BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Visie bij Feyenoord.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 08:06   quote  deeplink  
En als je wilt dat ik Troost nu al beoordeel. Of in jouw termen, afbrand:

Kelly vind ik onbegrijpelijk. Er door heen gedrukt door Jaap Stam, moet je als TD nooit toelaten.

Narsingh kan ik niet beoordelen, valt flink tegen maar kan je het hem kwalijk nemen als spits?

Johnston geen idee, gehaald voor de toekomst?

Fer vooralsnog positief, Karsdorp vooralsnog positief, Ié vooralsnog positief

Uitspraken over Tapia onhandig. Maar heeft niets te maken met het mislopen van miljoenen, Tapia wilt zelf niet weg.
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 07:41 schreef MMM het volgende:

[..]

St. Juste heeft het, deels door zijn positie, nooit waargemaakt.

Vilhena van Varkenoord, klopt. Heb ooit aan jou een lijstje gevraagd exclusief Varkenoord verkopen om aan te tonen dat van Geel zijn aankopen zelden goed verkocht worden.

Tapia komt niet door Troost joh, let nou eens op. Die wilde niet weg

Duurste aankoop ooit komt eraan. Dus? Wie weet wel een pareltje

Berghuis blijven verstandig. Topspeler in de Eredivisie

En inderdaad van Geel liet een puinzooi achter. Dure contacten van middelmatige spelers.

Troost is puin aan het ruimen
Je leest niet eens de helft. Of begrijpt t niet
Maar bedankt voor het met mij eens zijn.

St juste is zoals alles wat geel haalde waardeloos volgens jou. Ik ben niet vies van de miljoenen anders. Zit zelfs winst op.

Tapia, joh duh, dus moet je m niet wegjagen zodat de kans groot is dat hij niet verlengd.
Hij gaat echt niet eeuwig blijven. Een speler met contract is nog wat waard. Denk nou is na.

Ja Berghuis is goed, maar of de keuze nu blijven en over een jaar voor 3 miljoen weg, of 20 miljoen vangen nu nou de juiste was.
Jij had van geel zoals de jorgenson beslissing gefileerd iig.
(Ik doe aan spiegelen, mocht je t nog niet doorhebben)

Duurste aankoop dus? Ja nog niks, maar weet nu al, mocht t tegenvallen dat t allemaal niet zo erg is zonder mvg. Bij jou

Blijf maar in je waan, enige puinzooi is in die tunnel waar je in leeft

Troost heeft iig al ca. 20 tot 30 miljoen verloren aan 2 spelers.
Berghuis en tapia. En dat zonder wazige mmm berekeningen.
Is in paar maanden al halverwege in de fouten die van geel in 10 jaar heeft gedaan qua geld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door igor korneev --
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 08:06 schreef MMM het volgende:
En als je wilt dat ik Troost nu al beoordeel. Of in jouw termen, afbrand:

Kelly vind ik onbegrijpelijk. Er door heen gedrukt door Jaap Stam, moet je als TD nooit toelaten.

Narsingh kan ik niet beoordelen, valt flink tegen maar kan je het hem kwalijk nemen als spits?

Johnston geen idee, gehaald voor de toekomst?

Fer vooralsnog positief, Karsdorp vooralsnog positief, Ié vooralsnog positief

Uitspraken over Tapia onhandig. Maar heeft niets te maken met het mislopen van miljoenen, Tapia wilt zelf niet weg.
Nog even wakker worden zeker. Betreft de eerste zin.
De rest eens hoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door igor korneev --
kenny
 kenny - maandag 02 september 2019 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 12:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Hoop ik ook maar per saldo is er -tot op heden dan- nog geen verbetering aan te wijzen:
- Kelly onder de maat
- Johnston onder de maat
- Narsingh onder de maat

- Fer pakt goed uit > had van G. ook wel gehaald
- Karsdorp pakt goed uit > had van G. ook eerder op het oog

- Ié: dat lijkt zonder meer bovenmaat, maar op papier middelmaat.
- Senesi: gaan we zien, hoogst uitgegeven transfersom ooit bij Feyenoord.

