|
|
Fart
|
|
|
We zijn al 7 minuten onderweg en Sammy is nog steeds niet de grond ingetrapt. Is er iets? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Twee kansen godzijdank niet 1 erin |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Narsingh.... Dit moet erin |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Nassie tjonge wat een watje |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Larsson is goed 8ste minuut een goede verdedigende actie en minuut 10 zet hij narsingh voor de goal |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Jammer hoor 0-1 is het over |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Holy fuck wat een aanval opgezet van achteruit. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Durf het bijna niet te zeggen maar vind Larsson tot op heden de beste Feijenoorder met Vermeer |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Kokcu doet het ook aardig Sammie//Held |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Geen druk weinig zin erin de boys |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Avond.
Ligt het nu aan mij of staan onze jongens arrogant te ballen? Het lijkt wel sheriff ze denken dat ze op halve kracht kunnen omdat ze toch wel winnen.... |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Geef het ze te doen in die hitte. Absoluut voordeel voor de thuis spelene ploeg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 19:55 schreef Arie.Klooster het volgende:Avond. Ligt het nu aan mij of staan onze jongens arrogant te ballen? Het lijkt wel sheriff ze denken dat ze op halve kracht kunnen omdat ze toch wel winnen.... Zeg ik arrogant |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Het is in NL een hete zomer geweest. Geen excuus hahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Narsingh gaat nog niet op dit moment |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou Bannis echt minder zijn dan Narsingh op de spitspositie? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Narsingh is erger dan Larsson dat kan niet toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee dat denk ik niet. Sinisterra ook niet |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Berghuis, pfffff. Staat weer als een dweil te voetballen. Misschien moet Jaap hem eens op scherp zetten, bijvoorbeeld door hem nu al te wisselen. Even een mooi statement maken. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 20:01 schreef Arie.Klooster het volgende:Berghuis, pfffff. Staat weer als een dweil te voetballen. Misschien moet Jaap hem eens op scherp zetten, bijvoorbeeld door hem nu al te wisselen. Even een mooi statement maken. Heee daar is Arie weer een keer.
En weer een rare post |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kut tactiek. Nul aansluiting Botte staat weer naast Vermeer Super traag |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T middenveld is vreselijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ksssssssasaaaassst
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Wel een goede scheids. Ik mis Toornstra |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker professioneel FER1 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Botteghin is een Warrior. Ik snap niet waarom iedereen zo anti is. Dat hij langzaam is, wisten we. Dat was hij in 2017 ook al.... Ik vind hem de laatste wedstrijden zelfs weer een van de beteren, nverzettelijk als hij is.. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Nou jonge gasten erop Burger en Bannis om te beginnen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 20:16 schreef Arie.Klooster het volgende:Botteghin is een Warrior. Ik snap niet waarom iedereen zo anti is. Dat hij langzaam is, wisten we. Dat was hij in 2017 ook al.... Ik vind hem de laatste wedstrijden zelfs weer een van de beteren, nverzettelijk als hij is.. Omdat hij niet aansluit en daardoor de ruimtes te groot worden. Oud nieuws. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 20:16 schreef Arie.Klooster het volgende:Botteghin is een Warrior. Ik snap niet waarom iedereen zo anti is. Dat hij langzaam is, wisten we. Dat was hij in 2017 ook al.... Ik vind hem de laatste wedstrijden zelfs weer een van de beteren, nverzettelijk als hij is.. Ik vind het 1 grote zielige wanvertoning |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer dat de mensen nu schieten die daar eigenlijk niet zo goed in zijn. |
|
|
|