhoog gegaan ondanks zijn eenjarige contract zou 16 a 17 milj al top zijn , al weet je nooit wat een gek ervoor geeft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WE LOVE YOU FEYENOORD WE DO |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gaat waarschijnlijk opgenomen worden in de nationale selectie van Argentinie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hopelijk snel. Dan kun je echt cashen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2022 - 09:26 schreef piet de paler het volgende:Gaat waarschijnlijk opgenomen worden in de nationale selectie van Argentinie Daar is al meerdere keren sprake van geweest, ik geloof het als ik het zie. |
|
|
|