Ik vind het allemaal nog niet zo enorm onderscheidend. Wel anders.
mee eens
piet de paler
 piet de paler - maandag 02 september 2019 - 09:55   quote  deeplink  
Jonston nog niet gezien
Narsingh gaat voldoen op de rechtsbuiten plaats
IE rare opmerking
Het is nooit goed wordt dan Barcelona fan die kunnen alles betalen
Ik denk dat er nu wel visie achter zit. In het AD wordt er gesteld dat het roer nu om is. Andere visei dan v Geel .
En dat wilden we toch ?
kenny
 kenny - maandag 02 september 2019 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 september 2019 - 21:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Weinig verdiend zeg je. St. Juste voor prima geld verkocht, Vilhena aardig bedrag. Wat valt er verder te verkopen dan? van Geel heeft een waardeloze selectie achtergelaten, dan kan zijn opvolger moeilijk gaan cashen.

Veel uitgegeven? Alleen Senesi kost serieus geld, afwachten.
ook mee eens , igor blijf het maar opnemen voor v geel , terwijl v geel een groot probleem was voor ons feyenoord daardoor 0,0 geld in kas is en er een zonder waarde staat , goed achter gelaten zegt die pislul nog pffff blij dat die weg is
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 09:44 schreef igor korneev het volgende:

[..]

St juste is zoals alles wat geel haalde waardeloos volgens jou. Ik ben niet vies van de miljoenen anders. Zit zelfs winst op.

Tapia, joh duh, dus moet je m niet wegjagen zodat de kans groot is dat hij niet verlengd.
Hij gaat echt niet eeuwig blijven. Een speler met contract is nog wat waard. Denk nou is na.

Ja Berghuis is goed, maar of de keuze nu blijven en over een jaar voor 3 miljoen weg, of 20 miljoen vangen nu nou de juiste was.

Duurste aankoop dus? Ja nog niks, maar weet nu al, mocht t tegenvallen dat t allemaal niet zo erg is zonder mvg. Bij jou

Is in paar maanden al halverwege in de fouten die van geel in 10 jaar heeft gedaan qua geld
Gewijzigd
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 09:44 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Maar vergeet jij niet dat Zenit vorig jaar kwam voor st. Juste met een bod van 12 miljoen? Dit zei jouw grote held toen bij de tafel van Kees. Door het niet verkopen destijds missen we die miljoenen nu

Moet Feyenoord op de knietjes voor Tapia die nog nooit gepresteerd heeft? Zelfs nu nog niets bijzonders.

Heb jij een post van mij waarin ik van Geel fileer voor het niet verkopen van Jorgensen?

Pijnlijk he dat van Geel, je grote held, er zo'n ontiegelijke teringzooi van gemaakt heeft de laatste 2 jaar. Miskopen, contracten verlengd van middelmatige spelers met flinke salarissen.

Troost ruimt nu het puin van die kwal. Ik hoop dat hij nog een spits kan halen, dat ontbreekt nog heel erg.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 09:57 schreef kenny het volgende:

[..]

ook mee eens , igor blijf het maar opnemen voor v geel , terwijl v geel een groot probleem was voor ons feyenoord daardoor 0,0 geld in kas is en er een zonder waarde staat , goed achter gelaten zegt die pislul nog pffff blij dat die weg is
Precies. Troost zit nu met de ellende van van Geel, de achtergelaten zooi.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar vergeet jij niet dat Zenit vorig jaar kwam voor st. Juste met een bod van 12 miljoen? Dit zei jouw grote held toen bij de tafel van Kees. Door het niet verkopen destijds missen we die miljoenen nu

Moet Feyenoord op de knietjes voor Tapia die nog nooit gepresteerd heeft? Zelfs nu nog niets bijzonders.

Heb jij een post van mij waarin ik van Geel fileer voor het niet verkopen van Jorgensen?

