|
|
MightyAce
|
|
|
Bedankt voor 3 mooie jaren Marcos, je staat toch zeker wel deels symbool voor onze wederopstanding! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2022 - 16:25 schreef MightyAce het volgende:Bedankt voor 3 mooie jaren Marcos, je staat toch zeker wel deels symbool voor onze wederopstanding! +1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens! Plus ik denk dat we de vervanger al in huis hebben |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Feyenoord site zegt niets ........ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2022 - 16:25 schreef MightyAce het volgende:Bedankt voor 3 mooie jaren Marcos, je staat toch zeker wel deels symbool voor onze wederopstanding! Zo is het |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Veel succes daar Marcos, blij je als Feyenoorder gezien te hebben. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Held! Succes in Engeland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jammer. Vond ik echt n sterkhouder |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gaat overigens om 15 + 2. Waarvan geloof ik ongeveer een miljoen naar zijn vorige club gaat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Topper bedankt voor alles! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bedankt Marcos. Je bent echt belangrijk geweest voor onze club. Succes! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
onze rots , het ga je goed bedankt voor je jaren bij ons |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mwah. Ik denk van alle vertrekkers bijna het eenvoudigst te vervangen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Vind ik niet. Was onderdeel van de gouden driehoek. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Overschatte voetballer maakte veel foutjes......als je 15 miljoen krijgt ben je spekkoper |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was niet slecht, niet geweldig. Zie hem niet op hoger niveau zelfde gaan presteren. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Trauner is 2 keer beter gaat het niet redden in engeland al wens ik hem het beste.....wordt is tijd dat er spelers worden binnen gehaald die echt het verschil is gaan maken voor Ons Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Los ballos en bedankt voor allos! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Precies, officieel de ballen las ik net. Tnx je als Feyenoorder te hebben zien strijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan m missen vrees ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Benieuwd wat er terugkomt. Ik denk een nog niet gevestigde speler |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Afscheid nemen van Feyenoord doet me veel'', vertelt Senesi. ''Feyenoord was mijn eerste club in Europa en ik heb mij altijd erg thuis gevoeld in Rotterdam. Ik heb met de club en de supporters een mooie weg afgelegd en indrukwekkende tijden beleefd. Niet in de laatste plaats door onze prestaties in Europa vorig seizoen. Met dat doel ben ik drie jaar geleden ook naar Rotterdam gekomen en ik ben nog altijd heel blij met die keuze. Spelen bij Feyenoord heeft een boost gegeven aan mijn ontwikkeling en mijn leven enorm verrijkt. Ik ben iedereen bij deze club en de trouwe aanhang dan ook heel erg dankbaar.''
https://youtu.be/FtAu75sq7r4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 augustus 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Nicotti
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Een van mijn favoriete spelers van de afgelopen jaren. We gaan hem missen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens hoor, was echt een sterkhouder achterin met Trauner en Bijlow. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Goede gast ook, nooit een onvertogen woord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vond het geen hoogvlieger, wel uit het goede hout gesneden, maar nogal beperkt. goed in de duels. Makkelijk vervangbaar. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Heerlijke voetballer/persoonlijkheid die voor een mooi bedrag naar de PL verhuist. Had hem een iets betere club gegund. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2022 - 15:19 schreef CobusIII het volgende:Vond het geen hoogvlieger, wel uit het goede hout gesneden, maar nogal beperkt. goed in de duels. Makkelijk vervangbaar. Makkelijk vervangbaar lijkt mij sterk want ondanks zijn beperkingen was hij wel de beste op die positie de laatste 18 jaar. Misschien 1 goed seizoen Jan Scharrie eraf gerekend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 augustus 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2022 - 17:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Makkelijk vervangbaar lijkt mij sterk want ondanks zijn beperkingen was hij wel de beste op die positie de laatste 18 jaar. Misschien 1 goed seizoen Jan Scharrie eraf gerekend. We hebben de laatste 18 jaar geen hoogvliegers op die positie gehad en dat is Senesi ook niet. Ik kan er niets anders van maken. Goeie kerel met bepaalde kwaliteiten, maar langzaam en houterig. vind zijn inspeelpass ook niet fantastisch. maakt af en toe foutjes. Ontwikkelde zich wel wat. het eerste seizoen was erg matig, het laatste was redelijk goed. Gaat het in de PL niet redden. Arme jongen moet tegen Haaland spelen... |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Goed in de duels, ook met het hoofd, geweldige sliding, voetballend erg goed, mooie lange pass, iets traag......wat een geweldenaar was dit! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 augustus 2022 - 17:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Makkelijk vervangbaar lijkt mij sterk want ondanks zijn beperkingen was hij wel de beste op die positie de laatste 18 jaar. Misschien 1 goed seizoen Jan Scharrie eraf gerekend. We hebben Jaap Stam gehad op die positie. Hij heeft alleen geen minuut gespeeld. Zonde, had hem beter afgegaan denk |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die moet toch voor het salaris gegaan zijn... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Speelt mee natuurlijk en als je je weet te handhaven en daarna nog weet te verbeteren zit er misschien noch een stap in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Euhm, Kökcü die kon maar wilde blijven omdat ie in dit Feyenoord meer geloof heeft dan Fiorentina waar die wel meer had kunnen verdienen denk ik.. Maar sportief is dit toch geen vooruitgang voor Senesi, ja Okay premier League leuk, maar dan toch niet bij deze club |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 11:38 schreef RenatoBos het volgende:[..] Euhm, Kökcü die kon maar wilde blijven omdat ie in dit Feyenoord meer geloof heeft dan Fiorentina waar die wel meer had kunnen verdienen denk ik.. Maar sportief is dit toch geen vooruitgang voor Senesi, ja Okay premier League leuk, maar dan toch niet bij deze club Ok, daar zit ook wat in. Er zijn hier en daar uitzonderingen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Z’n trainer is de laan uitgestuurd |
|
|
|