|
|
Loetje
|
|
|
quote: Mij toch niet. Lang in het buitenland gezeten he. Voertaal bij clubs is Engels.
Edit; Bij de meeste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door Loetje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Klopt, maar hij heeft wel degelijk een accent, het is alleen geen typisch Nederlandse. Waarschijnlijk dus een mengelmoes van accenten door de vele non-natives waarmee je in aanraking komt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 18:18 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Klopt, maar hij heeft wel degelijk een accent, het is alleen geen typisch Nederlandse. Waarschijnlijk dus een mengelmoes van accenten door de vele non-natives waarmee je in aanraking komt. Je ontwikkelt je toch uiteindelijk he. Zelfs hij ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jammer voor Matthijs, maar wel terecht. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wauw, Barca - Dortmund. Misschien naar wedstrijd in Dortmund. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Kan een leuke poule worden. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Als je mag kiezen tussen de 3 engelse ploegen denk ik dat je met Chelsea een prima team heb geloot |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Benfica loot altijd goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Echt ongelooflijk idd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Liverpool - Napoli... Mertens zal nog lang wakker liggen. En Atletico Madrid weer tegen Juve |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Frenkie beste middenvelder van cl |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Hij is voor te weinig weggegaan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veel lof keer op keer voor ons Ajax. En terecht! |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Pfoe Barca, Dortmund en Inter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En dan wordt het toch zwaar. Tegen Jasper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Die belgen hebben ook een lekkere pool hahah |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hoop niet dat we naar Moskou nu of naar Lille moeten. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Lille zal het wel worden en dan word het echt een rare groep die alle kanten op kan |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
City gaat voor de volle pont |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
Toch gaat benfica het nie makkelijk krijgen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Uiteindelijk een loodzware poule |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Vind het een poule met mogelijkheden! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Poule waar iedereen elkaar kan hebben. 1e is bijna net zo goed mogelijk als laatste. |
|
|
|
|
benjamin25
|
|
|
quote: Precies een mooie groep om in te groeien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Deze is al gelekt. Wordt Messi en zwaar onterecht |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
We mogen zeker niet klagen, vind ik. Alleen als we in vorm zijn, kunnen we tweede worden achter Chelsea denk ik.
Ook dat is dan op naar de volgende ronde. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:04 schreef Onze Ajax het volgende:We mogen zeker niet klagen, vind ik. Alleen als we in vorm zijn, kunnen we tweede worden achter Chelsea denk ik. Ook dat is dan op naar de volgende ronde. Erboven ook, net zo goed als laatste. Lille is defensief enorm sterk. |
|
|
|
|
hjf
|
|
|
Geen onmogelijke opgave om te overwinteren in de CL. Dan zal het niveau wel omhoog moeten. Als je kijkt naar de poule van Barcelona bijvoorbeeld, dan had het veel slechter gekund. Alleen de poule met Zenit is zwakker. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Maar ze spelen niet zoals Apoël met 9 man in de verdediging. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hillarisch met Messi en Ronaldo dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee, maar wel met 7/8. Kijk ze maar terug tegen Lyon en PSG, waar ze ook van wonnen. Hele goede ploeg.
55/45 daartegen voor Ajax. Tegen Valencia 50/50 en tegen Chelsea 45/55 underdog.
Kan echt alle kanten op.
Enige voordeel van Lille is dat ze hun beste speler kwijt zijn aan Arsenal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Speelde maar 1 slechte pot en dat was de tweede tegen Liverpool.
Verder vaak gewoon heel goed. Ronaldo had er dit seizoen eigenlijk niet bij mogen zitten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wauw! Normaal kloppen de lekken altijd daar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Mooie poule. Zeker niet makkelijk maar wel ploegen die Ajax misschien wel liggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:17 schreef remco k het volgende:[..] Speelde maar 1 slechte pot en dat was de tweede tegen Liverpool. Verder vaak gewoon heel goed. Ronaldo had er dit seizoen eigenlijk niet bij mogen zitten. Van Dijk was gewoon cruciaal voor Liverpool. Sterker nog, zonder Van Dijk hadden ze niks gehad. Iedere wedstrijd de boel neergezet, iedere pot top en belangrijke goals gemaakt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:19 schreef Loetje het volgende:[..] Van Dijk was gewoon cruciaal voor Liverpool. Sterker nog, zonder Van Dijk hadden ze niks gehad. Iedere wedstrijd de boel neergezet, iedere pot top en belangrijke goals gemaakt. Is ook zeker terecht.
Maar als Messi hem had gewonnen was dat ook prima geweest. De magi die hij laat zien is niet normaal.
Maar goed. Als Messi vanaf dag 1 alle prijzen had gewonnen had ik dat ook terecht gevonden. Ben wat dat betreft misschien niet helemaal objectief. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Veel filmpjes en lof voor Ajax, Hollanders die prijzen, grote prijzen pakken en een prima en mooie poule waar je 1e en 4e kan worden.
Lees alles rustig terug op de 1e pagina.
Ben even kapot, bijna niet bij te houden met die plaatjes, haha. |
|
|
|