Pijnlijk he dat van Geel, je grote held, er zo'n ontiegelijke teringzooi van gemaakt heeft de laatste 2 jaar. Miskopen, contracten verlengd van middelmatige spelers met flinke salarissen.

Troost ruimt nu het puin van die kwal. Ik hoop dat hij nog een spits kan halen, dat ontbreekt nog heel erg.
Goh, dat troost dan nu al zoveel korting geeft die een half jaar geleden voor 12 miljoen verkocht kon worden en dan ook nog geblesseerd!

Op de knietjes voor tapia? Nee wel voor Berghuis.
Die heeft Feyenoord gewoon gekleineerd.
Je fileerde van geel dagelijks, de posts over hem zijn dikker dan de bijbel.

Wat vooral pijnlijk is dat je nu met de laatste 2 jaar aankomt, terwijl je hem al fileerde in t kampioensjaar.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:25 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Goh, dat troost dan nu al zoveel korting geeft die een half jaar geleden voor 12 miljoen verkocht kon worden en dan ook nog geblesseerd!

Op de knietjes voor tapia? Nee wel voor Berghuis.
Die heeft Feyenoord gewoon gekleineerd.
Je fileerde van geel dagelijks, de posts over hem zijn dikker dan de bijbel.

Wat vooral pijnlijk is dat je nu met de laatste 2 jaar aankomt, terwijl je hem al fileerde in t kampioensjaar.
Hahaha nee gek, dat bod van 12 miljoen was één grote grap om zijn eigen straatje weer schoon te vegen. Hij werd met de grond gelijk gemaakt door Hans. Je geilt nog meer op Martin dan ik dacht.

Berghuis is sinds zijn komst al bepalend, dat je dat niet ziet en zelfs durft te vergelijken met Tapia is veelzeggend.

Klopt en daarvoor ook al, maar zeker de laatste 2 jaar heeft hij alles fout gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door MMM --
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:29 schreef MMM het volgende:

[..]

Hahaha nee gek, dat bod van 12 miljoen was één grote grap om zijn eigen straatje weer schoon te vegen. Hij werd met de grond gelijk gemaakt door Hans. Je bent nog Martin geiler dan ik dacht.

Berghuis is sinds zijn komst al bepalend, dat je dat niet ziet en zelfs durft te vergelijken met Tapia is veelzeggend.

Klopt en daarvoor ook al, maar zeker de laatste 2 jaar heeft hij alles fout gedaan.
Echt ongelooflijk hoe je je zelf door allerlei bochten klemlult.
De Hahaha gek is nu naar jezelf ei.
In t vorige bericht was t namelijk nog belachelijk dat Martin geen 12 miljoen had gepakt.

Berghuis is zeker goed, iets wat ik ook erken. Nuance is wat jij niet herkend.
Ik vergelijk in geen enkel bericht de kwaliteit van Berghuis met tapia.
Heb t over geld en de verweten niet opgestreken miljoenen van jorgenson VS nu Berghuis
kenny
 kenny - maandag 02 september 2019 - 10:35   quote  deeplink  
hahaha die igor die geeft niet op he , blijft tegen beter weten in verdedigen terwijl heel duidelijk is dat v geel meer fout heeft gedaan dan goeds , troost staat met de rug tegen de muur omdat v geel het zo goed heeft achtergelaten
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:35 schreef kenny het volgende:
hahaha die igor die geeft niet op he , blijft tegen beter weten in verdedigen terwijl heel duidelijk is dat v geel meer fout heeft gedaan dan goeds , troost staat met de rug tegen de muur omdat v geel het zo goed heeft achtergelaten
Duidelijkheid is ver te zoeken.
Wel tunnel visie en pis paaltjes en hol maatjes
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:33 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Echt ongelooflijk hoe je je zelf door allerlei bochten klemlult.
De Hahaha gek is nu naar jezelf ei.
In t vorige bericht was t namelijk nog belachelijk dat Martin geen 12 miljoen had gepakt.

