|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Gelijk straftraining Bannis ivm hierarchie, die kopbal moet er ook in vindt zijn loopacties wel goed. Wedstrijd als je zo begint kan ik er niet meer van genieten. Zelfde geld gaan ze er wel in. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:09 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Hij wordt nu verkeerd gebruikt. Tegen ploegen met ruimte acjter de verdediging hem mee wel degelijk wat aan hem Goeie wissel overigens, die laatste Die ruimte vraagt dan om snelheid. Iedereen loopt hem er uit! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Straftraining? Berghuis gunde hem de bal.
Mooi toch. Jongen van 17, te gespannen bij de penalty |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Narsingh is snel pipo |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Romantiek van de sport
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door MightyAce -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Berghuis op zijn klote geven we zitten nog niet in de carnavalsfasezo goed loopt het niet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ah je bent aan het trollen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het staat 0-3.. Je bent door. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker door, dat is de doelstelling en prettig om mee te nemen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Haha, hij is echt snel hoor..... Trage draai, dat wel, maar wanneer hij rechtdoor kan lopen is hij snel (serieus) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 - 21:18 schreef Arie.Klooster het volgende:Haha, hij is echt snel hoor..... Trage draai, dat wel, maar wanneer hij rechtdoor kan lopen is hij snel (serieus) Geweldig. We hebben neger Forest Gump in huis. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hoppa! Gefeliciteerd iedereen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Blijkbaar heb jij noooit zo op hem gelet toen hij nog bij pisvee zat. Ik kan me troueens nog een goal van hem herinneren met oranje tegen Bayern. Was een uitstekende goal.... sssssnelheid....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ik zie het als werk misschien ben ik te serieus, maar de eerste helft van de heren was gewoon slecht. Zie dan niet in dat je even een jonge jongen die bal geeft met het risico op een misser. Gezien de pingels van Berghuis die hij mist had ie beter zelf kunnen oefenen. Had ie hem ook aan Larsson of Narsingh gegeven? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gratuliere!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 augustus 2019 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Europa League! Morgen de loting. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Gaat bij Antwerp - AZ LOS? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Aan een hek rammelen en met plastic bekers gooien.. valt mee toch. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ja, dacht even dat het los zou gaan maar ze hielden zich nog in... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Friet en Mayo waren op. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Gisteren was de eerste helft niet goed, maar die biertjes speelden ook alles of niets. Dat was sowieso gedoemd te mislukken. Ze hadden er best 2 of drie kunnen scoren, maar dat gold voor Feijenoord ook. Feijenoord hoefde er maar één te maken en de biertjes hadden er 5 moeten maken. Kansloos. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 - 10:15 schreef CobusIII het volgende:Gisteren was de eerste helft niet goed, maar die biertjes speelden ook alles of niets. Dat was sowieso gedoemd te mislukken. Ze hadden er best 2 of drie kunnen scoren, maar dat gold voor Feijenoord ook. Feijenoord hoefde er maar één te maken en de biertjes hadden er 5 moeten maken. Kansloos. Helemaal mee eens we maakten het spanneder dan het was, Feyenoord had hoe dan ook een doelpunt gezet. |
|
|
|