|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 1-jaar contract??????? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Bij zijn oude club ja. Misverstandje. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En weer ijselijk stil.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Senesi heeft nog een 1-jarig contract bij San Lorenzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zal t blijven tot vrijdag. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En toen verloor Feyenoord met 3-0 en na strafschoppen. Creepy. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En is het SeneSI dan heb je nog twee dagen om een buslading verdedigers elders te slijten. Maar ik neem aan dat van Beek, vdH en mogelijk Botteghin al een mooie nieuwe bestemming klaar hebben liggen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Botteghin blijft wel. Die kan best nuttig zijn. Stormram erbij, vijfde verdediger voor de duels. Andere speelstijl meer teruggetrokken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:Botteghin blijft wel. Die kan best nuttig zijn. Stormram erbij, vijfde verdediger voor de duels. Andere speelstijl meer teruggetrokken. Voor de club nuttig in sommige situaties, maar vraag is of hij de concurrentie aan wil, laat staan 2e viool spelen. Situatie waarin de club hem de eer gunt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
https://www.sanlorenzodeamerica.com.ar/horas-decisivas-para-senesi/
De onderhandelingen tussen San Lorenzo en Feyenoord door Marcos Senesi zijn gevorderd en als er geen probleem is, zou de verdediger voor het weekend naar Europees voetbal kunnen verhuizen.
“Voor ons is het erg belangrijk en we willen niet dat hij vertrekt, maar we weten dat San Lorenzo moet verkopen. We gaan ons klaarmaken ', waren de woorden die werden toevertrouwd aan sanlorenzodeamerica.com , van de Barca-coach.
Zoals we in vorige edities al zeiden, is de Rotterdamse club ervan overtuigd om Marcos Senesi voor het seizoen in te huren en zo kunnen ze een overwinningsvoorstel doen voor de pass van de cycloonverdediger.
Aan de andere kant ziet de leiding van Boedo uit naar het volgende voorstel, na de eerste 5 miljoen en een halve euro te hebben afgewezen , in San Lorenzo beweren ze dat ze de overdracht kunnen doen voor de beoogde zeven miljoen (voor 75% van de pas).
Keer drukken; De cycloon speelt zaterdag tegen Union die op de top van het toernooi wil blijven en in het oude continent staat de Feyenoord tegenover Hapoel Be'er Sheva voor de Europa League en sluit op zijn beurt de pasmarkt.
Als de verkoop van de speler plaatsvindt, kan hij dan zaterdag in de bidegain zijn? Heb je een plan B Pizzi voor de centrale saga naast Coloccini? De komende 48 uur zullen beslissend zijn voor de toekomst van de speler en voor heel San Lorenzo. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Aparte manier van verwerking, maar op zich wel een vrolijke.
quote:de pass van de cycloonverdediger. Klinkt goed. Ga maar vast diep Narsingh...
quote:na de eerste 5 miljoen en een halve euro te hebben afgewezen Snap ik wel. Die halve euro maakt het bijna een belediging. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja, bij Rijnmond zijn ze ook al beïnvloed:
Bischop「Beer Shevaは普通に言えば用心すべきチームでは無い。まぁ、FeyenoordはZorya Luhansk相手にも3-0からManuの決勝点で何とか勝った。しかし明日は引き分けかFeyenoordの僅差の勝利になるだろう」 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal je zien dat ie zich dit weekenden blesseert. Vergeef het me dat ik de positivo uithang nu. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
"we gaan ons klaarmaken"
Dat klinkt als een stevig potje ezel waarderen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Duidelijk ja, ik d acht al zijn ze gek geworden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja Renaat.. eens. Die gasten hier sporen geen van één. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Argelijk zoveel Ferstrooite forumbezoekerts. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:https://www.sanlorenzodeamerica.com.ar/horas-decisivas-para-senesi/De onderhandelingen tussen San Lorenzo en Feyenoord door Marcos Senesi zijn gevorderd en als er geen probleem is, zou de verdediger voor het weekend naar Europees voetbal kunnen verhuizen. “Voor ons is het erg belangrijk en we willen niet dat hij vertrekt, maar we weten dat San Lorenzo moet verkopen. We gaan ons klaarmaken ', waren de woorden die werden toevertrouwd aan sanlorenzodeamerica.com , van de Barca-coach. Zoals we in vorige edities al zeiden, is de Rotterdamse club ervan overtuigd om Marcos Senesi voor het seizoen in te huren en zo kunnen ze een overwinningsvoorstel doen voor de pass van de cycloonverdediger. Aan de andere kant ziet de leiding van Boedo uit naar het volgende voorstel, na de eerste 5 miljoen en een halve euro te hebben afgewezen , in San Lorenzo beweren ze dat ze de overdracht kunnen doen voor de beoogde zeven miljoen (voor 75% van de pas). Keer drukken; De cycloon speelt zaterdag tegen Union die op de top van het toernooi wil blijven en in het oude continent staat de Feyenoord tegenover Hapoel Be'er Sheva voor de Europa League en sluit op zijn beurt de pasmarkt. Als de verkoop van de speler plaatsvindt, kan hij dan zaterdag in de bidegain zijn? Heb je een plan B Pizzi voor de centrale saga naast Coloccini? De komende 48 uur zullen beslissend zijn voor de toekomst van de speler en voor heel San Lorenzo. Kost even moeite om het te ontcijferen maar dan hebbie ook wat. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Voor goed nieuws mogen ze me gewoon wakker maken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Dus het wordt: karsdorp, senesi, Ie, haps? |
|
|
|
|
Erri86
|
|
|
quote: Geweldig! Droom verdediging. Nu nog een spits! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als hij niet naar Feyenoord gaat verlengd hij zijn contract bij San Lorenzo.
Tsja we wachten af |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nu lees ik dat de zaakwaarnemer van een Peruviaanse CV aan het praten is . Ik denk streep door Senesii |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 08:42 schreef piet de paler het volgende:Nu lees ik dat de zaakwaarnemer van een Peruviaanse CV aan het praten is . Ik denk streep door Senesii Dat schijnt een rechtsback te zijn. Vervanger voor Nieuwkoop? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Volgens mij hangt alles samen met de uitslag van vanavond. Zijn we definitief door, komt het morgen rond met Senesi. Die Peruviaan zal voor de breedte zijn, als backup voor Karsdorp in eerste instantie. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
De club van Zuid (Amerika) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 16:01 schreef Stylzz het volgende:Botteghin blijft wel. Die kan best nuttig zijn. Stormram erbij, vijfde verdediger voor de duels. Andere speelstijl meer teruggetrokken. Tegen zware (Europese) tegenstanders kan je hem goed gebruiken. Dan speel je sowieso meer naar achter. De vraag is of hij op de bank wil zitten... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 08:59 schreef CobusIII het volgende:Volgens mij hangt alles samen met de uitslag van vanavond. Zijn we definitief door, komt het morgen rond met Senesi. Die Peruviaan zal voor de breedte zijn, als backup voor Karsdorp in eerste instantie. En zaakwaarnemer Tapia tegemoet komen. Uit zelfde stal? Tapia verlengt dan. Niet ondenkbaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Voorlopig bestaat het onderwerp niet meer op twitter??? |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Volgens Argentijnse media betaald Feyenoord 7,6 miljoen € voor 85%, van de tranferrechten. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dat zou een heel stuk beter zijn dan 7,3M voor 75% van de transferrechten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Typisch gevalletje van onderhandelen en naar elkaar toe groeien, wat het allemaal al niet voor verhalen heeft opgeleverd zeg. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 13:44 schreef VVout het volgende:Typisch gevalletje van onderhandelen en naar elkaar toe groeien, wat het allemaal al niet voor verhalen heeft opgeleverd zeg. Ik heb het gevoel dat ik Marcos al jaren ken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben m eigenlijk alweer zat. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 - 16:44 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja, bij Rijnmond zijn ze ook al beïnvloed: Bischop「Beer Shevaは普通に言えば用心すべきチームでは無い。まぁ、FeyenoordはZorya Luhansk相手にも3-0からManuの決勝点で何とか勝った。しかし明日は引き分けかFeyenoordの僅差の勝利になるだろう」 Met Sambal en Kloepkoek graag |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Is ie binnen kan Bothegin in de spits |
|
|
|