Berghuis is zeker goed, iets wat ik ook erken. Nuance is wat jij niet herkend.
Ik vergelijk in geen enkel bericht de kwaliteit van Berghuis met tapia.
Heb t over geld en de verweten niet opgestreken miljoenen van jorgenson VS nu Berghuis
Sarcasme lezen valt niet mee.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:35 schreef kenny het volgende:
Een echte Martin fan.
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 10:50   quote  deeplink  
ManManMan wat een niveau
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:45 schreef MMM het volgende:

[..]

Sarcasme lezen valt niet mee.
Je gebruikt het toch echt als counter, om je gelijk te halen
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:53 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Je gebruikt het toch echt als counter, om je gelijk te halen
Ik heb het al veel vaker teruggehaald in discussies met jou, dus had verwacht dat je het wel zou begrijpen. Tuurlijk heeft Zenit nooit 12 geboden, dan was hij toch allang weggeweest mag ik hopen..
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 10:15 schreef MMM het volgende:

[..]

Onzin van MMM, erkend door hemzelf
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 11:27   quote  deeplink  
Zucht. Dat jij sarcasme niet herkent, zegt meer wat over jou.

En weer verlies je de discussie, dus ga je weer op de domme toer. Zoals altijd.

igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 11:27 schreef MMM het volgende:
Zucht. Dat jij sarcasme niet herkent, zegt meer wat over jou.

En weer verlies je de discussie, dus ga je weer op de domme toer. Zoals altijd.
Hahaha, Nice try
Fart
 Fart - maandag 02 september 2019 - 16:25   quote  deeplink  
De nieuwe Henk&v.GEil
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 september 2019 - 16:29   quote  deeplink  
Om te huilen
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 15:54 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Hahaha, Nice try
Pak je verlies. Net als je grote vriend ook zovaak moest doen.
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 16:37   quote  deeplink  
Dat is nog beschaafd.
Nog ff en t is Tiny en Lou

Misschien allebei nog een account aanmaken.

Van geelzucht voor mij en troosteloosberghuis voor mmm
Positivo
 Positivo - maandag 02 september 2019 - 17:36   quote  deeplink  
De nul houden
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 september 2019 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 16:25 schreef Fart het volgende:
De nieuwe Henk&v.GEil
Wie is v.GEil?
Haha.
MightyAce
 MightyAce - maandag 02 september 2019 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 18:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Wie is v.GEil?
Haha.
Van Geil is FR-Henk, maar dat is allemaal al besproken hier.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 september 2019 - 18:42   quote  deeplink  
Schizofrenie is het virus anno 21e eeuw.
Ace/ar.
MMM
 MMM - maandag 02 september 2019 - 20:26   quote  deeplink  
Zo hier is opgeschoond
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 20:54   quote  deeplink  
Ik heb dingen gezegd die inderdaad erg kinderachtig zijn in het laatste bericht.

Laat ik dingen op een rijtje zetten.

Ik ben in mijn eerste jaar bijzonder netjes geweest in mijn reacties.
Maar heb ook zo mijn beledigingen om mijn oren gekregen.
Voorheen heb ik weleens mijn excuses aangeboden, ga ik ook niet meer doen.
Want het muggenziften gaat gewoon door.
Ik heb mijn mening over van geel en ja ik verdedig hem omdat ik hem erg dankbaar ben.
Ieders goed recht om dat anders te zien. Maar t laatste jaar zit mmm er bovenop en is er ook keihard over. Een discussie is t allang niet meer, alleen maar modder gooien, wat lijd tot steeds absurdere uitspraken, van beide kanten.
Mmm heeft echter nog geen 1 keer water bij de wijn gedaan, of respect getoond voor mijn mening en blijft reageren. Dan is de maat een keer vol. Gezien ik wel een paar keer geprobeerd heb vrede te stichten.

MMM verzocht mij nooit meer te reageren op zijn quotes, opzich een goed idee, wat mij betreft houden we dat bij het onderwerp van geel.
Laat duidelijk zijn dat mmm zeer vaak op mijn quotes heeft gereageerd op dit onderwerp op een vervelende manier, dus ik vind t best.
Jullie zijn toch ook niet blind voor die aantijgingen?

