|
|
Roy_Feyenoord123
|
|
|
En weer een assidt van rick |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Narsingh feliciteert Berghuis omdat hij de bal niet afgaf haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nu Berghuis, Kökcü en Fer rust aub |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nee andere spelers er om heen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tegen een geknakte ploeg jonge |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kökcü is eerder een jongen die zich lekkerder voelt bij arbeid. En is de beste speler op het veld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kökcü is eerder een jongen die zich lekkerder voelt bij arbeid. En is de beste speler op het veld. Rick/Ie/Vermeer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerste helft wel een paar missers,maar toen was er nog een storm. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Nelom is niet minder dan Haps. Ik snap niet dat ze Haps niet via Twente naar de States sturen. Nee. Sturen ze onze meest talentvolle back weg en houden ze dat blinde paard. Feyenoord speelde vorig jaar niet voor niets zijn beste wedstrijden met Verdonk. Oerdom.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haps en Larsson en zelfs Boteghin goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 20:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kökcü is eerder een jongen die zich lekkerder voelt bij arbeid. En is de beste speler op het veld. Nu niet meer hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 20:44 schreef Arie.Klooster het volgende:Nelom is niet minder dan Haps. Ik snap niet dat ze Haps niet via Twente naar de States sturen. Nee. Sturen ze onze meest talentvolle back weg en houden ze dat blinde paard. Feyenoord speelde vorig jaar niet voor niets zijn beste wedstrijden met Verdonk. Oerdom.... Hahahaha Nelom |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hahaha Haps.... Is toch niks.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er kan geen lachje af bij Japio |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Burger betere solo dan Stevie hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mooi ,echt heel mooi voor die jongen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 20:01 schreef Arie.Klooster het volgende:Berghuis, pfffff. Staat weer als een dweil te voetballen. Misschien moet Jaap hem eens op scherp zetten, bijvoorbeeld door hem nu al te wisselen. Even een mooi statement maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Narsingh is zo slecht, die past beter bij beer sheva |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Hoho, ik ben fan van hem. Al vanaf om hem bij Twente zag ballen, vind ik het een heerlijk voetballertje. Dat hij af en toe wat nuksen heeft is niet erg. Dat klootzakje zouden meer voetballers in zich moeten hebben, maar voor hem is het soms goed dat hij even op zijn donder krijgt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Is niet helemaal eerlijk, want hij is een buitenspeler... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oh ja, dan maakt het niet uit dat je niet kunt rennen. Of scoren. Of passen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die mogen 4 goede kansen om zeep helpen natuurlijk |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Haha, Ik zeg ook weer niet dat hij goed is.... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je voor koopjes in de transfervrije grabbelton grabbelt, pak je niet altijd een voltreffer mee helaas. Zo'n geval dreigt Narsingh wel te worden vrees ik. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:07 schreef tomson het volgende:Als je voor koopjes in de transfervrije grabbelton grabbelt, pak je niet altijd een voltreffer mee helaas. Zo'n geval dreigt Narsingh wel te worden vrees ik. Hij wordt nu verkeerd gebruikt. Tegen ploegen met ruimte acjter de verdediging hem mee wel degelijk wat aan hem
Goeie wissel overigens, die laatste |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|