|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:44 schreef remco k het volgende:[..] Waarom werden we dan kampioen met hem op 6 en verdiende hij vanaf het middenveld een transfer naar united? Kampioen met hem tot daar aan toe, maar hij was ook zéér belangrijk toen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon de motor van dat elftal. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Terechte strafschop zijn arm zwaait gewoon naar de bal,duidelijker kan niet. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Inderdaad,ik begrijp er geen hout van als je hier geen strafschop zou geven. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Martinez een prachtige pas naar Promes voor de 1-0.Blind dramatisch |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Zeer terechte pingel wat doe je moeilijk man. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Maar dan hij de 2e ook moeten geven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Jep. Zoals Anita dat ooit ook eens werd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hahahaha, nieuw woord geleerd ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klinkt lekker man ;-) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 pass maakt geen wedstrijd. Verder gewoon heel matig op dat middenveld en zeker niet de missing link daar. Achterin was hij tot nu toe fantastisch goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
De Ajacieden bijten flink van zich af tegen Driessen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Begint zich nu wel samen te voegen ja. Niet voor niets |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 16:44 schreef remco k het volgende:[..] Waarom werden we dan kampioen met hem op 6 en verdiende hij vanaf het middenveld een transfer naar united? Remco, ben je vergeten hoe slecht het niveau was van de concurrentie destijds? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax speelde een vreselijk slecht eerste deel van de wedstrijd. Na de mooie 1-0 was het wel meteen klaar. Tot de 80e minuut speelde Ajax redelijk. Zeker niet goed maar goed genoeg. Na de 80e minuut geloofde de heren het wel en krijg je onnodig nog een goal tegen.
Ik vond Martinez vandaag okay. Alvarez onzichtbaar. Ziyech weer essentieel maar verder vond ik niemand echt goed spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vond er vandaag eigenlijk maar 2 het noemen waard en dat waren Ziyech en Tadic. De rest zat allemaal richting een onvoldoende. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gaat het totaal niet om. Ajax was de beste en binnen Ajax was blind de beste die daarmee een transfer naar United wist te bedingen.
Als je dan ook al op zijn leeftijd zoveel interlands speelt. Dan ben je gewoon geen niksnut zoals jij hem bestempeld.
Beetje hetzelfde als met Schone. Veel discussie over de speler. Maar iedere trainer komt gewoon weer bij hem uit en hij wordt altijd opgesteld.
Zouden al die trainers en critici dan gek zijn? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 01 september 2019 - 20:52 schreef Loetje het volgende:Ik vond er vandaag eigenlijk maar 2 het noemen waard en dat waren Ziyech en Tadic. De rest zat allemaal richting een onvoldoende. Ik vond Tadic ook matig, met uitzondering van die ene assist. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat is Tadic ook. Onzichtbaar en weer 2 panklare assists en een goal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is ook wel weer waar. Hij rendeert altijd en dan maakt het niet zo veel uit hoe goed of slecht je speelt. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Tadic en Ziyech zijn onmisbaar voor dit Ajax. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
De krant van Valentijn, Valentijn, Valentijn... De krant van Valentijn staat vol met leugens en chagrijn. Ze liegen, bedriegen, supporters zijn het zat, Dus Ajax, dus Ajax, eruit nu met die rat! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Valentijn reageerde er zelf enorm arrogant op. Vermoed dat dit nog wel een keer echt uit de klauwen gaat lopen. Kan me voorstellen dat Ajax hier helemaal klaar mee is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 02 september 2019 - 20:37 schreef Loetje het volgende:Valentijn reageerde er zelf enorm arrogant op. Vermoed dat dit nog wel een keer echt uit de klauwen gaat lopen. Kan me voorstellen dat Ajax hier helemaal klaar mee is. En anders wel een keer een of andere doldwaze supporter. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het feit dat hij reageert zegt eigenlijk al ruim voldoende. Hij voelt dus toch de druk om zichzelf te verdedigen en in deze weet hij dondersgoed dat hij veel te ver is gegaan in ongegronde kritiek en geregeld panklare leugens. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En ergens begrijp ik het ook. Ze gaat ver, Remco. |
|
|
|