Voor mij is van geel een held en in mijn ogen onterechte aantijgingen counter ik.
Als er naar of respectloos op gereageerd word, word ik ook feller en ga ik dingen roepen waar niemand vrolijk van wordt.

Denk ervan wat je wilt, ga desnoods in discussie.
Maar kleineren met holmaatje en andere uitspraken heeft geen zin en veranderd mijn mening toch niet.

Waarom kunnen wij als Feyenoorders niet elkaar respecteren wat betreft de keuze wie onze Feyenoord held is? Zou het een stuk aangenamer maken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2019 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 20:54 schreef igor korneev het volgende:
Ik heb dingen gezegd die inderdaad erg kinderachtig zijn in het laatste bericht.

Laat ik dingen op een rijtje zetten.

Ik ben in mijn eerste jaar bijzonder netjes geweest in mijn reacties.
Maar heb ook zo mijn beledigingen om mijn oren gekregen.
Voorheen heb ik weleens mijn excuses aangeboden, ga ik ook niet meer doen.
Want het muggenziften gaat gewoon door.
Ik heb mijn mening over van geel en ja ik verdedig hem omdat ik hem erg dankbaar ben.
Ieders goed recht om dat anders te zien. Maar t laatste jaar zit mmm er bovenop en is er ook keihard over. Een discussie is t allang niet meer, alleen maar modder gooien, wat lijd tot steeds absurdere uitspraken, van beide kanten.
Mmm heeft echter nog geen 1 keer water bij de wijn gedaan, of respect getoond voor mijn mening en blijft reageren. Dan is de maat een keer vol. Gezien ik wel een paar keer geprobeerd heb vrede te stichten.

MMM verzocht mij nooit meer te reageren op zijn quotes, opzich een goed idee, wat mij betreft houden we dat bij het onderwerp van geel.
Laat duidelijk zijn dat mmm zeer vaak op mijn quotes heeft gereageerd op dit onderwerp op een vervelende manier, dus ik vind t best.
Jullie zijn toch ook niet blind voor die aantijgingen?

Voor mij is van geel een held en in mijn ogen onterechte aantijgingen counter ik.
Als er naar of respectloos op gereageerd word, word ik ook feller en ga ik dingen roepen waar niemand vrolijk van wordt.

Denk ervan wat je wilt, ga desnoods in discussie.
Maar kleineren met holmaatje en andere uitspraken heeft geen zin en veranderd mijn mening toch niet.

Waarom kunnen wij als Feyenoorders niet elkaar respecteren wat betreft de keuze wie onze Feyenoord held is? Zou het een stuk aangenamer maken.
Gewoon je mening geven en klaar.
Alleen maar gelijkgestemde heb je niks aan,en hey Igor er is
hier niemand die je brood koopt als je honger heb hoor.
Frstu
 Frstu - maandag 02 september 2019 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 20:54 schreef igor korneev het volgende:
Dat is op zich wel terecht. Van Geel heeft per saldo wel veel goede aankopen (Pellè, Elia, Guidetti en Jørgensen) gehad. Soms met wat geluk en wat wind in de zeilen. Maar feit is dat hij één van de betere technisch directeuren is geweest in de geschiedenis van Feyenoord. Wellicht zegt dit ook wat over de andere technisch directeuren die we hebben zien komen en gaan. Maar uiteindelijk heeft het wel geresulteerd in meerdere prijzen en zelfs een kampioenschap.

En dat is bij Feyenoord een unieke prestatie.
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 21:15   quote  deeplink  
Maar doorslaan in getreiter lijkt mij toch ook niet helemaal normaal Leon?
Wil er zelf graag mee stoppen, maar moet geen eenrichtingsverkeer zijn zoals vorig jaar ergens. Na mijn excuus
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 21:15 schreef Frstu het volgende:

[..]

Dat is op zich wel terecht. Van Geel heeft per saldo wel veel goede aankopen (Pellè, Elia, Guidetti en Jørgensen) gehad. Soms met wat geluk en wat wind in de zeilen. Maar feit is dat hij één van de betere technisch directeuren is geweest in de geschiedenis van Feyenoord. Wellicht zegt dit ook wat over de andere technisch directeuren die we hebben zien komen en gaan. Maar uiteindelijk heeft het wel geresulteerd in meerdere prijzen en zelfs een kampioenschap.

En dat is bij Feyenoord een unieke prestatie.
Het is echt niet alleen maar goed wat hij heeft gedaan.
(Ben het met je eens wat je hier boven schrijft trouwens)
Ik ben vooral doordrongen dat het gewoon onwijs moeilijk moet zijn om de laatste pakweg 20 jaar überhaupt succesvol TD te zijn voor een club als Feyenoord.
Hoge verwachtingen, veel financiële problemen gehad en nog een lange weg te gaan.
In dit pakket heeft hij t naar mijn idee onder de streep goed gedaan
Denk zelf dat het belangrijk is dat er rust en stabiliteit is in zo,n situatie,om terugval te voorkomen, dat is wat ik sterk bij mvg voelde

RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2019 - 22:00   quote  deeplink  
Zoals leon zegt igor gewoon je mening geven zo ook mmm en als 1 van beide het niet zint kunnen je overwegen het middels Prive berichten met elkaar uit te spreken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2019 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 21:15 schreef igor korneev het volgende:
Maar doorslaan in getreiter lijkt mij toch ook niet helemaal normaal Leon?
Wil er zelf graag mee stoppen, maar moet geen eenrichtingsverkeer zijn zoals vorig jaar ergens. Na mijn excuus
.Wat Renato zegt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 september 2019 door Leon FR1908 --
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 22:00 schreef RenatoBos het volgende:
Zoals leon zegt igor gewoon je mening geven zo ook mmm en als 1 van beide het niet zint kunnen je overwegen het middels Prive berichten met elkaar uit te spreken..
Ik weet niet of dat verstandig is om via privé berichten dit te doen.
Wat mij betreft is het gewoon een kwestie van enig respect voor elkaar, ruimte geven op het moment dat t anders door zou slaan. Zal moeilijk zijn , ik zie in dat zowel ik als mmm graag het laatste woord willen hebben. Maar het lijkt erop dat het met van geil en ik wel is gelukt.nog een keer zand erover wat mij betreft
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2019 - 23:26   quote  deeplink  
Mooi gebaar, ik weet zeker dat mmm jou mening zeker respecteert Igor en dat geld andersom ook..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 september 2019 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 23:24 schreef igor korneev het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat verstandig is om via privé berichten dit te doen.
Wat mij betreft is het gewoon een kwestie van enig respect voor elkaar, ruimte geven op het moment dat t anders door zou slaan. Zal moeilijk zijn , ik zie in dat zowel ik als mmm graag het laatste woord willen hebben. Maar het lijkt erop dat het met van geil en ik wel is gelukt.nog een keer zand erover wat mij betreft
Ben je stiekum verliefd op MMM ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 02 september 2019 - 23:31   quote  deeplink  
Tis dat je er over begint Leon..
igor korneev
 igor korneev - maandag 02 september 2019 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 23:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben je stiekum verliefd op MMM ?
Hahaa Ik hou wel van m&m,s

FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 september 2019 - 07:35   quote  deeplink  
Je mag elkaar best fileren als je het maar gezellig houdt.
igor korneev
 igor korneev - dinsdag 03 september 2019 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 september 2019 - 23:26 schreef RenatoBos het volgende:
Mooi gebaar, ik weet zeker dat mmm jou mening zeker respecteert Igor en dat geld andersom ook..
Ik betwijfel het , nog nooit een hand van gehad
van geil
 van geil - vrijdag 06 september 2019 - 22:56   quote  deeplink  
Alles eens met MMM
igor korneev
 igor korneev - vrijdag 06 september 2019 - 23:17   quote  deeplink  
Gelukkig goed terug van vakantie.
Zou me zorgen maken als t niet zo was

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Visie bij Feyenoord.

0.0061829